Wie is volgend jaar jouw favoriete coureur / team

Gestart door B00, 08 oktober 2006 - 17:35:51

« vorige - volgende »

Doefie

Citaat van: Martin op 09 oktober 2006 - 17:44:40
Citaat van: Doefie op 09 oktober 2006 - 11:27:00
Enkel Spyker-Midland heeft niet echt een fan in mij, maar voorts kan het mij weinig schelen :)

Kan ik hier uit opmaken dat je een hekel hebt aan Nederlanders of ben je terleurgesteld dat de Belgen geen eigen F1 team hebben?
Ik proef de wansmaak. Alleen Spyker niet. Dat snap ik niet. Het is fris, nieuw team. Gun ze een kans.

Is gewoon zo. Was vorig jaar ook al zo, sinds het verdwijnen van Eddie Jordan uit het team is het enorm bergaf gegaan. Eddie Jordan was nog een vrolijke persoonlijkheid, nu is het standaard big business. Heeft niks met wansmaak voor Hollanders of frustraties ofzo te maken.

bengel

 :Ptja, mijn favoriete team is renault, maar ik vrees ervoor dat ze volgend jaar iets gaan laten zien. Ze hebben dan als rijders Fisichella & Kovaleinen, en Fisi komt altijd iets te kort, voor de wereldtitel, terwijl het voor Kovaleinen nog maar het 1-ste seizoen als racecoureur gaat zijn. Voor red bull, wat denkelijk ook met renault motoren gaat rijden, heb ik wel iets meer hoop. Herinner u dat schumacher, in 1995, ook in een benetton renault wereldkampioen werd. Dit terwijl het in 1994 nog benettpn ford was.......... ::)

Blue Shadow

Mijn nummer 1 is kimi in de ferrari.
Tweede is nico in de williams.
iceman 4 world champion

KVDracer

Ik denk dat mijn nr1 Jenson gaat worden en dan Kimi en Felipe. Voorts hoop ek natuurlijk dat het seizoen spannend gaat zijn en dat Alonso met zijn voetjes op de grond komt bij McLaren en er bij hemook wat motoren ploffen, want anders zal het Kimi zijn fout gaanzijn dat hij de voorbije 2 jaar zoveel ongeluk heeft gehad.

supersteven

Bij mij zal het Ferrari zijn, maar ik wil ook dat de kleinere teams een stap in de goede richting zetten.
Alleen Renault zal mijn steun niet krijgen en daarom vind ik het spijtig voor de Renault coureurs.
let the sunshine shine in your heart

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Supermariobros

Altijd McLaren, sinds de dood van Senna heb ik geen voorkeur meer gehad voor een rijder, maar als McLaren het goed doet ben ik content.

QMaverick

1) Spyker MF1 en C. Albers...

2) Ferrari en F. Massa...

8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

Kirabi

Kimi for sure.... nu heeft hij eindelijk een goede wagen die niet bijna elke race kapot gaat

nu kan hij laten zien wat hij waard is


Chef

Citaat van: Kirabi op 10 oktober 2006 - 17:34:50
Kimi for sure.... nu heeft hij eindelijk een goede wagen die niet bijna elke race kapot gaat

nu kan hij laten zien wat hij waard is


Wedden dat die wagen volgend jaar ineens een stuk minder zeker blijkt te zijn. Ik weet niet wat Kimi allemaal met die wagen doet, maar volgens mij vindt die het niet lekker!
Kimi schijnt nogal een nachtbraker te zijn. Als je al te vaak met een kater achter het stuur kruipt zul je hem wel eens per ongeluk in de R van racen zetten bij het accelereren. ;D

B00

Het schijnt dat hij weleens wat drinkt, sowhat. Montoya doet dat ook en er zullen wel meer sport mensen zijn die dat doen.
Johan cruif rookte paar pakjes per dag. Zelf tijdens de wedstrijd nam hij een paar trekjes, niemand die toen zeurde.
Michael the living legend

JC

Man invented language to satisfy his deep need to complain

The Iceman

Citaat van: Chef op 10 oktober 2006 - 21:45:43
Wedden dat die wagen volgend jaar ineens een stuk minder zeker blijkt te zijn. Ik weet niet wat Kimi allemaal met die wagen doet, maar volgens mij vindt die het niet lekker!
Kimi schijnt nogal een nachtbraker te zijn. Als je al te vaak met een kater achter het stuur kruipt zul je hem wel eens per ongeluk in de R van racen zetten bij het accelereren. ;D
Wat Kimi met die wagen doet ?? Tot op de limiet gaan. Daar moet een F1 wagen tegen kunnen. Motor is toch elektronisch begrensd op een bepaald toerental.
Wat die nachtbrakerij betreft, het is toch niet te zien aan zijn prestaties op de baan alleszins, anders mag je als teambaas reden hebben tot klagen  :)

FerrariMan

Ik moet wel toegeven dat ik bij Ferrari een zwak heb voor Massa.

razzle_dazzle

Hmm dat is bij mij veel minder. Zowel zijn sportieve prestaties, als zijn voorkomen zijn nogal aan de grijze kant vind ik. Maar hij blijft mijn onvoorwaardelijke steun krijgen.