Wie is volgend jaar jouw favoriete coureur / team

Gestart door B00, 08 oktober 2006 - 17:35:51

« vorige - volgende »

Mikacouli

Mika heeft een beetje een  leegte gelaten voor mij bij McLaren.
Maar ik ben geen supporeter van een coureur. Ik ben supporter van McLaren. Wie ook er zal of zou rijden zal ik altijd verdedigen. Kimi wat meer nader gevolgd maar dit valt nu allemaal weg. Kimi rijdt zijn laatste race voor McLaren maar toch zal ik hem niet even hard missen als Mika. De mentaliteit van de fin is volledig anders dan die van Mika. Buiten prestaties heeft Kimi McLaren nooit kunnen opleven wat bij Mika wel het geval was. Mss vult Alonso wel dat gat op, we zullen zien. Maar uiteraard, in de eerste plaats fan van het team, dan pas van de rijders die ervoor rijden.

Martin

Citaat van: Snekuem op 08 oktober 2006 - 19:53:06
McLaren zal altijd mijn favoriete team blijven, zonder twijfel. Ik supporter al vele jaren voor het team van Ron Dennis. Daarom vond ik het ook heel spijtig dat Kimi koos voor de Scuderia, maar ik begrijp dat hij overstapt naar de roden aangezien McLaren hem nooit een wagen heeft kunnen geven waarmee hij wereldkampioen kon worden. Maar ik blijf toch ook een "Kimi" fan.   

Dan ben je vanaf 2007 McLaren en Ferrari fan. Moet kunnen. :D

B00

Ik denk dat geen 1e coureur Micheal kan evenaren of vervangen. Van 1994 Micheal fan naar 2007 zonder micheal  >:( :'(
Echt een raar gevoel.

Mijn vader was vroeger voor Prost, na Prots kijk mijn vader na de F1 als een soort Zwitserland die nutraal staat en niet uitmaakt wie of wat er wint, als het maar entertainment is.

Merk dat er maar weinig Fans zijn voor Alonso / renault.
Mclaren lijkt nog steeds populair, denk mede dat Mika daar ooit voor gezorgd heeft.
Michael the living legend

Vroemvroem

Ferrari;voor masse en kimi natuurlijk.
Voor de rest wil ik die kubica en ook die vettel verder zien evolueren.

FerrariMan


Doefie

#20
Formule 1 zal volgend seizoen niet anders zijn dan toen Senna er niet meer was, of Prost, of G.Villeneuve, of Stewart, of Clark, ...

Favoriete coureur heb ik niet echt meer na Villeneuve, al gaat mijn lichte voorkeur wel uit naar Räikkönen, Trulli, Fisichella en Rosberg. Kovalainen wacht ik af, een Formule 1-wagen is nog altijd iets anders dan een GP2-Series of een buggie in de Race of Champions. Mijn minst-favoriete coureur zijn al die overroepen coureurs. Button, Heidfeld, Sato, ...

Qua team maakt het mij niet echt uit, al is het een Ferrari of een Super Aguri. Enkel Spyker-Midland heeft niet echt een fan in mij, maar voorts kan het mij weinig schelen :)

The Iceman

Citaat van: Doefie op 09 oktober 2006 - 11:27:00
Mijn minst-favoriete coureur zijn al die overroepen coureurs. Button, Heidfeld, Sato, ...
Ik vind Button niet overroepen. Heeft toch al mooie dingen laten zien in F1, presteert toch veel beter dan zijn Braziliaanse teamgenoot, hij heeft alleen jammer genoeg nog niet de juiste auto gehad om het te bewijzen.  :)

B00

Citaat van: Doefie op 09 oktober 2006 - 11:27:00
Formule 1 zal volgend seizoen niet anders zijn dan toen Senna er niet meer was, of Prost, of G.Villeneuve, of Stewart, of Clark, ...


Ik ben altijd voor Mschumacher geweest, voor mij gevoel gaat er heel wat veranderen. Ik ken de formule 1 niet zonder Michael...
Michael the living legend

Chef

Ja, ja, al die mensen die 10 geleden al fan waren van Schumi!?!?!?! Volgens mij waren er een hoop die hem toen wel konden uitkotsen en nu helemaal achter hem staan. Nou ik vind het helemaal top hoe hij met zijn winnaars mentaliteit zoveel bereikt heeft al die jaren. Hij is daarbij ook verre van netjes geweest naar de andere coureurs, maar ja dat hoort er zo nu en dan bij als altijd en overal wilt winnen. Ik denk wel dat ALONSO de nieuwe man voor de komende jaren is. Hij heeft namelijk dezelfde verbeten instelling als Schumi en zal de komende jaren waarschijnlijk ook wel eens een truckje uit halen om te winnen. Hoort er gewoon bij. Kimi kan hier absoluut niet aan tippen. Meer dan de helft van de keren dat hij dit seizoen de finish niet haalde was zijn eigen schuld. Vorig jaar had hij de betere auto en ook toen ging hij er niet slim mee om. Alonso heeft Renault (met een middelmatig budget) een betere wagen gemaakt. Zoals Schumi dat ook bij meerdere teams heeft weten te doen. Dat is pas de klasse van een topcoureur, die maakt de wagen beter en hoeft niet een betere wagen te hebben om vooraan te rijden. Let maar op, volgend jaar blijkt die McLaren ineens een stuk beter, ra ra hoe kan dat nou?

Ik heb dit jaar in ieder geval genoten van het gevecht tussen de oude en de nieuwe meester, onafhankelijk van wie er met de titel vandoor gaat.

En let maar op, over 10 jaar staan de nodige forums weer helemaal vol met allemaal gasten die zeggen vanaf het begin een Alonso fan te zijn geweest!

Mazzel

daan

Volgend jaar zal een beetje raar zijn inderdaad. Altijd al fan geweest van McLaren, eerst Hakkinen en daarna Raikkonen die toch wel een waardige opvolger is. Nu gaat hij naar zeg maar de grootste concurrent, Ferrari. Ferrari is niet mijn team, McLaren daarentegen wel. Raikkonen is mijn rijder. Dus het is Raikkonen en McLaren volgend jaar.

Over Alonso gesproken, ik zie hem hier toch erg weinig. Ik denk dat dat mede komt door zijn overroepen uitspraken en arrogantie. Hij is wel goed natuurlijk maar dat kwam doordat hij vorig jaar een hele goede wagen had en daarbij nog eens betrouwbaar bleek ook. Raikkonen had aan de McLaren ook een goed wagen maar die motor he..

Citaat van: Chef op 09 oktober 2006 - 15:45:20
Kimi kan hier absoluut niet aan tippen. Meer dan de helft van de keren dat hij dit seizoen de finish niet haalde was zijn eigen schuld. Vorig jaar had hij de betere auto en ook toen ging hij er niet slim mee om.
Ik denk dat je hier overdrijft, geef is voorbeelden dat hij door zijn eigen schuld uitviel en waarom ging hij er niet slim mee om?

KVDracer

Citaat van: Chef op 09 oktober 2006 - 15:45:20
Ja, ja, al die mensen die 10 geleden al fan waren van Schumi!?!?!?! Volgens mij waren er een hoop die hem toen wel konden uitkotsen en nu helemaal achter hem staan. Nou ik vind het helemaal top hoe hij met zijn winnaars mentaliteit zoveel bereikt heeft al die jaren. Hij is daarbij ook verre van netjes geweest naar de andere coureurs, maar ja dat hoort er zo nu en dan bij als altijd en overal wilt winnen. Ik denk wel dat ALONSO de nieuwe man voor de komende jaren is. Hij heeft namelijk dezelfde verbeten instelling als Schumi en zal de komende jaren waarschijnlijk ook wel eens een truckje uit halen om te winnen. Hoort er gewoon bij. Kimi kan hier absoluut niet aan tippen. Meer dan de helft van de keren dat hij dit seizoen de finish niet haalde was zijn eigen schuld. Vorig jaar had hij de betere auto en ook toen ging hij er niet slim mee om. Alonso heeft Renault (met een middelmatig budget) een betere wagen gemaakt. Zoals Schumi dat ook bij meerdere teams heeft weten te doen. Dat is pas de klasse van een topcoureur, die maakt de wagen beter en hoeft niet een betere wagen te hebben om vooraan te rijden. Let maar op, volgend jaar blijkt die McLaren ineens een stuk beter, ra ra hoe kan dat nou?

Ik heb dit jaar in ieder geval genoten van het gevecht tussen de oude en de nieuwe meester, onafhankelijk van wie er met de titel vandoor gaat.

En let maar op, over 10 jaar staan de nodige forums weer helemaal vol met allemaal gasten die zeggen vanaf het begin een Alonso fan te zijn geweest!

Mazzel

Oei, precies een gestresseerd persoon  ???

The Iceman

Citaat van: Chef op 09 oktober 2006 - 15:45:20
Kimi kan hier absoluut niet aan tippen. Meer dan de helft van de keren dat hij dit seizoen de finish niet haalde was zijn eigen schuld. Vorig jaar had hij de betere auto en ook toen ging hij er niet slim mee om.
Kun je dat 'niet slim omgaan met die wagen' even beter uitleggen ???  ;) En welke opgaves dit jaar waren zijn eigen schuld ?? Ik kan eerlijk gezegd geen enkele opgave opnoemen, waarbij de Fin schuld trof ! In Maleisië,  Indy en Turkijke was hij betrokken bij een ongeval waar hij niets aan kon doen. In China had hij problemen met zijn gaspedaal.
Kimi heeft gewoon pech gehad de jaren dat hij bij McLaren reed, anders was hij al lang wereldkampioen geweest en dat weet elke F1 fan hier op dit forum. McLaren heeft jammer genoeg al jaren een probleem om een betrouwbare wagen te bouwen. Vorig jaar was de 20 bloedsnel, maar helaas onbetrouwbaar. Dit jaar is hij iets betrouwbaarder, maar niet snel genoeg om met de top mee te kunnen. Als volgend jaar McLaren een wagen bouwt die betrouwbaar en snel is, zal alle lof wel naar Alonso gaan zeker  ::) ::) ::)

daan

Lijkt me niet, die komt pas net kijken en heeft dus weinig tot niks met het ontwikkelproces te maken van de nieuwe wagen. Dus dat misverstand is alvast uit de wereld :)

Martin

Citaat van: Doefie op 09 oktober 2006 - 11:27:00
Enkel Spyker-Midland heeft niet echt een fan in mij, maar voorts kan het mij weinig schelen :)

Kan ik hier uit opmaken dat je een hekel hebt aan Nederlanders of ben je terleurgesteld dat de Belgen geen eigen F1 team hebben?
Ik proef de wansmaak. Alleen Spyker niet. Dat snap ik niet. Het is fris, nieuw team. Gun ze een kans.

bengel

 :Ptja, mijn favoriete team is renault, maar ik vrees ervoor dat ze volgend jaar iets gaan laten zien. Ze hebben dan als rijders Fisichella & Kovaleinen, en Fisi komt altijd iets te kort, voor de wereldtitel, terwijl het voor Kovaleinen nog maar het 1-ste seizoen als racecoureur gaat zijn. Voor red bull, wat denkelijk ook met renault motoren gaat rijden, heb ik wel iets meer hoop. Herinner u dat schumacher, in 1995, ook in een benetton renault wereldkampioen werd. Dit terwijl het in 1994 nog benettpn ford was.......... ::)