Man van de race: Japan

Gestart door Supermariobros, 08 oktober 2006 - 09:42:34

« vorige - volgende »

Wie is volgens jou de man van de race?

Alonso
14 (50%)
Massa
1 (3.6%)
Fisichella
0 (0%)
Button
0 (0%)
Heidfeld
0 (0%)
Kubica
0 (0%)
Raikkonen
5 (17.9%)
M. Schumacher
7 (25%)
Iemand anders
1 (3.6%)

Totaal aantal stemmen: 24

The Iceman

Citaat van: Vroemvroem op 08 oktober 2006 - 12:41:34
Prima start?Das altijd zo bij renault dus niets nieuws onder de zon.
Inhaalactie op ralf?Ik vraag mij af wat ralfke nog in de F1 zit te doen.Wie goed heeft opgelet die kan zien dat ralf zelfs niet de minste moeite doet om z'n positie te verdedigen toen alonso hem probeerde in te halen net zoals die sukkel van een button trouwens,pf,dat ze ma vlug vertrekken en de jongere gasten hun kans geven zoals een kubica en vettel enz...

Taktiek op massa?Massa had problemen met een band en/of banden en zat daarna ook nog eens vast achter heidfeld  ::) >:(

Alonso evensnel;ja en nee.Alonso kon zeer goed volgen maar reed zo goed als heel de race al met een lichtere wagen dan schumacher en toch kon hij schumacher niet inhalen???Zegt meer over michael dan alonso.
Renault start altijd goed, maar Alonso's inhaalactie op Trulli was toch niet zonder risico. Maar ja, ik weet dat het voor jou moeilijk is om iets 'positiefs' over de Spanjaard te schrijven.  :)
Wat kon Ralf doen, Alonso van de baan rammen misschien ??? Hij kon de veel snellere Renault niet afhouden op het rechte stuk en liet hem sportief passeren.  
Button ??? Het was niet Button die aan de kant ging voor Alonso, maar Barrichello die een blauwe vlag gezwaaid kreeg. Onze commentatoren op de VRT zaten er eventjes naast.
En Jenson, die moet F1 niet verlaten hoor, die is nog 'jong' genoeg.


scho0634

Haha, je heb mij niet gekwetst  ;D ;D

Buiten dat, het is de waarheid in jou beperkte wereldje.

En Alonso zou, volgens jou, de man van de wedstrijd nog niet zijn als ie van p22 naar p1 oprukt in een rondje!!

Mikacouli

Alonso: mooi aanvallende race. Op het voorval kon hijzelf niet aan doen uiteraard.
Raikkonen ook een dijk van een race gereden. Zwaar geladen maar toch nog een redelijke tijd in de snelste ronden.
Ook respect voor Fisi, ik weet niet of ikhet zou kunnen...

Vroemvroem

Ralfke heeft ook niet de minste moeite gedaan om alonso al dan niet proberen voor te blijven en dat is nu het grote verschil tussen beide broers,dat is het verschil waar michael het wel heeft gemaakt en ralfke niet.

The Iceman

Citaat van: Vroemvroem op 08 oktober 2006 - 12:50:36
Ralfke heeft ook niet de minste moeite gedaan om alonso al dan niet proberen voor te blijven en dat is nu het grote verschil tussen beide broers,dat is het verschil waar michael het wel heeft gemaakt en ralfke niet.
Michael heeft inderdaad een pak talent meer dan zijn jongere broer, daar geef ik je voor één keer eens gelijk in.  :) Maar je kunt een Renault nu eenmaal niet vergelijken met een Toyota. Denk je dat, indien Michael vandaag in die Toyota had gezeten, hij Alonso had kunnen afhouden ??? Het antwoord is kort maar krachtig NEE. 

Vroemvroem

Citaat van: Snekuem op 08 oktober 2006 - 12:57:15
Citaat van: Vroemvroem op 08 oktober 2006 - 12:50:36
Ralfke heeft ook niet de minste moeite gedaan om alonso al dan niet proberen voor te blijven en dat is nu het grote verschil tussen beide broers,dat is het verschil waar michael het wel heeft gemaakt en ralfke niet.
Michael heeft inderdaad een pak talent meer dan zijn jongere broer, daar geef ik je voor één keer eens gelijk in.  :) Maar je kunt een Renault nu eenmaal niet vergelijken met een Toyota. Denk je dat, indien Michael vandaag in die Toyota had gezeten, hij Alonso had kunnen afhouden ??? Het antwoord is kort maar krachtig NEE. 

Michael is om te beginnen al vlugger dan z'n broer,zelfs in een toyota,dat weet je op voorhand al,daardoor alleen al zou alonso het veel moeilijker hebben gehad dan nu het geval was maar je hebt wel gelijk;uiteindelijk zal schumacher ook ingehaald worden maar hij zal wel de moeite hebben gedaan om alonso zo lang mogelijk af te houden en niet zich zomaar als een beginneling laten passeren zoals ralfke heeft gedaan.

The Iceman

Citaat van: Vroemvroem op 08 oktober 2006 - 13:00:05
Michael is om te beginnen al vlugger dan z'n broer,zelfs in een toyota,dat weet je op voorhand al,daardoor alleen al zou alonso het veel moeilijker hebben gehad dan nu het geval was maar je hebt wel gelijk;uiteindelijk zal schumacher ook ingehaald worden maar hij zal wel de moeite hebben gedaan om alonso zo lang mogelijk af te houden en niet zich zomaar als een beginneling laten passeren zoals ralfke heeft gedaan.
Waarschijnlijk zou Schumacher ook met een Spyker of een Super Aguri wereldkampioen zijn geworden dit jaar  ;) ;) ;)
Wakker worden Vroem Vroem !!!

Vroemvroem

Citaat van: Snekuem op 08 oktober 2006 - 13:03:32
Citaat van: Vroemvroem op 08 oktober 2006 - 13:00:05
Michael is om te beginnen al vlugger dan z'n broer,zelfs in een toyota,dat weet je op voorhand al,daardoor alleen al zou alonso het veel moeilijker hebben gehad dan nu het geval was maar je hebt wel gelijk;uiteindelijk zal schumacher ook ingehaald worden maar hij zal wel de moeite hebben gedaan om alonso zo lang mogelijk af te houden en niet zich zomaar als een beginneling laten passeren zoals ralfke heeft gedaan.
Waarschijnlijk zou Schumacher ook met een Spyker of een Super Aguri wereldkampioen zijn geworden dit jaar  ;) ;) ;)
Wakker worden Vroem Vroem !!!

Schumi zou met die toyota van nu geen kampioen kunnen worden maar zou het sowieso veel beter doen dan ralf en trulli.

Sinister -D-

Al lang niet meer zo'n Schumacher/wie-dan-ook-relletje gezien.

Vroemvroem, leer d'r mee leven dat Schumacher niet in alles een engel is...... Die discussie is altijd al geweest, van beter dit, beter dat. Tis 'n mening, de jouwe, (en er zijn ook genoeg feiten dat weet ik) en probeer die niet teveel op te dringen, daar maak je je niet populair mee.

Vroemvroem

Citaat van: Sinister op 08 oktober 2006 - 13:15:32
Al lang niet meer zo'n Schumacher/wie-dan-ook-relletje gezien.

Vroemvroem, leer d'r mee leven dat Schumacher niet in alles een engel is...... Die discussie is altijd al geweest, van beter dit, beter dat. Tis 'n mening, de jouwe, (en er zijn ook genoeg feiten dat weet ik) en probeer die niet teveel op te dringen, daar maak je je niet populair mee.

Oei oei,schumacher heeft natuurlijk zaken gedaan dat niet mooi waren maar wat wil je dan?Dat je op 16jaar tijd een engeltje moet zijn?Zo word je nooit zo succesvol als schumacher zenne.
Ik ontken dit ook nergens.

Sinister -D-

Goed, zal ik 't anders zeggen. Engeltje was dus duidelijk het verkeerde woord. Schumacher heeft in de beste positie gezeten afgelopen jaren omdat alles om hem heen is opgebouwd. Als hij nu naar 'n Toyota of Red Bull zou overstappen dan duurt het weer 'n x aantal jaar voordat deze overduidelijk oppermachtig zouden zijn. Competetief redelijk snel, oppermachtig: nee. Waarom? Een super team moet een echte band hebben met elkaar (zie de beelden na MS blow-up, handen schudden, iedereen bedanken), dat is het geheim -in mijn ogen- achter Schumacher.

Dus loop niet zomaar te zeggen dat Schumacher in elke auto kan winnen, want als je een slechte schakel hebt in 'n team........... vul de rest maar in.

Tim C

Vroemvroem, je hebt je punt gemaakt.

bogief1

Gezien hoe sato gesteund werd door het publiek? Die japanners moeten niet veel onder doen voor de tifosi.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

KVDracer

Ik stem nu op niemand omdat ik er niet echt iemand kan uithalen. ik vind niet Alonso er boven de anderen uitstak. En de man van de race is in mijn ogen niet de winnaar maar diegene die zich in de kijker heeft gereden. En dat heeft nu niemand gedaan.

daan

Alonso - Raikkonen - Fisico. In die volgorde.