De plaatsjes in 2007.

Gestart door bogief1, 03 oktober 2006 - 18:41:48

« vorige - volgende »

bogief1

Renault: Giancarlo Fisichella en Heiki Kovaleinen.
Mclaren: Fernando Alonso
Ferrari: Kimi Raikonnen en Felipe Massa
Toyota: Jarno Trulli en Ralf Schumacher
Williams: Nico Rosberg en Alexander Wurz
Honda: Jenson Button en Rubens Barrichello
Red Bull: David Coulthard en Mark Webber
BMW: NIck Heidfeld
Spyker: Christian Albers
Toro Rosso:
Super Aguri: Takuma Sato

Wie denken jullie die de overige stoeltjes invullen?
Persoonlijk denk ik aan Hamilton bij Mclaren, Kubica bij BMW, Klein bij spyker en de toro rosso's met dezelfde bezetting.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

FerrariMan

Bij McLaren zal Irvine de eerste piloot worden.

bogief1

Citaat van: FerrariMan op 03 oktober 2006 - 19:00:42
Bij McLaren zal Irvine de eerste piloot worden.

Voor een jaar dan, want MS maakt z'n come-back in 2008 bij mercedes, waar het allemaal begon  ;)
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Tim C

Ik zou tegen Ron zeggen dat Verstappen nog vrij is voor volgend jaar...

Ramses

Citaat van: Tim C op 03 oktober 2006 - 19:11:03
Ik zou tegen Ron zeggen dat Verstappen nog vrij is voor volgend jaar...

Vergeet Alex Yoong en Tarso Marques niet te vermelden!

Tim C


Bruno

Citaat van: Tim C op 03 oktober 2006 - 19:12:40
Ik ben toch niet gek!

Je komt die ongewenste sluikreclames meer en meer overal tegen... ;)

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Tim C

Ik wil gewoon zeggen dat ik ze nog allemaal op een rij heb ;)

Da's gewoon een kwestie van gezond verstand!

Martin

Citaat van: FerrariMan op 03 oktober 2006 - 19:00:42
Bij McLaren zal Irvine de eerste piloot worden.

Maak me niet gek. Eddie Irvine weer in de F1?
I don't think so.

FerrariMan

Citaat van: Martin op 03 oktober 2006 - 21:18:05
Citaat van: FerrariMan op 03 oktober 2006 - 19:00:42
Bij McLaren zal Irvine de eerste piloot worden.

Maak me niet gek. Eddie Irvine weer in de F1?
I don't think so.
Mazzacane dan?

The Iceman

Citaat van: bogief1 op 03 oktober 2006 - 18:41:48
Renault: Giancarlo Fisichella en Heiki Kovaleinen.
Mclaren: Fernando Alonso
Ferrari: Kimi Raikonnen en Felipe Massa
Toyota: Jarno Trulli en Ralf Schumacher
Williams: Nico Rosberg en Alexander Wurz
Honda: Jenson Button en Rubens Barrichello
Red Bull: David Coulthard en Mark Webber
BMW: NIck Heidfeld
Spyker: Christian Albers
Toro Rosso:
Super Aguri: Takuma Sato
Wie denken jullie die de overige stoeltjes invullen?
Persoonlijk denk ik aan Hamilton bij Mclaren, Kubica bij BMW, Klein bij spyker en de toro rosso's met dezelfde bezetting.
Denk persoonlijk hetzelfde :
Hamilton is al lange tijd de 'poulain' van Ron Dennis , dat hij talent heeft staat buiten kijf, dus gaat Ron de Brit zeker niet laten gaan naar de concurrentie. En vermits 2 Spanjaarden geen goede marketingzet is voor McLaren en er van Paffett nog weinig sprake is, vermoed ik dat Lewis volgend jaar in Australië zijn debuut maakt bij het team uit Woking.

Kubica heeft in die paar races die hij voor BMW Sauber reed al genoeg bewezen dat hij de juiste kandidaat is voor dat zitje. De Pool heeft al snel Jacques Villeneuve doen vergeten bij het team.

Torro Rosso gaat waarschijnlijk met Ferrari krachtbonnen rijden in 2007, dus denk ik dat Liuzzi en Speed ( Amerika is een heel belanrijke afzetmarkt voor het populaire energiedrankje ) gewoon aanblijven bij het team.

Spyker behoudt Albers, reden is duidelijk denk ik en Christian Klien. Of Klien de juiste keuze is ??? Ik betwijfel het aangezien hij bij Red Bull al vaak problemen had om tijdens races oude rot David Coulthard te verslaan.

Anthony Davidson is iemand die ze bij Super Aguri goed kunnen gebruiken aangezien hij al héél veel testervaring met BAR en Honda heeft, dus is de Brit de geknipte coureur om Super Aguri hogerop te helpen. Aangezien Super Aguri erop staat dat er een Japanner in hun bolides rijdt, is Sato de juiste keuze, hij is de 'minst' slechte van alle Japanners die tot op heden al de revue gepasseerd hebben  :)  

Kirabi

Ide naar Mclaren

Forza Ide


Tim C

Ik weet niet of McLaren voor Hamilton zal kiezen, de reden ligt voor de hand. Mercedes beloofde een zekere Brit dat hij zijn lucratief zitje in de DTM kon opgeven in ruil voor een F1 zitje. Die gaat heus niet zonder lege handen naar huis gaan. Hamilton test volgend jaar bij McLaren, maar of hij er zal rijden?

Bij STR houden ze de twee van dit jaar, dat hadden ze toch al lang gezegd maar niet bevestigd? BMW zal Kubica wel blijven, die Poolse markt eh...

The Iceman

Citaat van: Tim C op 04 oktober 2006 - 10:45:51
Ik weet niet of McLaren voor Hamilton zal kiezen, de reden ligt voor de hand. Mercedes beloofde een zekere Brit dat hij zijn lucratief zitje in de DTM kon opgeven in ruil voor een F1 zitje. Die gaat heus niet zonder lege handen naar huis gaan. Hamilton test volgend jaar bij McLaren, maar of hij er zal rijden?
Het zou me ten zeerste verbazen mochten ze voor Paffett kiezen, aangezien er in de verste verten niet over wordt gesproken dat hij in 2007 een racezitje zou krijgen. Vermoed ook dat hij anders dit seizoen wel enkele races had mogen rijden i.p.v. Pedro De La Rosa. Eerlijk gezegd zou ik het Gary graag gunnen, hij heeft zijn DTM carriere opgeofferd om F1 te kunnen rijden. Hamilton doet misschien best nog een jaartje testervaring op alvorens voor de leeuwen te worden geworpen.
Maar ik vrees dat bij McLaren de keuze al gemaakt is. 

Doefie

Citaat van: Snekuem op 03 oktober 2006 - 22:28:01Denk persoonlijk hetzelfde :
Hamilton is al lange tijd de 'poulain' van Ron Dennis , dat hij talent heeft staat buiten kijf, dus gaat Ron de Brit zeker niet laten gaan naar de concurrentie. En vermits 2 Spanjaarden geen goede marketingzet is voor McLaren en er van Paffett nog weinig sprake is, vermoed ik dat Lewis volgend jaar in Australië zijn debuut maakt bij het team uit Woking.

Ik herinner mij ene Nick Heidfeld, gesteund en opgeleid door Mercedes-Benz tot aan de Formule 3000. Heidfeld zou de nieuwe ster bij McLaren worden. Voor een jaartje ervaring op te doen bij Prost-Peugeot gezet, om dan het jaar nadien bij McLaren te gaan rijden... De rest kennen we allemaal ;)