De plaatsjes in 2007.

Gestart door bogief1, 03 oktober 2006 - 18:41:48

« vorige - volgende »

scho0634

McLaren is niet echt een prive-team meer. De komende jaren denk ik dat Mercedes meer en meer de boel zal overnemen.

KVDracer

Het is geen echt privé team meer, maar de naam McLaren brengt toch herinneringen naar boven van de goede oude tijd, net als Williams. Ik hoop dat deze namen niet vlug uit de F1 zal verdwijnen.

The Iceman

#47
Citaat van: KVDracer op 21 oktober 2006 - 20:24:22
Het is geen echt privé team meer, maar de naam McLaren brengt toch herinneringen naar boven van de goede oude tijd, net als Williams. Ik hoop dat deze namen niet vlug uit de F1 zal verdwijnen.
Vrees er eerlijk gezegd serieus voor. Het is een kwestie van tijd vooraleer Mercedes het team van Ron Dennis overneemt. Wat Williams betreft, denk ik dat het zal afhangen van de prestaties van Toyota volgend jaar.
Vind het ook jammer dat legendarische namen zoals Lotus, Brabham, Jordan, Tyrrel zijn verdwenen uit de F1.  :'(

scho0634

En Minardi en Jordan. Maar daar hebben we recentelijk Renault weer voor terug gekregen. Toch ook een grote naam uit de turbo periode. Met de cicuits gebeurt het ook, nu verdwijnen San Marino en Suzuka weer, maar da's heel erg off topic.

bogief1

Ik zal het hier maar zetten.

http://www.belgiumsoccer.be/news/?c=139&a=11325
Vandaag hoorde ik ook op de radio, dat Alonso zou stoppen als hij 3x maal wereldkampioen is, mss volgend jaar al dus.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

bogief1

Zoals verwacht is de line-up van Super Aguri: Sato - Davidson.
Ik ben benieuwd of ze de stijgende lijn kunnen door trekken.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

supersteven

Misschien goed voor Super Aguri om Yamamoto als testrijder te houden.
Ik zie in hem een goede toekomst als gp coureur weggelegd
let the sunshine shine in your heart

scho0634


bogief1

Renault: Giancarlo Fisichella en Heiki Kovaleinen.
Mclaren: Fernando Alonso en Lewis Hamilton
Ferrari: Kimi Raikonnen en Felipe Massa
Toyota: Jarno Trulli en Ralf Schumacher
Williams: Nico Rosberg en Alexander Wurz
Honda: Jenson Button en Rubens Barrichello
Red Bull: David Coulthard en Mark Webber
BMW: NIck Heidfeld en Robert Kubica
Spyker: Christian Albers
Toro Rosso:
Super Aguri: Takuma Sato en Anthony Davidson

Lewis krijgt z'n kans en daar ben ik persoonlijk tevreden meer en eigenlijk te verwachten. 2 spanjaarden zouden voor de sponsors niet zo aantrekkelijk geweest zijn voor het Engelse team.
Toro Rosso gaat waarschijnlijk door met hun huidige line-up, dus is er nog 1 zitje beschikbaar bij Spyker...
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

scho0634

Citaat van: bogief1 op 24 november 2006 - 18:11:58
Toro Rosso gaat waarschijnlijk door met hun huidige line-up, dus is er nog 1 zitje beschikbaar bij Spyker...


Ze kunnen me altijd bellen..... :D

Martin

Hamilton benadrukte dat zijn zwarte huidskleur geen rol heeft gespeeld bij zijn aanstelling: ,,Ik vind het niet erg als de mensen erover praten, maar laat duidelijk zijn dat ik deze positie niet dank aan mijn huidskleur." Ron Dennis beaamde dat.

Tim C

Weet je wat erg is, dat dit zo'n issue is voor sommigen...

scho0634

Tja, dat is echt een non-issue. Zou echt nergens op slaan. Zwart, wit, geel of pimpelpaars, als ze goed zijn zijn ze goed.

Jasper

Inderdaad. "Until the colour of a man's skin is of no more significance than the colour of his eyes, I've got to say war." - Haile Selassie, keizer van Ethopië

Martin

Je moest eens weten hoeveel mensen afhaken als fan (wereldwijd) omdat McLaren een gekleurde coureur aanneemt.
Een Jappaner of Chinees kan nog net, maar een neger!!!!
Dat die mensen kortzichtig zijn hoeft geen betoog, maar ze zijn er. (teveel)