GP van Japan

Gestart door Ferrari 2010, 02 oktober 2006 - 18:00:04

« vorige - volgende »

Mikacouli

ga bleiten in een hoekje ventje...

Wat de race betreft. Jammer dat het zo moest lopen. maar je kan zowel stellen dat het 1-1 is met de opgeblazen motor. Had Alonso die opgeblazen motor niet gehad in monza dan had Schumacher nooit meer een kans gehad! Dusja, eigenlijk heeft iedereen een beetje zijn geluk en ongeluk gehad.
Alonso heeft een strakke race gereden, sneller kon hij niet wss. Enkele mooie inhaalmaneuvers. Het heeft me eigenlijk wel een beetje verrast na de pace die  Ferrari gisteren toonde. De michelin-teams hadden blijkbaar geopteerd voor een snelle race-band eerder dan een kwali-band.
MS heeft nog een waterkansje maar Alonso laat dat niet liggen. Hij eindigt in brazilie op de derde plaats en wordt wereldkampioen.

Mooie reacties moet ik toch wel zeggen van sommige ferrarifans. Velen die geen slecht verliezer zijn zoals er wel zijn  ::)

Vroemvroem

Citaat van: bogief1 op 08 oktober 2006 - 12:37:31
Citaat van: Vroemvroem op 08 oktober 2006 - 12:33:58
Alonso heeft nog meer geluk gehad want massa had een probleem met de band/banden en zat daarna ook nog eens vast achter heidfeld.Dat is de enige reden waarom alonso er voorbij is gegaan dus helemaal niets speciaals aan.

Alonso heeft vandaag een gewone race gereden waar hij toch een aantal fouten/foutjes heeft gemaakt.

Ik ben idd een slechte verliezer maar geef schumacher wel gelijk en z'n reactie erop is schitterend want komt alonso zoiets tegen dan zou hij terug op het team beginnen kakken.




Alonso had de vorige race problemen met z'n banden, daar had schumi dan ook geluk, dat is racen.

Tjiens,vorige race had schumacher nochtans ook problemen met de banden en daardoor op een 6de plaats moest starten  ::)

scho0634

en zo heb je soms pech en soms geluk, over een heel jaar houden ze elkaar ook wat dat betreft in evenwicht.

Vroemvroem

Citaat van: scho0634 op 08 oktober 2006 - 12:50:41
en zo heb je soms pech en soms geluk, over een heel jaar houden ze elkaar ook wat dat betreft in evenwicht.

Grotendeels mee een alleen is het zo dat schumacher in monza aan de leiding zat,nu zat alonsoniet aan de leiding,er zit daarin dus wel een groot verschil maar goed,ik heb er mij bij neergelegd dat het zo goed als onmogelijk is om nog die titel te behalen maar ik ga het nog eens zeggen;alonso zal schumacher alleen maar geklopt hebben qua punten,op alle andere vlakken was schumacher gewoonweg terug de allerbeste van het veld.

The Iceman

Citaat van: Vroemvroem op 08 oktober 2006 - 13:02:13
maar ik ga het nog eens zeggen;alonso zal schumacher alleen maar geklopt hebben qua punten,op alle andere vlakken was schumacher gewoonweg terug de allerbeste van het veld.
Het begint toch wel vermoeiend te worden !  ;D ;D ;D ;D ;D

The Iceman

#110
Citaat van: McChouffe op 08 oktober 2006 - 08:53:17
De punten die Schumacher heeft laten liggen in Hongarije, zouden wel eens de punten kunnen zijn die hij tekort gaat komen in Brazilië.
Vergeet ook Monaco niet. Indien hij tijdens de laatste minuten van de kwalificatie zijn wagen niet in La Rascasse geparkeerd had, dan had hij zowieso van de eerste startrij kunnen starten en dan had hij zeker 10 of 8 punten gepakt i.p.v. 4.
Hij heeft immers in het prinsdom een 'superrace' gereden.

bogief1

F1 pits: gemaakt door F1-fans voor F1-fans.
Wil je dit eens goed lezen vroemvroem en je conclusie's trekken?
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

KVDracer

De race zelf was vrij saai. enkele keren moeten vechten om niet terug in slaap te vallen. En dan na de opgeblazen motor van MS zo teleurgesteld dat ik maar terug gaan slapen ben. Maar nu gaat MS de rekening krijgen van alle punten die hij laten liggen heeft. in Hongarije heeft hij + 5 punten laten liggen en dan in Turkije heeft hij nog eens 2 punten laten liggen. En dan natuurlijk de punten die hij in Monaco heeft laten  liggen. Eigenlijk heeft Ferrari het aan hun eigen te danken dat ze nu zo goed als waarcshijnlijk de titels kwijt zijn.

FerrariMan

Citaat van: KVDracer op 08 oktober 2006 - 14:01:45
De race zelf was vrij saai. enkele keren moeten vechten om niet terug in slaap te vallen. En dan na de opgeblazen motor van MS zo teleurgesteld dat ik maar terug gaan slapen ben. Maar nu gaat MS de rekening krijgen van alle punten die hij laten liggen heeft. in Hongarije heeft hij + 5 punten laten liggen en dan in Turkije heeft hij nog eens 2 punten laten liggen. En dan natuurlijk de punten die hij in Monaco heeft laten  liggen. Eigenlijk heeft Ferrari het aan hun eigen te danken dat ze nu zo goed als waarcshijnlijk de titels kwijt zijn.
Honderd procent correct.

scuderia

als ze nu eens iemand bereid vinden om die irritante spanjaard eraf te rijden in Brazillie.
sjonge jonge zeg wat is dat een irritant mannetje.  >:(
En die flavio is niks beter met zijn gezever en gezeur altijd. >:(
Alonso is en blijft voor mij gewoon een prutser.

Tim C

Je kan misschien de baan op lopen?

bogief1

Neem je fietsje en waag je kans, vergeet wel je zijwieltjes niet te monteren é.
Het zou jammer zijn moest je je kwetsen.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

scho0634

Ach, iedereen heeft zo zijn favoriet. Maar Alonso tot op het bot afzagen als een compleet incompetente rijder die louter geluk heeft vind ik complete onzin. Is gewoon een prima rijder. Echt sympathiek is ie denk ik niet, maar waren Prost, Senna, Mansell en Schumacher dat wel?

KVDracer

Citaat van: scho0634 op 08 oktober 2006 - 19:06:22
Ach, iedereen heeft zo zijn favoriet. Maar Alonso tot op het bot afzagen als een compleet incompetente rijder die louter geluk heeft vind ik complete onzin. Is gewoon een prima rijder. Echt sympathiek is ie denk ik niet, maar waren Prost, Senna, Mansell en Schumacher dat wel?
Schumacher wel ja  ;) Een succesvolle coureur kan nooit bij iedereen sympathiek overkomen omdat na een paar overwinningen en zeker las je meedoet voor de wereldtitel je sowieso verandert. Maar ik moet toch zeggen dat ik Alonso één van de onsympathiekste rijder is, die ik ken. ik volg de F1 van '95 en vond Hill op bepaalde momenten een zaag, maar dat is nog niets vergeleken met alonso. Het is natuurlijk een zeer goed rijder, maar er zijn er nog in F1 zoals hij.

Ferrari 2010

Pffff, in 1 race waarschijnlijk beide titels verspeelt, enkel een extreem slechte race van Alonso kan Schumi nog helpen. Maar die kans is miniem.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.