GP van Japan

Gestart door Ferrari 2010, 02 oktober 2006 - 18:00:04

« vorige - volgende »

scho0634

Of SBS6. Olav Mol is niet echt super, maar wel enthousiast.

bogief1

http://www.f1pits.net/index.php/nieuws/brawn_wil_fair_play/

Dit vind ik eerlijk gezegd wel straf, vroeger deden ze het zelf en nu willen ze het niet meer.
Menen ze dat nu of zijn ze bang om de titel alsnog te verliezen. Die fase met fisi, daar kon schumi in mijn ogen nog van profiteren.
Vroeger reden ze ook met 3 naast elkaar en die baan in china is toch wel breed genoeg?
Fair is het inderdaad niet, ik heb ook liever een rechtstreeks gevecht zonder dat er derden een rol spelen.
Maar als je denkt on onfaire praktijken de laatste jaren, dan komt Ferrari er toch vaak in voor?
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

scho0634

Tja, ik vond wat Renault deed in China niet zo shocking. Ferrari had het zeker ook gedaan, en terecht. Ik had het ook gedaan.

razzle_dazzle

Ik betwijfel of Ferrari het op die manier had aangepakt. Verschillende keren met twee langs mekaar gaan rijden is nog iets erger dan de boel gesloten houden wanneer iemand wil passeren. Brawn en co kregen vroeger enorm veel kritiek van Briatore omwille van die strategie. Nu blijkt nog maar eens wat voor een windhaan de Italiaan wel is...

Teamwork moet kunnen, maar niet op die wijze. Voor mij staat dat incident op gelijke hoogte met Jerez 97, waar Villeneuve door de Sauber Ferrari opgehouden werd.

Malesië 99 vond ik dan wel kunnen, (maar daar zal Luc het ongetwijfeld niet mee eens zijn  :)).


FerrariMan

Mooi van Flipke, al denk ik dat MS voor een paar rondes meer geladen is. Kijk maar naar zijn snelste tijd in de kwali. Alonso had weer problemen met Massa...

McChouffe

De Toyota's staan volgens mij ook wel licht. Renault zal wel een klacht indienen omdat Massa gehinderd heeft.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

Hebben ze daar zelf niet voor gezorgd dat dit niet meer kan?

FerrariMan

Massa zat in een 'hotlap', in tegenstelling tot Alonso vorige keer.

Kirabi

zeer mooie kwali.... wel raar dat dat de McLarens  niet in de top 10 zitten


Tim C

Citaat van: bogief1 op 06 oktober 2006 - 21:38:50
Dit vind ik eerlijk gezegd wel straf, vroeger deden ze het zelf en nu willen ze het niet meer.
Hij geeft zelf ook grif toe dat ze het vroeger regelmatig gebruikten, maar dit alles heeft volgens mij meer met psychologische oorlogsvoering te maken dan met een echte roep om fair play.

En afgaande op de reacties is hij in zijn opzet geslaagd...

Schumi nr1

Wel het ziet er redelijk goed uit voor Ferrari en Schumacher. De derde plaats van Ralf is mooi meegenomen.

FerrariMan

#42
"Massa is the kind of guy. He is a kid. He is a little kid. Little in every sense," Briatore told ITV.

God wat hoop ik dat ze niks meer winnen dit seizoen, wat hoop ik dat Flavio uit de F1 gaat.
Dat team doet niets anders als janken en zeiken. Elke dag opnieuw, dag en nacht.
Vorige week nog reden Fisico en Alonso zij aan zij om MS op te houden.

Tim C

"Vandaag zullen we dit tegen Charlie vertellen, maar er zal niks gebeuren. We weten nu al wat het antwoord zal zijn."

Ik kan me vergissen, maar de vorige keer was dit een grapje dat de domme reporters verkeerd begrepen hebben?

Doefke

Ik vind het geweldig hoe iemand kan verandere. Best wel grappig en ook wel een beetje zielig: ik zal een vb geven:

Vorig jaar was er een rood team da pas op de proppen kwam met hun nieuwe auto in Spanje. Het was toen al duidelijke dat het blauw/ geel team een betere auto had. Toen vervolgens aan de grijze man gevraagd werd: heb je geen schrik dat de rode auto in Spanje beter gaat zijn? Antwoordde hij: Laat ze maar wachten,tegen die tijd is onze auto nog verder geëvolueerd en dus nog beter (die vraag werd gesteld ah begin vh seizoen 2005). En zo geschiedde het dat het geel/blauwe team beide titels. Helaas ..door het grijpen van die titels zijn ze gaan zweven. Ze waren nog goed id eerste helft van 2006 maar de roden kwamen dichter en dichter. En wat zegt de grijze man nu: t'is de schuld van die rode coureur, t'is de schuld van de raceleiding, t'is de schuld vd banden...en maar klagen en zagen...en ondertussen denken de roden: laat hem maar zage, 'poor old' grey man is going to lose both championchips.
Bovendien hebbden de roden in hun mindere period (2005) nooit iemand verweten dat ze het niet goed genoeg waren. Geen schuldverwijzing naar Bridgestone ed. ze zeiden zelf dat ze niet goed genoeg waren. Maar, en dat is één van hun sterke punten, ze kunne goed uit een dal terugkomen. En zelfs GP's winnen die hun minder goed liggen (GP China 2006)?

Dit was dus even een demonstratie vh verschil in klasse tussen de roden en de geeel/blauwen.
FERRARI RULES

davevreugde3b@hotmail.com