GP van Japan

Gestart door Ferrari 2010, 02 oktober 2006 - 18:00:04

« vorige - volgende »

razzle_dazzle

Ik heb er eigenlijk geen woorden voor, op dit moment gaan er zoveel emoties door me heen. Alonso kampioen...OK, maar deze race heeft een schitterend seizoen op zeer pijnlijke wijze aan diggelen geslagen.

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 08 oktober 2006 - 08:19:28
Ferrari enjoyed a record reliability stint - their last engine failure in a race was at the United States Grand Prix in 2001. Schumacher himself had an even longer stint: his last engine failure in a race was at the 2000 French Grand Prix.
En die dag dat het dan nog eens voorkomt moet dan net vandaag zijn :(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: Razzle_dazzle op 08 oktober 2006 - 08:21:29
maar deze race heeft een schitterend seizoen op zeer pijnlijke wijze aan diggelen geslagen.

Ik zou het niet beter kunnen verwoorden.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

Als Alonso over twee weken de titel pakt is dat in tegenstelling tot vorig jaar verdient. Proficiat aan hem en Renault. Klasse van Michael om zo te reageren op zo'n moment. Het zijn zestien mooie jaren geweest, laten we ze nu mooi afsluiten en net als Everts er uit gaan met een tweede plek maar met een overwinning.

pietsky

 :(Ja een deceptie maar MS neemt het sportief op en in brazil er alles aan doen om [b]weer[/b] te schitteren.
Wat een race liet hij weer zien, goed vol getankt dus zwaarder en dan nog 2e kwalificeren en dan deze race pace.
Laten we hopen dat het laatste gedeelte van het jaar nog spannender wordt.
Wordt vervolgd.
BTW die jankerd van een spanjaard is nu weer even stil.
EN HEEFT WEL ZIJN EXCUSES AANGEBODEDEN AAN HET TEAM.

pietsky

Citaat van: Razzle_dazzle op 08 oktober 2006 - 08:21:29
Ik heb er eigenlijk geen woorden voor, op dit moment gaan er zoveel emoties door me heen. Alonso kampioen...OK, maar deze race heeft een schitterend seizoen op zeer pijnlijke wijze aan diggelen geslagen.
NEE, NEE, NEE, geen kampioen we hebben nog stedds hoop dat de zaken hopelijk recht gezet worden in Brazil.

MS kan theoretisch nog steeds KAMPIOEN worden.

Schumi nr1

Het is jammer, maar langs een andere kant moeten we toegeven dat Alonso ook al zijn deel van de pech gehad heeft. Over de race ga ik nie veel zeggen, 'k heb de start gezien, in slaap gevallen en de laatste 10 ronden maar met 1 oog open gezien :).

Ferrari 2010

Citaat van: pietsky op 08 oktober 2006 - 08:44:39
Citaat van: Razzle_dazzle op 08 oktober 2006 - 08:21:29
Ik heb er eigenlijk geen woorden voor, op dit moment gaan er zoveel emoties door me heen. Alonso kampioen...OK, maar deze race heeft een schitterend seizoen op zeer pijnlijke wijze aan diggelen geslagen.
NEE, NEE, NEE, geen kampioen we hebben nog stedds hoop dat de zaken hopelijk recht gezet worden in Brazil.

MS kan theoretisch nog steeds KAMPIOEN worden.
Uiteraard, maar je moet realistisch blijven ;) UIteraard hoopt iedere MS-fan nog op een omslag in de laatste GP, maar je moet weten dat de kans zeer klein is. Uiteraard was de kan dat MS vandaag uit zou vallen even klein maar dan nog is het onrealistisch ervan uit te gaan dat FA uitvalt.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

De punten die Schumacher heeft laten liggen in Hongarije, zouden wel eens de punten kunnen zijn die hij tekort gaat komen in Brazilië.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

razzle_dazzle

Zoals steeds supporter ik voor Schumacher en niet tegen Alonso, daarom alleen al hoop ik dat de Spanjaard niet uitvalt. Ik ben er altijd in blijven geloven, ondanks de enorme achterstand, ondanks de gemiste kansen in Monaco en Hongarije, maar nu zal geen mirakel meer komen. Het vat is leeg, sorry!

Tim C

This just in!

Renault maakte zich tijdens het hele weekend zorgen over de wagen van Fernando Alonso. Er kwam het hele weekend lang een zagend geluid uit de wagen, om een nog te onderzoeken reden hield dat op toen de motor van Schumacher sputterde.

Franky

toch wel erg dat raikonen nu al een invloed op de ferrari begint uit te oefenen ... :D
Franky Reymenants

McChouffe

Citaat van: Tim C op 08 oktober 2006 - 08:38:43
Als Alonso over twee weken de titel pakt is dat in tegenstelling tot vorig jaar verdient. Proficiat aan hem en Renault. Klasse van Michael om zo te reageren op zo'n moment. Het zijn zestien mooie jaren geweest, laten we ze nu mooi afsluiten en net als Everts er uit gaan met een tweede plek maar met een overwinning.

Ik heb een ander gevoel. Dat het verdient is, daar ga ik mee akkoord. Maar na al dat gezaag en geklaag gun ik Renault en Alonso minder de titel dan vorig jaar.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

The Iceman

#88
Citaat van: Snekuem op 07 oktober 2006 - 18:24:21
Denk dat zowel Schumacher als Alonso met dezelfde motor rijden als in China, Alonso heeft er al meer van gevergd als Schumacher, maar als je dan weer ziet dat Davidson in Monza met een nieuwe motor al na één rondje aan de kant staat kun je weinig zeggen over 'betrouwbaarheid'. Mechaniek kan altijd stuk gaan, maar zowel Renault als Ferrari staan bekend om hun betrouwbaarheid. Hopelijk wordt de titel niet op deze manier beslist. Het zou een serieuze anticlimax zijn van een seizoen waarbij we Ferrari op blote knieën mogen danken om het nog zo spannend te maken.  :)
Toch iets te voorbarig geweest gisteren met mijn uitspraak  ;) Kimi'si invloed begint zich al te manifesteren bij Ferrari.  ;D  ;D  ;D  Wel een serieuze anticlimax van het seizoen, want op zo'n scenario had zelfs de ergste Schumacher hater niet gehoopt. :'( :'( :'( Denk dat het al 5 of 6 jaar geleden moet zijn geweest dat Schumacher's motor het nog eens begeven heeft tijdens een race. En nu juist op zo'n beslissend moment, het kan niet slechter vallen. Natuurlijk heeft Alonso ook de nodige pech gekend in Hongarije en Monza dit jaar. Maar wie weet wat er in Brazilië nog gaat gebeuren ??? Schumacher heeft nog een waterkansje, want zoals we vandaag zagen, zit ongeluk in een klein hoekje. F1 blijft nog altijd een mechanische sport. Eerlijk gezegd vond ik Alonso toch sterk rijden vandaag, een sublieme start en in de eerste bocht al voorbij Trulli, dan Ralf keurig voorbij, hij heeft natuurlijk wel wat geluk gehad dat Massa die zo snel binnen moest met een lekke band. Ik had nooit gedacht dat het verschil tussen de Ferrari en de Renault zo klein zou zijn vandaag, zeker als je gisteren de kwalificatie zag. Verschil tussen de Duitser en de Spanjaard is nooit meer dan 6 sec geweest, al had ik de Spanjaard niet zien winnen als Schumacher's motor niet in rook was opgegaan.

Supermariobros

Bijzonder jammer dat een mooie titelstrijd zo moet eindigen, het is natuurlijk nog niet gedaan maar zoals hier gezegd geweest is heeft de Duitser maar een waterkansje meer. We zullen zien over twee weken, maar als je wereldkampioen wordt is het altijd verdiend vind ik.