GP van Japan

Gestart door Ferrari 2010, 02 oktober 2006 - 18:00:04

« vorige - volgende »

razzle_dazzle

Huh maakte hij echt een zegegebaar?  :o

Dat heb ik echt gemist denk ik  :-[.

McChouffe

Ach, het zegegebaar kan ik nog begrijpen als het wk je zo goed als in de schoot wordt geworpen.
De uitspraken van Briatore daarentegen... Ik moet die man niet, echt niet. Hij kan voor mij niet snel genoeg uit de F1 verdwijnen, spijtig genoeg gaat hij nog even door.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Citaat van: Razzle_dazzle op 11 oktober 2006 - 16:37:36
Huh maakte hij echt een zegegebaar?  :o

Dat heb ik echt gemist denk ik  :-[.
Ik heb het ook gemist maar heb het al vaker ergens gelezen dus zal wel zo zijn. Maar met dat zegegebaar vind ik persoonlijk niets mis, weet je, op zo'n moment is het gewoon eenzege voor je hé...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

B00

Citaat van: QMaverick op 10 oktober 2006 - 16:29:23
Citaat van: Alan Blues op 10 oktober 2006 - 13:32:03
Iets snap ik niet. Als je logisch denkt moet je toch enthousiast zijn over onze Spaanse vriend? Hij is zo'n talent dat hij als enige erin slaagt twee jaar op rij van de zevenvoudig werereldkampioen te winnen! Dan moet je wel goed zijn. Of heeft Ferrari zijn huiswerk niet gemaakt?

Welke rijder sympathiek is of niet, weet ik niet. Ik heb helaas nog nooit het geluk gehad met eentje een Duvel te gaan drinken...

Eerste jaar omdat Ferrari zijn auto niet goed voor mekaar had en de Renault vanaf het begin goed was.
Tweede jaar omdat Ferrari zijn auto niet op tijd goed voor mekaar had en de Renault in het begin goed was.

Meer een verdienste van de auto dan het talent van de rijder, hij heeft wel talent, maar hij heeft van Schumacher gewonnen dankzij de externe factoren.

Ferrari had het wel voor elkaar, probleem lag bij de banden. Brightstone had grote problemen door de banden regel. Dit jaar zijn zij er weer bij,  puur omdat de banden goed zijn. Belangrijke factor wat elke wk weer terug komt als er 2 of meer aanbieders zijn.
Michael the living legend