Chill out! Briatore

Gestart door Juan Pablo, 07 oktober 2006 - 11:04:06

« vorige - volgende »

Juan Pablo

Ik weet niet wat ik van de titelstrijd moet denken..

Ik lees net dat Briatore (weer) uit z'n dak is gegaan tegen Massa, terecht of onterecht.. ik weet het niet want ik heb de kwali niet gezien.
Maar in elk verhaal zit een stukje waarheid, dus ook in die van Briatore.
De titelstrijd lijkt een beetje uit de hand te lopen, er word flink met modder gesmeten. Vooral door Renault.
Dat kan frustratie zijn, aangezien ze sinds Canada geen GP meer hebben gewonnen, maar ook door omdat Renault genaaid word door de FIA, geef toe: die terugzetting van Alonso op Monza dat was belachelijk.

Dan Ferrari, de heer Todt heeft Renault opgeroepen voor 'fair play', maar nu is Briatore alweer over zijn toeren omdat Massa de boel blokte.
Ik hoop vooral niet dat de strijd beslist word zoals Prost en Senna zovaak deden..

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

FerrariMan

#1
Massa de boel blokte? Alonso had zich ten eerste moeten inhouden. Al van in de pitstraat was duidelijk welk spel hij weer wou spelen. Nog voor het einde van de witte lijn begon hij al bij Massa te dreigen. Net zoals hij bij MS (Frankrijk?) deed. Massa liet zich gelukkig niet kennen en hield positie. Alonso had maar van het begin af aan ruimte moeten laten, dan had hij geen hinder ondervonden. Verschil met Monza is dat ze alletwee in hun hotlap zaten, dus een straf is niet op zijn plaats. Nog een groter verschil is dat het zich afspeelde tijdens de rondjes waarin ze brandstof opbranden, niet tijdens de flying laps.

'Schumacher Who?' Zeiden ze vorig jaar, daar begon het zweven al. Dit jaar weer met 'poor old Michael', de affiches in hun box met 'Michael, don't bring a knife to a gunfight' en al hun zever.
Dit team vergeet dat ze al sinds juni geen race meer gewonnen hebben.

Hun constant geklaag op de FIA, hun gemekker op de sport, hun harde woorden naar Schumacher en nu naar Massa. (die overigens als zwaar beledigend mogen opgenomen)
Het constant zichzelf in slachtoffer rol duwende zaagteam van Briatore is dan nog hypocriet genoeg om een lelijk spel te spelen met Schumacher in China.

Het is heel duidelijk wat dit team wil. Aandacht. Aandacht door het 'rebelse' team te spelen.

Schumacher bewijst dit seizoen bakken meer klasse te hebben dan het hele Renault team samen. Al is het maar omdat hij geen grote mond opzet in de pers en doet wat hij moet doen, racen en winnen!

Flavio zou beter met Stoddart in een raket kruipen op expeditie naar Mars.

The Iceman

Al dat geklaag over ophouden, het is gewoon de fout van de rijders zelf. Vooraleer het licht op groen springt staan ze al achter elkaar te wachten aan het einde van de pitlane, springt het licht op groen rijden ze allemaal achter elkaar het circuit op met bijna geen tussenruimte. Ze zouden beter in hun 'outlap' erop moeten letten dat er genoeg plaats is met hun voorligger, zodat ze vrij baan hebben voor hun flying laps. Dan is dat probleem ook definitief van de baan. Wat Flavio betreft ??? Zwaar gefrustreerd vermoed ik, zeker nu Ferrari er zo boven uitsteekt in Japan  :)

McChouffe

Heerlijk toch die extraatjes die je bij zo'n titelstrijd krijgt  :)

Laat Briatore en co maar janken, ze hebben er zelf alleen maar nadeel bij.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefke

OF: Alonso gaat gewoon wat vroeger naar buiten en staat als eeste op het einde vd pit. Maar ja..dan zijn die bandjes bevroren en zijn ze helemaal niets meer waard. Voor mij is het nu duidelijk geworden: ih begin vh seizoen gunde ik reanult de titelS omdat ze beter waren. Dan kwam ferrari opzetten. Dan gunde ik het ze bijden. (hoewel ik altijd een lichte voorkeur heb voor iemand die vanop achterstand terugkomt). Maar nu is den titel enkel gerchtvaardigd verdient voor de roden uit maranlelo. ze kunnen die zeikers uit frankrijk een duplicaatje sturen, dan houden ze mss op met janken. Losers !
FERRARI RULES

davevreugde3b@hotmail.com

Franky

achja ... Ik vraag me af wie het klein kind is ?
Franky Reymenants

FerrariMan

Vorige keer heeft Briatore al nipt een straf ontlopen wegens het in diskrediet brengen van de sport.
Hopelijk smeren ze hem deze keer wel een straf aan.

Benieuwd hoe lang het weer gaat duren voordat ze bij Renault naar buiten komen met hun geliefde strategie:
"Onze woorden zijn verkeerd opgenomen, het was een grap.."

Zieligaards.

supersteven

Briatore mag al blij zijn dat Renault in staat is een winnende f1 bolide te maken, want als de auto's die voor de straat bestemd zijn zijn een voor een roestbakken
let the sunshine shine in your heart

The Iceman

Citaat van: supersteven op 07 oktober 2006 - 18:12:45
want als de auto's die voor de straat bestemd zijn zijn een voor een roestbakken
Die tijd dat Renault de stempel van 'roestbak'  is al een tijdje gedaan hé !! Mijn eerste auto daarentegen, een R5'je van 1982 zag je destijds ter plaatse roesten  :'( :'( :'(

Vroemvroem

Tis de goeie die het zegt,lol.Briatoreke en alonso zijn de grootste kinders die er zijn.
Massa heeft niets misdaan,niets.

Doefie

Citaat van: supersteven op 07 oktober 2006 - 18:12:45
Briatore mag al blij zijn dat Renault in staat is een winnende f1 bolide te maken, want als de auto's die voor de straat bestemd zijn zijn een voor een roestbakken

Wij hebben tot 5 jaar geleden een Renaultje gehad, autooke was 10 jaar oud en in nog perfecte staat ;)

dj Peter

In elk geval: de laatste race van  Schumacher wordt er eentje om op video te bewaren want het belooft vuurwerk.... (al komt dat vuur hopelijk niet uit de motor.)