Man van de race: China

Gestart door Supermariobros, 01 oktober 2006 - 10:11:26

« vorige - volgende »

Wie is volgens jou de man de race?

M. Schumacher
32 (86.5%)
Alonso
1 (2.7%)
Fisichella
1 (2.7%)
Kubica
2 (5.4%)
Heidfeld
0 (0%)
Iemand anders
1 (2.7%)

Totaal aantal stemmen: 30

The Iceman

Citaat van: Vroemvroem op 01 oktober 2006 - 10:49:05
Ja,weet ik,was foutje van mij maar dan nog,het toont nog maar eens dat heel dat renault team arrogant en dikkenek is dat het geen naam heeft en niet moeilijk ook als je alonso en flavioke alleen al bekijkt.
Ik zie vandaag nog net voor de race briatore grijnzen omdat het nat lag en in z'n vuistje al zat te lachen dat het vandaag zou afgelopen zijn met schumi maar zo zie je maar.
Ben je nu weer niet wat aan het overdrijven ???
Had jij niet in je vuistje gelachen als het circuit kurkdroog had gelegen ?  ;) ;)

FerrariMan

Citaat van: Snekuem op 01 oktober 2006 - 11:18:34
Citaat van: Vroemvroem op 01 oktober 2006 - 10:43:36
Ik haat die gast en het is z'n eigen fout.Ik had het in den beginne nog voor z'n eerste titel wat voor hem maar door zijn dikkenek en dergelijke dat hij heeft gekregen en z'n domme uitspraken telkens zoals gisteren ook te zeggen;poor old michael,nope gedaan,ik heb totaal geen repsect voor dat snotjonk meer.
Denk dat die ingenieur van Renault het gisteren grappig bedoelde omdat hij waarschijnlijk nog gewerkt heeft voor Benetton toen Schumacher daar nog reed ! En dat is toch al een tijdje geleden.

Neemt niet weg dat ze al sinds vorig jaar kinderachtig blijven uithalen. Zie het geen andere teams doen.

Vroemvroem

Citaat van: Snekuem op 01 oktober 2006 - 11:21:49
Citaat van: Vroemvroem op 01 oktober 2006 - 10:49:05
Ja,weet ik,was foutje van mij maar dan nog,het toont nog maar eens dat heel dat renault team arrogant en dikkenek is dat het geen naam heeft en niet moeilijk ook als je alonso en flavioke alleen al bekijkt.
Ik zie vandaag nog net voor de race briatore grijnzen omdat het nat lag en in z'n vuistje al zat te lachen dat het vandaag zou afgelopen zijn met schumi maar zo zie je maar.
Ben je nu weer niet wat aan het overdrijven ???
Had jij niet in je vuistje gelachen als het circuit kurkdroog had gelegen ?  ;) ;)

Nope,zelfs dan zou ik niet gelachen hebben want schumacher zou sowieso dan ook veel tijd verliezen achter de anderen en daardoor zou alonso dan ook veel sec hebben uitgelopen.De ferrari is op droog weer maar een beetje sneller dan die renaults zenne,er zit echt niet zoveel verschil op.

scho0634

Citaat van: FerrariMan op 01 oktober 2006 - 11:29:00
Citaat van: Snekuem op 01 oktober 2006 - 11:18:34
Citaat van: Vroemvroem op 01 oktober 2006 - 10:43:36
Ik haat die gast en het is z'n eigen fout.Ik had het in den beginne nog voor z'n eerste titel wat voor hem maar door zijn dikkenek en dergelijke dat hij heeft gekregen en z'n domme uitspraken telkens zoals gisteren ook te zeggen;poor old michael,nope gedaan,ik heb totaal geen repsect voor dat snotjonk meer.
Denk dat die ingenieur van Renault het gisteren grappig bedoelde omdat hij waarschijnlijk nog gewerkt heeft voor Benetton toen Schumacher daar nog reed ! En dat is toch al een tijdje geleden.

Neemt niet weg dat ze al sinds vorig jaar kinderachtig blijven uithalen. Zie het geen andere teams doen.

Maakt het nog leuker! AL dat politiek correcte gedoe. Zeg wat je denkt en vind.

daan


Raikkie

Ik vind het moeilijk om echt dé man van de race te kiezen, omdat eigelijk niemand over heel de race positief opviel... In het begin was er Kimi die mooie inhaalacties liet zien, dan kregen we Kubica die erg goed bezig was en op het einde vond ik Button wel sterk bezig. Schumi heeft gewoon erg veel geluk gehad en heeft zo kunnen profiteren van de problemen van Raikkonen en de Renaults, maar ik gun hem de overwinning wel hoor  ;)

dj Peter

Citaat van: Raikkie op 01 oktober 2006 - 13:44:16
Ik vind het moeilijk om echt dé man van de race te kiezen, omdat eigelijk niemand over heel de race positief opviel... In het begin was er Kimi die mooie inhaalacties liet zien, dan kregen we Kubica die erg goed bezig was en op het einde vond ik Button wel sterk bezig. Schumi heeft gewoon erg veel geluk gehad en heeft zo kunnen profiteren van de problemen van Raikkonen en de Renaults, maar ik gun hem de overwinning wel hoor  ;)
;D ;D

FerrariMan

Citaat van: SaffierFM op 01 oktober 2006 - 14:48:19
Citaat van: Raikkie op 01 oktober 2006 - 13:44:16
Ik vind het moeilijk om echt dé man van de race te kiezen, omdat eigelijk niemand over heel de race positief opviel... In het begin was er Kimi die mooie inhaalacties liet zien, dan kregen we Kubica die erg goed bezig was en op het einde vond ik Button wel sterk bezig. Schumi heeft gewoon erg veel geluk gehad en heeft zo kunnen profiteren van de problemen van Raikkonen en de Renaults, maar ik gun hem de overwinning wel hoor  ;)
;D ;D
Hier nog zo iemand die durft zeggen dat MS geluk had.

Veel geluk ja met die rotbanden in dat weer.
Veel geluk in de kwalificaties.

Dit allemaal op geluk stoten is gewoon zeggen dat je niet weet waarover je spreekt.

MS had evenzeer pech als Alonso maar dan op andere vlakken.

pietsky

Dat Ms van een ander kaliber is dan de rest weten we nu zeker, na vandaag waar Renault dacht het kampioenschap naar zich toe te trekken,
kwamen Alonso en Renault van een koude kermis thuis. :-\
Gezien de pitstrategie was MS niet licht en durfde ook de keus te maken om op de intermediates door te rijden.
Alonso daar aantegen durfde die keus niet te maken en had verwacht met nieuwe banden voor nog verder weg te lopen van MS.
Niets van dit alles MS maakte geen fouten en kwam langzaam van achteren terug, die gigantisch mooie inhaalactie in de eerste bocht bij Fisi, wie durft dit met beide wielen in het zeiknatte gras (wunderbar).
Dat de beste man MS later logisch het rustiger aan deed was normaal gezien de voorsprong.
De man MS heeft weer eens goed zijn koppie er bij gehouden en is geheel gefocust op een ding WERELDKAMPIOEN worden.
Ik hoop dan ook dat kimi volgend jaar wat moois gaat laten zien met de Ferrari.

:D

B00

Ik vond Raikkonen zeer snel, hij had zeker kunnen winnen als zijn auto het had volgehouden, Men of the match is duidelijk Micheal schumacher. Zeer strakke race gereden, heeft er een mooie show van gemaakt met het inhalen van Fisichella en alonso ze waren compleet kansloos en overrompelt hoe goed Schumacher reed.
Flavio zat constant saggo voor zich uit te staren  :D

Respect
Michael the living legend

pietsky

Citaat van: B00 op 01 oktober 2006 - 17:32:04
Ik vond Raikkonen zeer snel, hij had zeker kunnen winnen als zijn auto het had volgehouden, Men of the match is duidelijk Micheal schumacher. Zeer strakke race gereden, heeft er een mooie show van gemaakt met het inhalen van Fisichella en alonso ze waren compleet kansloos en overrompelt hoe goed Schumacher reed.
Flavio zat constant saggo voor zich uit te staren  :D

Respect

Het juiste woord saggo, en onze vriend Kimi had zeker de race kunne winnen
Pechduivel rijdt helaas op zijn schouder mee.

Raikkie

Citaat van: FerrariMan op 01 oktober 2006 - 16:57:00
Citaat van: SaffierFM op 01 oktober 2006 - 14:48:19
Citaat van: Raikkie op 01 oktober 2006 - 13:44:16
Ik vind het moeilijk om echt dé man van de race te kiezen, omdat eigelijk niemand over heel de race positief opviel... In het begin was er Kimi die mooie inhaalacties liet zien, dan kregen we Kubica die erg goed bezig was en op het einde vond ik Button wel sterk bezig. Schumi heeft gewoon erg veel geluk gehad en heeft zo kunnen profiteren van de problemen van Raikkonen en de Renaults, maar ik gun hem de overwinning wel hoor  ;)
   ;D ;D
Hier nog zo iemand die durft zeggen dat MS geluk had.

Veel geluk ja met die rotbanden in dat weer.
Veel geluk in de kwalificaties.

Dit allemaal op geluk stoten is gewoon zeggen dat je niet weet waarover je spreekt.

MS had evenzeer pech als Alonso maar dan op andere vlakken.
Rustig blijven  :) Ik wil gewoon maar zeggen dat Schumi niet heeft gevochten zoals die drie piloten dat allemaal hebben gedaan tijdens de race. Hij heeft natuurlijk buitengewoon veel talent en ervaring en ik twijfel dan ook niet aan zijn capaciteiten, maar ik vind niet dat hij er zo uitsprong tijdens de race... Die overwinning heeft hij vooral te danken aan de pech van Fisico, Alonso en Kimi, maar natuurlijk weet ik ook wel dat het niet enkel dankzij die pech is  ;) Schumacher heeft een goeie race gereden, heeft gepusht en heeft de race gewonnen, MAAR Schumi heeft niet voor superspannende duels gezorgd  :) Mijn mening...

B00

Citaat van: Raikkie op 01 oktober 2006 - 20:18:01
Citaat van: FerrariMan op 01 oktober 2006 - 16:57:00
Citaat van: SaffierFM op 01 oktober 2006 - 14:48:19
Citaat van: Raikkie op 01 oktober 2006 - 13:44:16
Ik vind het moeilijk om echt dé man van de race te kiezen, omdat eigelijk niemand over heel de race positief opviel... In het begin was er Kimi die mooie inhaalacties liet zien, dan kregen we Kubica die erg goed bezig was en op het einde vond ik Button wel sterk bezig. Schumi heeft gewoon erg veel geluk gehad en heeft zo kunnen profiteren van de problemen van Raikkonen en de Renaults, maar ik gun hem de overwinning wel hoor  ;)
;D ;D
Hier nog zo iemand die durft zeggen dat MS geluk had.

Veel geluk ja met die rotbanden in dat weer.
Veel geluk in de kwalificaties.

Dit allemaal op geluk stoten is gewoon zeggen dat je niet weet waarover je spreekt.

MS had evenzeer pech als Alonso maar dan op andere vlakken.
Rustig blijven  :) Ik wil gewoon maar zeggen dat Schumi niet heeft gevochten zoals die drie piloten dat allemaal hebben gedaan tijdens de race. Hij heeft natuurlijk buitengewoon veel talent en ervaring en ik twijfel dan ook niet aan zijn capaciteiten, maar ik vind niet dat hij er zo uitsprong tijdens de race... Die overwinning heeft hij vooral te danken aan de pech van Fisico, Alonso en Kimi, maar natuurlijk weet ik ook wel dat het niet enkel dankzij die pech is  ;) Schumacher heeft een goeie race gereden, heeft gepusht en heeft de race gewonnen, MAAR Schumi heeft niet voor superspannende duels gezorgd  :) Mijn mening...

Hoe kan je nou MSch verwijten dat de rest te slecht is om hem voor te blijven, renault had het gewoon anders moeten spelen, ze waren erg dom bezig om fisichella zo lang achter alonso te laten zitten. Fisisch was veel sneller als ze hem hadden laten gaan hadden ze misschien nog eerste kunnen worden. Daarnaast heeft Msch op eigenkracht Fisischella en Alonso ingehaald. Hij heeft Alonso geklopt in een zeer spectuculare inhaalactie. Met Sliks over een natte witte streep door de binnenbocht, knap staatje stuurwerk al zeg ik het zelf. Als Raikkonen niet was uit gevallen wasMschumacher en Raikkonen beide langs de renaults gegaan.
Michael the living legend

FerrariMan

Citaat van: Raikkie op 01 oktober 2006 - 20:18:01
Citaat van: FerrariMan op 01 oktober 2006 - 16:57:00
Citaat van: SaffierFM op 01 oktober 2006 - 14:48:19
Citaat van: Raikkie op 01 oktober 2006 - 13:44:16
Ik vind het moeilijk om echt dé man van de race te kiezen, omdat eigelijk niemand over heel de race positief opviel... In het begin was er Kimi die mooie inhaalacties liet zien, dan kregen we Kubica die erg goed bezig was en op het einde vond ik Button wel sterk bezig. Schumi heeft gewoon erg veel geluk gehad en heeft zo kunnen profiteren van de problemen van Raikkonen en de Renaults, maar ik gun hem de overwinning wel hoor  ;)
;D ;D
Hier nog zo iemand die durft zeggen dat MS geluk had.

Veel geluk ja met die rotbanden in dat weer.
Veel geluk in de kwalificaties.

Dit allemaal op geluk stoten is gewoon zeggen dat je niet weet waarover je spreekt.

MS had evenzeer pech als Alonso maar dan op andere vlakken.
Rustig blijven  :) Ik wil gewoon maar zeggen dat Schumi niet heeft gevochten zoals die drie piloten dat allemaal hebben gedaan tijdens de race. Hij heeft natuurlijk buitengewoon veel talent en ervaring en ik twijfel dan ook niet aan zijn capaciteiten, maar ik vind niet dat hij er zo uitsprong tijdens de race... Die overwinning heeft hij vooral te danken aan de pech van Fisico, Alonso en Kimi, maar natuurlijk weet ik ook wel dat het niet enkel dankzij die pech is  ;) Schumacher heeft een goeie race gereden, heeft gepusht en heeft de race gewonnen, MAAR Schumi heeft niet voor superspannende duels gezorgd  :) Mijn mening...
:o

Tja, ieder zijn mening.

Kirabi

Schumacher for sure...

maar slechste man vond ik toch Coulthard...
hij knalt tegen Massa aan waardoor Massa uit de race ging, en dan ook nog zegge dat ik em niet zag... met zoveel ervaring moet je dat toch kunnen zien