Man van de race: China

Gestart door Supermariobros, 01 oktober 2006 - 10:11:26

« vorige - volgende »

Wie is volgens jou de man de race?

M. Schumacher
32 (86.5%)
Alonso
1 (2.7%)
Fisichella
1 (2.7%)
Kubica
2 (5.4%)
Heidfeld
0 (0%)
Iemand anders
1 (2.7%)

Totaal aantal stemmen: 30

Rippie

Citaat van: Kirabi op 02 oktober 2006 - 09:49:07
Schumacher for sure...

maar slechste man vond ik toch Coulthard...
hij knalt tegen Massa aan waardoor Massa uit de race ging, en dan ook nog zegge dat ik em niet zag... met zoveel ervaring moet je dat toch kunnen zien
Op zijn leeftijd zie je niet alles meer even goed  ::)

Beste man was duidelijk Schumacher. Een halve minuut op Alonso goed gemaakt tijdens de race, al werd hij wel een beetje geholpen door de mislukte pitstop van Fernando. Schumacher was weer ouderwets goed bezig. Inhaalacties op Alonso en Fisichella waren gedurfd. Nog maar twee races kunnen we hier van genieten...  :(
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Bruno

Citaat van: Kirabi op 02 oktober 2006 - 09:49:07
Schumacher for sure...

maar slechste man vond ik toch Coulthard...
hij knalt tegen Massa aan waardoor Massa uit de race ging, en dan ook nog zegge dat ik em niet zag... met zoveel ervaring moet je dat toch kunnen zien

Hmm, ik ben ook niet echt zo'n favo van Coulthard maar denk dat het ook deels aan Massa lag die zijn wagen op dat moment niet echt zag gaan naar waar hij het wenste. Maar ik ,ben het er wel mee eens dat hij niet moest zeggen dat hij niet wist dat Massa daar zat.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Tim C


FerrariMan

Het zou onvoorstelbaar zijn moest Schumacher het volgende week al kunnen afmaken, en zijn laatste race kunnen beginnen zonder grote druk op zijn schouders.

Althans, dit is wat ik hoop. De waarheid kan vaak helemaal anders uitdraaien.

Kirabi

ik hoop dat ze beide volgende race uitvallen ofzo en dan alles aankomt op de laatste race


Bruno

#35
Citaat van: Kirabi op 02 oktober 2006 - 13:43:30
ik hoop dat ze beide volgende race uitvallen ofzo en dan alles aankomt op de laatste race

Dat zou inderdaad mooi zijn.

Ik realiseer me ineens ook de opmerking na de kwalifs over de teamradio richting Alonso: "Die arme oude schumacher staat op de 6de plaats"... Dat zal die persoon volgende keer wel laten denk ik.  :P


Ook nog even wat anders, Kimi had weeral ns een slechte wagen. Als hij zo blijft rijden en de Ferrari is volgend jaar minstens even goed als nu dan weet ik zo al wie er héél véél kans op de titel van 2007 maakt. Die jongen heeft toch wel echt een rotseizoen(en) bij de Macs ahter de rug.  :'(

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

The Iceman

Citaat van: FerrariMan op 02 oktober 2006 - 12:51:51
Het zou onvoorstelbaar zijn moest Schumacher het volgende week al kunnen afmaken, en zijn laatste race kunnen beginnen zonder grote druk op zijn schouders.

Althans, dit is wat ik hoop. De waarheid kan vaak helemaal anders uitdraaien.

Denk dat het weeral veel van de weersomstandigheden gaat afhangen. Als het droog blijft, zie ik hem de overwinning pakken. Bridgestone heeft nog altijd de betere droogweerband en Suzuka is de thuishaven van de Japanse bandenfabrikant. Tevens presteert Ferrari altijd heel goed in Suzuka. Krijgen we dezelfde weersomstandigheden als tijdens de kwalificatie in China, kan het natuurlijk nog alle kanten op.
En er is natuurlijk ook nog de factor mechanische pech, waarbij Ferrari toch steeds supergoed scoort, en de kans op een aanrijding bij de start als je niet vanaf de eerste rij kan starten. Psychologisch is Schumacher in het voordeel aangezien Alonso al niet meer won sinds Juni. Misschien kan Kimi ook nog wat roet in het eten gooien en zijn eerste overwinning pakken van dit seizoen. In China liet hij zien dat het met de snelheid van de Mac wel goed zit, betrouwbaarheid daarentegen  ::) ::) ::)

Eric

Om het op een goede manier te zeggen... ;)

ik aanbid Schumacher, hij is de god van het F1...en nog van die zever.

effe serieus nu... :)
Eerlijk gezegd ben ik het eens met Raikkie, Schumi heeft geluk gehad...maar het telt nu eenmaal mee he.

dus, man van de race....Kubica, hij heeft laten zien dat hij een meer dan waardige vervanger is voor Villeneuve

Kirabi

Citaat van: Eric op 02 oktober 2006 - 21:08:38
Om het op een goede manier te zeggen... ;)

ik aanbid Schumacher, hij is de god van het F1...en nog van die zever.

effe serieus nu... :)
Eerlijk gezegd ben ik het eens met Raikkie, Schumi heeft geluk gehad...maar het telt nu eenmaal mee he.

dus, man van de race....Kubica, hij heeft laten zien dat hij een meer dan waardige vervanger is voor Villeneuve
Ja Kubica verdient van mij volgend jaar wel een stoeltje..

in die 4 races dat hij gereden heeft, vind ik het zeer knap wat hij heeft laten zien


FerrariMan

Citaat van: Eric op 02 oktober 2006 - 21:08:38
Om het op een goede manier te zeggen... ;)

ik aanbid Schumacher, hij is de god van het F1...en nog van die zever.

effe serieus nu... :)
Eerlijk gezegd ben ik het eens met Raikkie, Schumi heeft geluk gehad...maar het telt nu eenmaal mee he.

dus, man van de race....Kubica, hij heeft laten zien dat hij een meer dan waardige vervanger is voor Villeneuve
Wil iemand nu eens heel eerlijk antwoorden op mijn vraag? "Heeft Alonso ook geen geluk gehad met die rot bridgestones?"

Vroemvroem

Citaat van: FerrariMan op 03 oktober 2006 - 10:16:25
Citaat van: Eric op 02 oktober 2006 - 21:08:38
Om het op een goede manier te zeggen... ;)

ik aanbid Schumacher, hij is de god van het F1...en nog van die zever.

effe serieus nu... :)
Eerlijk gezegd ben ik het eens met Raikkie, Schumi heeft geluk gehad...maar het telt nu eenmaal mee he.

dus, man van de race....Kubica, hij heeft laten zien dat hij een meer dan waardige vervanger is voor Villeneuve
Wil iemand nu eens heel eerlijk antwoorden op mijn vraag? "Heeft Alonso ook geen geluk gehad met die rot bridgestones?"

Idd.

McChouffe

Citaat van: FerrariMan op 03 oktober 2006 - 10:16:25
Citaat van: Eric op 02 oktober 2006 - 21:08:38
Om het op een goede manier te zeggen... ;)

ik aanbid Schumacher, hij is de god van het F1...en nog van die zever.

effe serieus nu... :)
Eerlijk gezegd ben ik het eens met Raikkie, Schumi heeft geluk gehad...maar het telt nu eenmaal mee he.

dus, man van de race....Kubica, hij heeft laten zien dat hij een meer dan waardige vervanger is voor Villeneuve
Wil iemand nu eens heel eerlijk antwoorden op mijn vraag? "Heeft Alonso ook geen geluk gehad met die rot bridgestones?"

Het heeft eigenlijk niets met geluk te maken. Bridgestone heeft geen goede regenband en bij Renault hebben ze foute beslissingen genomen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

bogief1

Aan de ene kant vind ik het goed dat er terug 1 bandenfirma is. Mss hadden we dan beter gezien wie er de beste wagen had dit jaar, want ik denk dat de renault en ferrari erg gewaagd zijn.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

FerrariMan

Citaat van: McChouffe op 03 oktober 2006 - 16:00:46
Citaat van: FerrariMan op 03 oktober 2006 - 10:16:25
Citaat van: Eric op 02 oktober 2006 - 21:08:38
Om het op een goede manier te zeggen... ;)

ik aanbid Schumacher, hij is de god van het F1...en nog van die zever.

effe serieus nu... :)
Eerlijk gezegd ben ik het eens met Raikkie, Schumi heeft geluk gehad...maar het telt nu eenmaal mee he.

dus, man van de race....Kubica, hij heeft laten zien dat hij een meer dan waardige vervanger is voor Villeneuve
Wil iemand nu eens heel eerlijk antwoorden op mijn vraag? "Heeft Alonso ook geen geluk gehad met die rot bridgestones?"

Het heeft eigenlijk niets met geluk te maken. Bridgestone heeft geen goede regenband en bij Renault hebben ze foute beslissingen genomen.
Voila, daar doelde ik ook op. Het is nogal easy om te roepen dat MS geluk heeft gehad (of Alonso pech) terwijl ze beide wel hun portie tegenslag kenden.
Mensen vergeten nogal snel op een weekend tijd.

razzle_dazzle

Geluk zal er wel in iedere race aan te pas komen, maar geluk is voor mij niet de beslissende factor geweest in de race. Daarvoor heeft Schumacher een te sterk weekend achter de rug.