GP van China

Gestart door Tim C, 23 september 2006 - 10:36:22

« vorige - volgende »

FerrariMan

Het za moeilijk worden voor MS.

dj Peter

t'gaat weer regenen! t'is nog niet gedaan!

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 01 oktober 2006 - 09:24:58
Het za moeilijk worden voor MS.
Ik denk het niet, 12 seconden is meer dan genoeg, hij verliest hooguit een seconde per ronde.

Het begint net te regenen, dan kan het wel moeilijk worden :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Poor old Michael.

Renault krijgt weer een lesje in nederigheid. Wat een inhaalactie.

McChouffe

YES!!!! Fantastisch! De eerste plaats in het WK! Wat een seizoenseinde!
Fantastische inhaalrace van Alonso trouwens.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

dj Peter

#110
Zo, voor zijn pensioen nog effe de GP van China op zijn naam schrijven... en hoe !

dj Peter

#111
YES !

McChouffe

Wie zei er ook weer dat de GP van China Schumacher niet ligt?  ;)

Ik ben trouwens voor het terug toelaten van teamorders. De teams doen het toch en er is niks aan te doen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Schumi nr1

WOOHOOOOO !!!!!!

Dit is echt super!

scho0634

Heelijke race! Een beetje regen doet wonderen! De zoveelste leuke race dit jaar. Mooie overwinning van poor old Michael. Kampioenschap nog spannender dan dat het gisteren al was. Beide kampioenschappen trouwens.  Nog twee superspannende races komen eraan!

Wat willen we nog meer!!!

KVDracer

Superrace met de goeie winnaar natuurlijk  ;) Echt, deze race was echt wel om uw tanden van af te bijten. Bij Renault hebben ze tactisch een steekje laten vallen, door van banden te wisselen. Ik hoop juist dat Sato nog een straf gaat klrijgen voor hetgeen hij op het einde uitspookte. Bij een blauwe vlag moet hij de rijders doorlaten had hij mooi opzij gegaan had Barrichello Heidfeld nooit van de sokken gereden. Hij heeft hun meer dan een ronde opgehouden. Dat is echt wel een kamikazepiloot, ik vraag mij af waarom hij al zolang meedraait in de F1.
Voorts een sublieme race en MS heeft toch weer wat knappe dingen laten zien.

dj Peter

Ik denk dat Kimi vurig verlangt naar een Ferrari onder zijn gat. Alwéér een opgave. Hij was nochtans de eerste twintig ronden héél goed bezig want hij werd duidelijk opgehouden door Alfonso's hulpje.

dj Peter

Citaat van: KVDracer op 01 oktober 2006 - 10:12:33
Superrace met de goeie winnaar natuurlijk  ;) Echt, deze race was echt wel om uw tanden van af te bijten. Bij Renault hebben ze tactisch een steekje laten vallen, door van banden te wisselen. Ik hoop juist dat Sato nog een straf gaat klrijgen voor hetgeen hij op het einde uitspookte. Bij een blauwe vlag moet hij de rijders doorlaten had hij mooi opzij gegaan had Barrichello Heidfeld nooit van de sokken gereden. Hij heeft hun meer dan een ronde opgehouden. Dat is echt wel een kamikazepiloot, ik vraag mij af waarom hij al zolang meedraait in de F1.
Voorts een sublieme race en MS heeft toch weer wat knappe dingen laten zien.
Het verwonderd mij  dat ie zijn superlicentie nog heeft. Hij en niemand anders was duidelijk de oorzaak van de crasch vlak voor het einde.

Doefke

Een GP om vingers en duimen van af te likken.
De beste van het seizoen. Hungaroring op plaats 2.

Hoe zeggen ze dat ook alweer: erop en erover.
Nog 2races om erover te geraken.
FERRARI RULES

davevreugde3b@hotmail.com

Supermariobros

#119
Fantastische Grand Prix, we klagen wel soms dat er zoveel saaie races zijn maar dit jaar hebben we toch al enkele spektakelraces te zien gekregen. Prachtige race van iemand die straks op pensioen gaat, mooie inhaalrace van Alonso en Raikkonen die voor de zoveelste keer (de tel kunnen we al niet meer bijhouden) pech heeft bij McLaren, heel jammer want hij was aan een heel goede race bezig.

Sato, die vond het allemaal nog niet genoeg en ging voor de zoveelste keer (ook die tel kunnen we allang niet meer bijhouden) weer eens dom gaan doen. Coulthard had ook zijn dagje niet, jammer voor Kubica die alweer aan een prachtige race bezig was, maar duidelijk de verkeerde banden koos.

Op naar Japan, wat een spannend kampioenschap!!!