GP van China

Gestart door Tim C, 23 september 2006 - 10:36:22

« vorige - volgende »

Vroemvroem

Citaat van: Snekuem op 29 september 2006 - 23:49:30
Citaat van: Vroemvroem op 29 september 2006 - 23:46:26
Ik had raar maar waar eerst gezegd dat alonso de titel verdiende maar floep;opeens kan ferrari de kloof dichten en staat alonso zo goed als nergens meer?
Overdrijf je hier niet een héél klein beetje ??  ;)

Ik zeg zoals het is maar je moet zoiets met een korreltje zout nemen;alonso is 2tal keer uitgevallen terwijl het zijn fout niet was.Maar heeft hij ondertussen al races gewonnen?Nope en dat is nu net hetgeen schumacher wel heeft gekunnen in de toen betere periode van renault.
Alonso heeft ook gezegd;Die 15 punten(op dat moment toen nog)zullen we niet uit handen geven,er is niets aan de hand blablabla en kijk nu waar hij staat? :-X
Daarmee dat ik ook altijd zeg dat die gast niet meer met beide voeten op de grond staat.Laat hem nu de titel behalen en dan word het nog erger dan ooit en z'n nek is nu al dik genoeg en de anti-fans;der komen er meer en meer bij,zeg dat ik het u gezegd heb en dat doet alonso alleen maar z'n eigen aan.

Ik zeg het nogmaals;in den beginnen,nog voor z'n succes had k het wel wat voor hem,ik gaf hem zijn kans,ik zag dat hij geen slechte rijder was maar vanaf dat hij echt races begon te winnen en zo z'n eerste titel behaalde is hij ferm beginnen zweven en sindsdien meer en meer op het slechte pad is geraakt door te denken dat'em het van het is terwijl hij nog zeer veel moet bewijzen in mijn ogen.

The Iceman

Citaat van: Vroemvroem op 30 september 2006 - 00:07:45
Citaat van: Snekuem op 29 september 2006 - 23:49:30
Citaat van: Vroemvroem op 29 september 2006 - 23:46:26
Ik had raar maar waar eerst gezegd dat alonso de titel verdiende maar floep;opeens kan ferrari de kloof dichten en staat alonso zo goed als nergens meer?
Overdrijf je hier niet een héél klein beetje ??  ;)

Ik zeg zoals het is maar je moet zoiets met een korreltje zout nemen;alonso is 2tal keer uitgevallen terwijl het zijn fout niet was.Maar heeft hij ondertussen al races gewonnen?Nope en dat is nu net hetgeen schumacher wel heeft gekunnen in de toen betere periode van renault.
Alonso heeft ook gezegd;Die 15 punten(op dat moment toen nog)zullen we niet uit handen geven,er is niets aan de hand blablabla en kijk nu waar hij staat? :-X
Daarmee dat ik ook altijd zeg dat die gast niet meer met beide voeten op de grond staat.Laat hem nu de titel behalen en dan word het nog erger dan ooit en z'n nek is nu al dik genoeg en de anti-fans;der komen er meer en meer bij,zeg dat ik het u gezegd heb en dat doet alonso alleen maar z'n eigen aan.

Ik zeg het nogmaals;in den beginnen,nog voor z'n succes had k het wel wat voor hem,ik gaf hem zijn kans,ik zag dat hij geen slechte rijder was maar vanaf dat hij echt races begon te winnen en zo z'n eerste titel behaalde is hij ferm beginnen zweven en sindsdien meer en meer op het slechte pad is geraakt door te denken dat'em het van het is terwijl hij nog zeer veel moet bewijzen in mijn ogen.
Ik wou met dat overdrijven alleen maar aantonen dat jij momenteel teveel aan het 'zweven' bent. De titel is nog altijd niet binnen voor Schumacher, hij staat nog altijd twee punten achter op zijn Spaanse rivaal. En, ik ben geen Schumi liefhebber, dat weten ze hier allemaal, maar ik denk dat jij wel een echte Alonso hater bent, is het niet ???

FerrariMan

#47
Regen...ook niet goed!

Het is al duidelijk dat die banden gewoon rommel zijn in het natte.

Mikacouli

Citaat van: Vroemvroem op 30 september 2006 - 00:07:45
Citaat van: Snekuem op 29 september 2006 - 23:49:30
Citaat van: Vroemvroem op 29 september 2006 - 23:46:26
Ik had raar maar waar eerst gezegd dat alonso de titel verdiende maar floep;opeens kan ferrari de kloof dichten en staat alonso zo goed als nergens meer?
Overdrijf je hier niet een héél klein beetje ??  ;)

Ik zeg zoals het is maar je moet zoiets met een korreltje zout nemen;alonso is 2tal keer uitgevallen terwijl het zijn fout niet was.Maar heeft hij ondertussen al races gewonnen?Nope en dat is nu net hetgeen schumacher wel heeft gekunnen in de toen betere periode van renault.
Alonso heeft ook gezegd;Die 15 punten(op dat moment toen nog)zullen we niet uit handen geven,er is niets aan de hand blablabla en kijk nu waar hij staat? :-X
Daarmee dat ik ook altijd zeg dat die gast niet meer met beide voeten op de grond staat.Laat hem nu de titel behalen en dan word het nog erger dan ooit en z'n nek is nu al dik genoeg en de anti-fans;der komen er meer en meer bij,zeg dat ik het u gezegd heb en dat doet alonso alleen maar z'n eigen aan.

Ik zeg het nogmaals;in den beginnen,nog voor z'n succes had k het wel wat voor hem,ik gaf hem zijn kans,ik zag dat hij geen slechte rijder was maar vanaf dat hij echt races begon te winnen en zo z'n eerste titel behaalde is hij ferm beginnen zweven en sindsdien meer en meer op het slechte pad is geraakt door te denken dat'em het van het is terwijl hij nog zeer veel moet bewijzen in mijn ogen.
Je begint je naam meer en meer eer aan te doen...

Natte kwalie: zo te zien heeft Michelin veel goedgemaakt voor de regenbanden. Ofwel is bridgestone blijven stilstaan.

FerrariMan

Volgens mij is BS zelfs achteruit gegaan.

Mikacouli

Bwa, kan niet echt denk ik he. Bridgestone heeft lang de beste regenband gehad. Het is de eerste keer dat ik zie dat ze Michelin niet echt kunnen bijhouden. Mss is Michelin met een nieuwe band op de proppen gekomen. Slechter zal hun band niet zijn, dat zouden ze ook wel weten bij BS dat ze hun oude banden terug moeten nemen. Mja het wordt spannend voor MS de volgende sessie. Hij zal het onderste uit de kan moeten halen wil hij bij de laatste 10 eindigen. Een pole zal er niet inzitten vrees ik voor MS.

FerrariMan

#51
Voila, ik denk dat het onderste nu wel helemaal uit de kan is.  :)

Het heeft geen zin de wagen nu te riskeren voor een onmogelijke pole, dus ik zou het ding voltanken.

Mikacouli

yep, is wel heel nipt geweest. Ik denk dat we nu wel mogen zeggen dat de pole niet van Schumacher zal zijn. Ik verwacht pole voor Alonso want hij lijkt wel een klasse apart nu. Ik denk een 1-2 voor Renault zo meteen. Kimi liet het ook een beetje afweten. 0,6 sec trager dan DLR. Maar ik denk dat hij wel sneller kan. We zullen zien hoe het eindigt.
prono:
1. Alonso
2. Fisi
3. Kimi/Button

FerrariMan

#53
Fisico
Fernando
Kimi

Schumi zevende.

Vijftig euro is de inzet!  :)

Kimi past al wel bij Ferrari nu, hij gooit zijn spiegel op de baan om de anderen op te houden. Eerste slachtoffer, Button, nu Fisico ook. Goed zo Kimi!

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 30 september 2006 - 08:48:48
Fisico
Fernando
Kimi

Schumi zevende.

Vijftig euro is de inzet!  :)

Kimi past al wel bij Ferrari nu, hij gooit zijn spiegel op de baan om de anderen op te houden. Eerste slachtoffer, Button.
Ik doe niet mee  ;D ;D
Hmm, ik denk toch dat Alonso de pole pakt.

FerrariMan

Als MS beter kan dan P9 dan zou het al heel sterk zijn. Benieuwd of ze hem gaan vol doen.

FerrariMan

Hoed af voor Michael. Amai. Hopen op een droge race.

Mikacouli

Mja, 6de. Maar ik denk dat hij geen al te zware wagen heeft. Beetje dom van Renault om Alonso niet wat zwaarder te zetten. Hij kon nog altijd op pole staan dan. Nuja, Honda is sneller dan ik dacht. Had liever Kimi op p3 gezien. Maar ah, we zullen zien morgen. ;)
Ik hoop ook op een droge race, er kan veel te veel gebeuren in een regenrace die het kampioenschap kan verpesten. Ik denk maar aan Indianapolis 2003 waar Kimi toch voor een groot deel het kampioenschap verloren heeft. All eyes on tomorrow. :o

FerrariMan

#58
Citaat van: Mikacouli op 30 september 2006 - 09:04:39
Mja, 6de. Maar ik denk dat hij geen al te zware wagen heeft. Beetje dom van Renault om Alonso niet wat zwaarder te zetten. Hij kon nog altijd op pole staan dan. Nuja, Honda is sneller dan ik dacht. Had liever Kimi op p3 gezien. Maar ah, we zullen zien morgen. ;)
Ik hoop ook op een droge race, er kan veel te veel gebeuren in een regenrace die het kampioenschap kan verpesten. Ik denk maar aan Indianapolis 2003 waar Kimi toch voor een groot deel het kampioenschap verloren heeft. All eyes on tomorrow. :o
In de tweede sector was MS vooral veel trager. In de eerste en derde was hij even snel als Fisi. Een lichte wagen zou ik dus uitsluiten.

Wat me wel stoorde was de Renault teamradio. "poor old Michael is in sixth".

Wat zijn me dat daar voor een bende kinderen?

bogief1

Het ziet er niet goed uit voor MS, renault ziet er veel sterker uit en belangrijk voor hen, Fisi is in de buurt van Alonso.
Honda heeft duidelijk dé regenwagen gemaakt dit jaar  :)
A new chapter will begin soon: Bruno Senna