GP van China

Gestart door Tim C, 23 september 2006 - 10:36:22

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Het valt op dat vandaag alle rijders hebben gereden, meestal rijden er een aantal slechts een installatierondje of rijden ze helemaal niet, maar vandaag (of moet ik al gisteren zeggen?) reed iedereen, zelfs Räikkönenn die anders soms helemaal niet rijdt, een respectabel aantal ronden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Ik hoop dat het morgen of overmorgen zal regenen. Want zonder dat er eigenlijk iets van wordt vermeld, er is regenkans in Sjanghai!! Tis natuurlijk wel te hopen dat ze daarvoor bij brigestone goede banden meehebben :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Als neutrale f1-fan, hoop ik dat Alonso deze wint Schumacher in Suzuka wint of omgekeerd, en dan in de laatste allesbeslissende race de beide heren aan elkaar gewaagd zijn......En dan zullen we vanzelf zien wie er wint!




Eric

Citaat van: scho0634 op 29 september 2006 - 20:56:07
Als neutrale f1-fan, hoop ik dat Alonso deze wint Schumacher in Suzuka wint of omgekeerd, en dan in de laatste allesbeslissende race de beide heren aan elkaar gewaagd zijn......En dan zullen we vanzelf zien wie er wint!

ik denk dat de meeste dit wel zullen willen... dat maakt het F1 alleen maar mooier en spannend. :)


McChouffe

Citaat van: Eric op 29 september 2006 - 21:01:20
ik denk dat de meeste dit wel zullen willen...

Nu liggen de F1-fan en de Ferrarifan in mij toch in gevecht hoor  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

scho0634

Volgens Formule1.nl neemt Alonso volgend jaar zitting in het GPDA. Toch opvallend, ik dacht dat ie dat maar onzin vond.

Overigens ziet ie er momenteel met zijn halflange haar, zijn snorretje, zijn sikje, baardje en bakkebaardjes eruit als een echte toreador! Niet zo gek dat ie dan ook nog op een rode wagen jaagt.... ;)

scho0634

Citaat van: McChouffe op 29 september 2006 - 21:11:42
Citaat van: Eric op 29 september 2006 - 21:01:20
ik denk dat de meeste dit wel zullen willen...

Nu liggen de F1-fan en de Ferrarifan in mij toch in gevecht hoor  ;)

Ook een echte Ferrari-fan wint waarschijnlijk liever de titel na een prachtig en lang gevecht tot aan de laatste ronde, dan dat ie de titel in de schoot geworpen krijgt door een paar engine blow-ups!

McChouffe

Citaat van: scho0634 op 29 september 2006 - 21:23:53
Citaat van: McChouffe op 29 september 2006 - 21:11:42
Citaat van: Eric op 29 september 2006 - 21:01:20
ik denk dat de meeste dit wel zullen willen...

Nu liggen de F1-fan en de Ferrarifan in mij toch in gevecht hoor  ;)

Ook een echte Ferrari-fan wint waarschijnlijk liever de titel na een prachtig en lang gevecht tot aan de laatste ronde, dan dat ie de titel in de schoot geworpen krijgt door een paar engine blow-ups!

Het is die onzekerheid die knaagt hé  ;)
Neenee, liever een mooi gevecht tot in de laatste bocht. Ik zal eerlijk zeggen dat de beste dit seizoen zal winnen, of het nu Alonso of Schumacher is. Ze hebben het beiden verdiend om wereldkampioen te worden.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

bogief1

Kan er iemand zeggen wie de kwalificatie live toont aub? Gewoon kabel  ;)
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

McChouffe

Citaat van: bogief1 op 29 september 2006 - 21:46:21
Kan er iemand zeggen wie de kwalificatie live toont aub? Gewoon kabel  ;)

RTBF - La Une, 7u55

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

scho0634

Citaat van: McChouffe op 29 september 2006 - 21:26:58

Het is die onzekerheid die knaagt hé  ;)
Neenee, liever een mooi gevecht tot in de laatste bocht. Ik zal eerlijk zeggen dat de beste dit seizoen zal winnen, of het nu Alonso of Schumacher is. Ze hebben het beiden verdiend om wereldkampioen te worden.

Dat vind ik nou ook!

bogief1

Citaat van: McChouffe op 29 september 2006 - 21:54:55
Citaat van: bogief1 op 29 september 2006 - 21:46:21
Kan er iemand zeggen wie de kwalificatie live toont aub? Gewoon kabel  ;)

RTBF - La Une, 7u55
thx
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Vroemvroem

Ik had raar maar waar eerst gezegd dat alonso de titel verdiende maar floep;opeens kan ferrari de kloof dichten en staat alonso zo goed als nergens meer?
Zelfs fisico was een aantal races op rij stukken sneller zelfs dan alonso maar heeft alonso uiteraard moeten voorlaten omdat fisico niet meestrijdt voor de titel.

Als ik mij goed herriner heeft schumacher op een bepaald moment zomaar eventjes 27-29punten achter gestaan op alonso en als je dat ondanks alles toch nog (al dan niet)kan goedmaken???Dan verdiend op de eerste plaats schumacher de titel.

The Iceman

Citaat van: Vroemvroem op 29 september 2006 - 23:46:26
Ik had raar maar waar eerst gezegd dat alonso de titel verdiende maar floep;opeens kan ferrari de kloof dichten en staat alonso zo goed als nergens meer?
Overdrijf je hier niet een héél klein beetje ??  ;)

bogief1

Nja, maar hij heeft toch ook die voorsprong uitgebouwd é. Van mij mogen ze beiden winnen, al gun ik het Schumi nu wel voor z'n afscheid.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna