GP van China

Gestart door Tim C, 23 september 2006 - 10:36:22

« vorige - volgende »

Tim C

Nog drie races te gaan, nog twee punten verschil. Het is terecht/onterecht (schrappen wat niet past) spannend geworden. Zet Schumacher China op zijn palmares of blijft dat vakje leeg?

FerrariMan

Ik ben heel erg benieuwd...ben er wel niet goed van dat mijn vriendin live aanwezig zal zijn op de GP, het hele weekend lang.  :)

Ik hoop op een foutje van Alonso en de dubbel voor Ferrari.

bogief1

Ik denk dat deze voor Renault zal zijn, China is niet echt het circuit van Schumacher.
Ik denk dat China en Turkije de enige 2 GP's zal zijn Dat Schumacher niet op z'n palmares zal krijgen.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Vroemvroem

Ik durf geen voorspellingen te doen.Je zit maar in monza;het was al van in 2003 geleden dat die renault eens ontplofte en dan opeens;boem.
Nethtezelfde met een klapband,dat kun je op ieder moment krijgen en gebeurt dit tijdens de race bij bv schumacher dan ziet dat er niet goed uit om die titel nog te behalen.
Of renault sterker is in china zullen we nog moeten afwachten want sinds dat ferrari de kloof heeft gedicht is renault nog geen enkele keer de beste geweest vind ik.
Ze hebben enorm veel getest al en het zal ook veel afhangen van de juiste strategie,banden en noem maar op.

Doefie

In 2004 was Schumacher ook zo dominant en finishte hij 12de in de race ... dus je weet nooit ;)

supersteven

mijn pronostiek is

1 Micheal Schumacher
2 Felipe Massa
3 Pedro De La Rosa
let the sunshine shine in your heart

The Iceman

Waarschijnlijk zullen ze Renault weer één of andere penalty aansmeren, zodat Schumacher gemakkelijk naar de overwinning kan cruisen  ;) ;) ;)
Schumacher heeft nog nooit goed gepresteerd in China, dus zie ik hem niet winnen. Massa zal punten moeten afsnoepen van Alonso.
Verwacht nog eens een sterke Kimi !

FerrariMan

Ik zie ze Schumi nog een penalty geven indien Alonso iets mis doet... ;D

Kirabi

Schumi wint gewoon klaar...

Alonso heeft zoveel te klagen dat hij niet eens aan de wedstrijd zal denken. (Hij zal wel aan de wedstrijd denken, maar klagen heeft hij altijd wel)


daan

Wat zegt het dat als Schumacher de vorige jaren niet goed gepresteerd heeft dat hij dat dit jaar weer zal doen=

bogief1

Kan hij dan geen kostbare informatie meenemen naar McLaren? Webber mag ook niet meer testen dacht ik.

A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Schumi nr1

Nu het nog mogelijk is zullen ze wel telkens de schuld op Schumi steken als er iets vreemds of onverklaarbaar gebeurd ;) :).

Ferrari 2010

Citaat van: Daan op 25 september 2006 - 18:11:15
Wat zegt het dat als Schumacher de vorige jaren niet goed gepresteerd heeft dat hij dat dit jaar weer zal doen=
*prestaties uit het verleden zijn geen garantie voor det toekomst
*slechte prestaties uit het verleden zijn geen hypotheek voor de toekomst

Je kan niet altijd de beste zijn hé, 2 pechjaren. In 2004 was Ferrari op het einde aan het afzwakken en verleden jaar telden ze sowieso al niet mee...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Net zoals het gezegde: Als 2 honden vechten om een been, loopt de derde er mee heen. Kimi dus...

Ferrari 2010

zolang Schumi maar voor Alonso eindigt, en dan liefst 1ste of 2de, ben ik al tevreden 8)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.