GP van China

Gestart door Tim C, 23 september 2006 - 10:36:22

« vorige - volgende »

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 30 september 2006 - 09:05:55
Citaat van: Mikacouli op 30 september 2006 - 09:04:39
Mja, 6de. Maar ik denk dat hij geen al te zware wagen heeft. Beetje dom van Renault om Alonso niet wat zwaarder te zetten. Hij kon nog altijd op pole staan dan. Nuja, Honda is sneller dan ik dacht. Had liever Kimi op p3 gezien. Maar ah, we zullen zien morgen. ;)
Ik hoop ook op een droge race, er kan veel te veel gebeuren in een regenrace die het kampioenschap kan verpesten. Ik denk maar aan Indianapolis 2003 waar Kimi toch voor een groot deel het kampioenschap verloren heeft. All eyes on tomorrow. :o
In de tweede sector was MS vooral veel trager. In de eerste en derde was hij even snel als Fisi. Een lichte wagen zou ik dus uitsluiten.

Wat me wel stoorde was de Renault teamradio. "poor old Michael is in sixth".

Wat zijn me dat daar voor een bende kinderen?
Of je kan zeggen dat hij met minder vleugel rijdt. sector 1 en 3  zijn snelle stukken. En dan nog was hij enkele tienden trager. Wat betreft die uitspraak, ik denk dat dat gewoon Alonso een beetje opfokken is. We gaan een mooie race tegemoet. En een mooi seizoenseinde. Ik denk toch dat Alonso het zal halen. De laatste 3 races zijn circuits waar Renault de laatste jaren zeer competitief was. Maar er kan nog veel  gebeuren.

Tim C

Wat is er met Bridgestone gebeurt?

Je kan zeggen dat Michelin een stap vooruit zette, maar geen seconde of drie... Daar hoort op z'n minst een heel deel verlies bij...

bogief1

Reed BS niet met regenbanden en M met inter's?
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Schumi nr1

Dat Bridgestone tijdens deze regenkwalificatie niet goed presteerde verbaasd me niet, in Hongarije ging het ook niet goed en morgen zal dat niet anders zijn als het terug regent. Dus stilletjes hoop ik dat het droog blijft :).

Doefke

Een knappe prestatie van der Michael. 6des met een bolide waarin een normale coueur mss 10des wordt.
Mooie pole van Kwalonso. Ik hoop morgen op droog weer. want anders...ai ai ai Ferrari.

NU ff reageren op het vorige: op het feit dat renault goed presteert op de komende circuits. In Suzuka vind k michael nog altijd heer en meester. Heeft hij hier zijn eerste Ferrari titel niet  binnen gehaald in 2000. (mooi pitstop gevecht met Mika).
En dan nog interlagos..dat is naar mijn mening niet echt het cricuit voor de scuderia. Das meer een McLaren circuit vind k. Afin, we zullen wel zien..

Nog ff dit: meestal werd interlagos in het begin van het seizoen gereden. En de mythe rond dit circuit is de volgende: wie de gp van interlagos won, werd dat jaar meestal ook wereldkampioen. Ik denk dat het dit jaar niet anders gaat zijn.

Laten we hopen op een 8e titel. Want 'kan die fernando echt niet hebben...das ne zeiker.


FERRARI RULES

davevreugde3b@hotmail.com

Doefke

Bron: f1 racing:

Volgens de laatste weersverwachtingen zou er wel eens een lichte regenbui kunnen vallen op de zaterdag van het Chinese Grand Prix-weekend. Het weer in Shanghai is deze week tot dusver prachtig met veel zon en temperaturen van bijna dertig graden.

De komende dagen zal het echter geleidelijk afkoelen. Vrijdag wordt er een temperatuur voorspeld van 26 graden. Zaterdag en zondag zakt het kwik elke dag nog een graad. Op de racedag wordt het waarschijnlijk wel gewoon weer zonnig.

OP hoop van zegen !
FERRARI RULES

davevreugde3b@hotmail.com

Mikacouli

Citaat van: Doefke op 30 september 2006 - 10:08:04


OP hoop van zegen !
Vreemd wat één letter in een zin  de context kan doen veranderen. ;)
Op hoop van regen ;)

FerrariMan

Mijn vriendin zit momenteel in de buurt van het circuit, en volgens haar zal het morgen met zekerheid regenen ten tijde van de GP. Althans, dat is wat zij daar te horen krijgt.

Renault gaat dit circuit verlaten met P1 in het WCC en Alonso gaat hier de genadeslag toedienen.
Michael kan achteraf nadenken over hoe de weergoden (die hem ooit zo goed gezind waren) hem in het heetst van de strijd te kakken zetten.

Vroemvroem

Citaat van: FerrariMan op 30 september 2006 - 10:31:41
Mijn vriendin zit momenteel in de buurt van het circuit, en volgens haar zal het morgen met zekerheid regenen ten tijde van de GP. Althans, dat is wat zij daar te horen krijgt.

Renault gaat dit circuit verlaten met P1 in het WCC en Alonso gaat hier de genadeslag toedienen.
Michael kan achteraf nadenken over hoe de weergoden (die hem ooit zo goed gezind waren) hem in het heetst van de strijd te kakken zetten.

We weten ondertussen wel al dat raikkonen de grootste pechvogel is in de F1 en alonso de grootste geluksvogel.
Tja,ik zat er op te hopen dat we nu 3races zouden krijgen waar ze het maar eens moeten uitvechten zonder er iets het spel zou verstoren maar daar gaat mijn theorie al  :(.Ik zat er op te hopen dat beiden geen problemen meer zouden hebben met de motor of andere en dat er natuurlijk ook geen regenrace meer zou zijn maarja,wat doe je eraan? :-\
Ik denk dat zeker als het morgen regent alonso zo goed als kampioen is of er zou al iets ergs moeten gebeuren maar daar hoop ik nooit op want als het dan niet gebeurt is de teleurstelling veel te groot daardoor.
Het zou jammer zijn dat we geen strijd meer krijgen in de laatste 2 races door dat strontweer.

FerrariMan

Citaat
Of je kan zeggen dat hij met minder vleugel rijdt. sector 1 en 3  zijn snelle stukken. En dan nog was hij enkele tienden trager.
Heb jij nu niet al bij elke race gezegd dat MS licht staat eigenlijk?  ;D ;)

McChouffe

Citaat van: FerrariMan op 30 september 2006 - 10:31:41Michael kan achteraf nadenken over hoe de weergoden (die hem ooit zo goed gezind waren) hem in het heetst van de strijd te kakken zetten.

Het zijn niet de weergoden, maar de Bridgestone-regenbanden die hem te kakken zetten.

Renault behaalt morgen een 1-2. Tegen de tijd dat Schumacher de jacht kan inzetten voor de tweede plek (als hij dat al kan in de regen) is hij al gedubbeld. We kunnen alleen nog hopen op een mooie rookpluim op die wagen met nr 1  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

supersteven

Zeg is het jullie niet opgevallen hoe traag Yamamoto is.
5 seconden trager dan teamgenootTakuma Sato.
let the sunshine shine in your heart

bogief1

Sato rijdt waarschijnlijk met de motor-specificatie van 2007. Al zullen die 5 sec niet allemaal daar aan liggen.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

scho0634

Dit was de kwalificatie pas. Okay prima prestatie van de beide Renaults. (of weer puur geluk natuurlijk, he Vroemvroem, want Alonso kan er niks van :(). Morgen worden de punten pas uitgedeeld en op een droge baan moet ik het nog zien. Trouwens op een natte baan ook. Een ongeluk zit in een klein hoekje.

By the way, hoe de punten ook verdeed gaan worden, hierna komen nog twee races waarin 20 punten te verdelen zijn. Al loopt Alonso weg uit China met 12 punten voor, dan nog is het niet gedaan. Geen paniek Ferrari fans, we zullen morgen meer weten.

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 30 september 2006 - 10:40:26
Citaat
Of je kan zeggen dat hij met minder vleugel rijdt. sector 1 en 3  zijn snelle stukken. En dan nog was hij enkele tienden trager.
Heb jij nu niet al bij elke race gezegd dat MS licht staat eigenlijk?  ;D ;)
euh neen ???
Maar het valt op dat MS in de eerste twee sessies telkens 2 seconden trager is en dan in de laatste sessie veel minder dus ik kan maar aan dat denken. Laat ons hopen van niet, dan krijgen we wss een spannende race.