Tweede McLaren zitje

Gestart door Tim C, 15 september 2006 - 17:23:19

« vorige - volgende »

Tim C

Nu Kimi Raikkonen naar Ferrari trekt is er nog maar 1 gegeerd zitje over, dat naast Fernando Alonso bij McLaren. Maar wie maakt er het meeste kans, of zou jij er graag in zien zitten. Voor we allemaal Albers zeggen, momenteel zijn de grootste kanshebbers Pedro de la Rosa (McLaren invaller), Gary Pfaffett (Favoriet van Mercedes) en niet te vergeten Lewis Hamilton (GP2 kampioen).

Ik hoop dat ze het risico nemen en voor Hamilton kiezen, hij heeft een paar mooie dingen laten zien in de GP2. Het is zeker een man voor de toekomst maar ik vermoed dat ze eerder voor Pfaffett zullen gaan. Tenslotte heeft de man een troon in de DTM opgegeven om wat te testen in een McLaren.

bogief1

Hamilton, toonde heel veel potentieel in de GP2, al verdiend Pedro ook z'n kans, hij stond er nu toch ook telkens.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Raikkie

Ik hoop dat ze Gary die kans geven, hij heeft dat echt wel verdiend en is een supergoede rijder. Ik denk dat het voor Hamilton beter is om nog een jaartje te testen ofzo. Maar die jongen verdient het ook echt, ik hoop dus dat ze die Alonso na een jaartje buitengooien en kiezen voor twee Britse rijders in 2008  ;)

Doefie

Pedro de la Rosa. Hamilton heeft nog niet één meter in een Formule 1-wagen gereden en Paffett is trager dan de Spanjaard.
Ik hoop van harte dat het Pedro de la Rosa, hij verdient het het meeste.

Juan Pablo


O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ferrari 2010

Pedro, hij verdient het helemaal, zeker na de fantastische invallen die hij al heeft gedaan.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Ik denk dat ze voor Hamilton gaan. Geeft ook meer kleur ( ;)) aan de F1. Flauw, he.

Kirabi

Pedro... hij heeft z'n gedrevenheid in die wagen dat me echt aanspreekt... ik hoop het hem van harte : )


Supermariobros

Pedro, hij heeft al bewezen een goede racecoureur te zijn.

Roel

Pedro is een degelijke coureur, maar ik begrijp niet waarom jullie hem SUPER vinden. Ik zou hem wel zijn plaatsje in de F1 gunnen, maar niet bij Mclaren, daar lijkt hij me net iets te 'gemiddeld' voor...
God save Mclaren

Tim C

Citaat van: Roel op 16 september 2006 - 13:32:28
Pedro is een degelijke coureur, maar ik begrijp niet waarom jullie hem SUPER vinden. Ik zou hem wel zijn plaatsje in de F1 gunnen, maar niet bij Mclaren, daar lijkt hij me net iets te 'gemiddeld' voor...
Ik deel die mening. Je mag ook niet vergeten dat hij al op gezegende leeftijd is voor een F1 piloot, zonder al te veel races te hebben gereden. Dus hoewel hij zeker en vast de "veiligste" optie is, betwijfel ik of hij de beste is voor McLaren.

The Iceman

Ik ben er bijna zeker van dat het Hamilton wordt. De eerste 'kleurling' in F1. Een serieuze gok van Ron Dennis, aangezien hij bijna nog geen F1 ervaring heeft. 
De La Rosa zie ik terug zijn oude rol van testrijder opnemen. Jammer voor hem dat Alonso overkomt van Renault. McLaren gaat geen twee Spanjaarden in hun bolides laten racen.
Paffett blijft ook testrijder vermoed ik.


scho0634

Citaat van: Snekuem op 16 september 2006 - 19:14:57
Ik ben er bijna zeker van dat het Hamilton wordt. De eerste 'kleurling' in F1. Een serieuze gok van Ron Dennis, aangezien hij bijna nog geen F1 ervaring heeft. 
De La Rosa zie ik terug zijn oude rol van testrijder opnemen. Jammer voor hem dat Alonso overkomt van Renault. McLaren gaat geen twee Spanjaarden in hun bolides laten racen.
Paffett blijft ook testrijder vermoed ik.


Mee eens. Ik denk ook Hamilton.

Al zou ik geen goed argument weten waarom er geen 2 Spanjaarden bij McLaren kunnen rijden. Een betere reden is dat De La Rosa een goede coureur is maar verder niets bijzonders.

Doefie

Hamilton is zeker niet de eerste 'kleurling' in de Formule 1. Er zijn er nog geweest (maar moet ik wel even terug opzoeken dan).

razzle_dazzle

Gary Paffett is niet zomaar vertrokken uit de DTM, ook toen al wist Mclaren dat Raikkonen meer dan wss. ging vertrekken  ;).