F1 test november

Gestart door Mikacouli, 10 september 2006 - 20:45:08

« vorige - volgende »

Mikacouli

Niemand zin om mee te gaan naar de laatste testsessie van het jaar?  We zouden gaan  met het vliegtuig met de maatschappij ryanair dus zo duur zou het niet worden. De testsessie is de kans van het jaar om veel wagens te zien, elk team zal namelijk testen eind november. Meer F1 dan tijdens een gp weekend.
De data:
van dinsdag 28 nov tot vrijdag 1 dec.
5 € per dag en om een dag in de paddock te lopen moet je 30 € betalen.
Dit is de kans  :o
Wie zin heeft om mee te gaan laat maar wat weten via PM of in dit topic. ;)

Ferrari 2010

1) ik heb school
2) Schumi zal er toch niet bijzijn :'(

Anders had ik het zeker overwogen!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Raikkie

Waar vindt die testsessie dan plaats ? Want met hotel enzo ben je vaak ook wat geld kwijt...

Mikacouli

Oeps, vergeten zeggen. Die test gaat door in Barcelona. Hotels zijn helemaal niet duur op dat tijdstip van het jaar. Zeker niet voor een paar dagen tijdens de week.

Raikkie

Klinkt heeeel erg aanlokkelijk  :P Vooral omdat ik hoop dat Mercedes Bruno Spengler dan een kans geeft om te testen  :D , maar ik vrees niet dat mijn ouders mij tijdens het schooljaar even naar Barcelona laten gaan  ::)

Martin

Citaat van: Mikacouli op 11 september 2006 - 22:05:58
Oeps, vergeten zeggen. Die test gaat door in Barcelona. Hotels zijn helemaal niet duur op dat tijdstip van het jaar. Zeker niet voor een paar dagen tijdens de week.


Bij ons in Utrecht zijn de hotels zomer en winter bijna gelijk in prijs. Misschien in een sleazy hoerenwijkje van Barcalona niet.
Maar thanks, but no thanks.

Ferrari 2010

Citaat van: Martin op 12 september 2006 - 22:35:20
Citaat van: Mikacouli op 11 september 2006 - 22:05:58
Oeps, vergeten zeggen. Die test gaat door in Barcelona. Hotels zijn helemaal niet duur op dat tijdstip van het jaar. Zeker niet voor een paar dagen tijdens de week.


Bij ons in Utrecht zijn de hotels zomer en winter bijna gelijk in prijs. Misschien in een sleazy hoerenwijkje van Barcalona niet.
Maar thanks, but no thanks.
Wel met het verschil dat Barcelona een populaire vakantiebestemming is, dus op zo'n moment zijn ze duur, andere tijden van het jaar is het vechten om de klanten ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Ik start de ouder-onderhandelingen ;)