Michael Schumacher: The End.

Gestart door FerrariMan, 10 september 2006 - 16:01:21

« vorige - volgende »

McChouffe

Citaat van: FerrariMan op 23 oktober 2006 - 12:53:47
Het Schumi tijdperk is voorbij. Veel zal veranderen en veel zal hetzelfde blijven.

Wie weet zit er nog een comeback in a la Niki Lauda  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

dj Peter




Dus één van deze kunstmatig aangelegde eilandjes in Dubai  "krijgt" Michael als afscheidscadeau van huidige kroonprins, Sheik Mohammed bin Rashi al Maktoum, nadat hij van Ferrari ook al de race-auto cadeau kreeg waarmee hij  agelopen zondag zijn laatste race reed.

FerrariMan

Kimi tijdens de Pele ceremonie:


Geweldig!

Jasper

Citaat van: SaffierFM op 24 oktober 2006 - 19:50:03



Dus één van deze kunstmatig aangelegde eilandjes in Dubai  "krijgt" Michael als afscheidscadeau van huidige kroonprins, Sheik Mohammed bin Rashi al Maktoum, nadat hij van Ferrari ook al de race-auto cadeau kreeg waarmee hij  agelopen zondag zijn laatste race reed.

Tiens, ik dacht dat Schumacher net één van dat handjevol mensen was die al zo'n eiland had gekocht. ???

bogief1

Citaat van: FerrariMan op 24 oktober 2006 - 20:25:22
Kimi tijdens de Pele ceremonie:


Geweldig!

Live gehoord. Ik lag plat, wat was dta van dat ijskonijn  ;D
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

scho0634


Kirabi

Citaat van: bogief1 op 24 oktober 2006 - 21:09:27
Citaat van: FerrariMan op 24 oktober 2006 - 20:25:22
Kimi tijdens de Pele ceremonie:


Geweldig!

Live gehoord. Ik lag plat, wat was dta van dat ijskonijn  ;D
Ik vind die Kimi toch wel een geweldige man, alleen verstaanbaar is een ander ding :P


dj Peter

Citaat van: FerrariMan op 24 oktober 2006 - 20:25:22
Kimi tijdens de Pele ceremonie:


Geweldig!

;D ;D ;D ... i was having a sh*t...   ;D ;D ;D

B00

Waarom moet iemand anders zijn parasol vasthouden ????
Michael the living legend

KVDracer

Citaat van: B00 op 24 oktober 2006 - 23:15:46
Waarom moet iemand anders zijn parasol vasthouden ????

Omdat de rijders hun niet moe mogen maken voor de race. Dat gebeurt bij iedere rijder. Zie dat ze kramp in hun am krijgen  :P

Tim C

Citaat van: B00 op 24 oktober 2006 - 23:15:46
Waarom moet iemand anders zijn parasol vasthouden ????
Die vraag kan je aan iedereen anders op de grid stellen hoor ;)

razzle_dazzle

Tja die ongeinteresseerde aanwezigheid zal wel typisch Fins zijn zeker  :). Ik hou wel van droge humor,maar iets meer beleving zou er toch mogen zijn hoor...

FerrariMan

#342
Geweldig hoe hij daar op zijn gemak staat te leunen. Benieuwd hoe die zich gaat ontplooien bij de rooien.

edit: op http://www.ferrariworld.com/events/ms/intro.html kan je nu een special downloaden over zijn carriere als je lid bent. Anders kan je hem online bekijken door de bladeren om te draaien.

razzle_dazzle

Vergeet ook ons eerbetoon aan Schumacher niet te lezen op de nieuwspagina  ;)...

Slimaneke

Hallo!

Ik wil niet meteen na mijn registratie de pietje precies gaan uithangen maar in jullie rubriek "Bedankt Michael" staat dat in Jerez '97 de pole voor Schumacher was. Dit is volgens mij niet correct de starting grid was : 1) Villeneuve 2)Schumacher 3) Frentzen ... Bij de start stak schumacher villeneuve echter voorbij :)

Als ware Schumacher fan van het eerste uur had het mogen blijven staan hoor:)  maar juist is juist!

ook nog : Thanks Michael for the best 15 years of my life!

Greetz