Michael Schumacher: The End.

Gestart door FerrariMan, 10 september 2006 - 16:01:21

« vorige - volgende »

marlboro

Citaat van: Snekuem op 21 oktober 2006 - 16:44:10
Citaat van: scho0634 op 21 oktober 2006 - 12:39:55
Wat dat betreft is het voor Kimi ook jammer dat hij nooit een titel heeft kunnen pakken terwijl MS nog actief was.
Denk niet dat de Fin daar wakker van ligt ! Hij weet goed genoeg dat hij Schumacher aankan. De Duitser durfde het duel niet aan met Kimster, daarom dat hij zijn helm aan de haak hangt morgen.
Wat die moeheid betreft, daar geloof ik niets van. Schumacher is volgens mij nog altijd de meest afgetrainde F1 coureur. Als Kimi bij McLaren had gebleven, dan had Schumacher er zeker nog een jaarte bij gedaan bij de Scuderia.
Hij weet ook wel dat het Italiaanse team volgend jaar weer afstormt op een walk-over seizoen.


zucht,gaâp
Bende kinders

KVDracer

Citaat van: Snekuem op 21 oktober 2006 - 16:44:10
Citaat van: scho0634 op 21 oktober 2006 - 12:39:55
Wat dat betreft is het voor Kimi ook jammer dat hij nooit een titel heeft kunnen pakken terwijl MS nog actief was.
Denk niet dat de Fin daar wakker van ligt ! Hij weet goed genoeg dat hij Schumacher aankan. De Duitser durfde het duel niet aan met Kimster, daarom dat hij zijn helm aan de haak hangt morgen.
Wat die moeheid betreft, daar geloof ik niets van. Schumacher is volgens mij nog altijd de meest afgetrainde F1 coureur. Als Kimi bij McLaren had gebleven, dan had Schumacher er zeker nog een jaarte bij gedaan bij de Scuderia.
Hij weet ook wel dat het Italiaanse team volgend jaar weer afstormt op een walk-over seizoen.


Het is niet omdat je er fysiek klaar voor bent, dat je er ook geestelijk klaar voor bent. Hij heeft 16 jaar aan de top meedgedraaid. Alonso en Raikkonen die zijn nu al bezig dat ze het nooit zolang zouden kunnen doen. Geestelijk was hij de sterkste, maar van verleden jaar zie je dat het wat minder begint te worden, mede door de ouderdom natuurlijk.

The Iceman

Citaat van: Razzle_dazzle op 21 oktober 2006 - 17:05:25

Zucht, sommigen blijven in hun oude ziekte hervallen...je speculeert er maar op los kerel.Net zoals jij altijd beweert dat Senna Schumacher nog een titel of 2 zou afgehouden hebben, net zoals jij altijd beweert dat Hakkinen veel beter was. Nu is het weer Raikkonen... ::). Ik begrijp je frustraties, maar op wat is je bericht eigenlijk gebaseerd? Persoonlijke waandenkbeelden?
Wat die speculaties betreft, speculeren doen we allemaal, wat Renault gaat doen volgend jaar, of McLaren terug er bovenop komt, of Kimi wel de juiste keuze heeft gemaakt voor volgend jaar etc etc,... Ik vind het altijd wel straf als je iets over Schumacher post, je altijd de volle laag krijgt.
Denk dat een forum bedoeld is om je gedacht te zeggen over hetgeen je denkt dat er gaat gebeuren of om je mening over iets te verkondigen. En voila, dat is hetgeen ik denk over Schumacher zijn afscheid. Sommigen zullen me misschien gelijk geven hieromtrent, anderen zullen me afschilderen als een gefrustreerde F1 fan, maar dat ben ik 'gelukkig' helemaal niet.  :) Voor mij stopt F1 niet nu Schumacher het voor bekeken houdt, het gaat wel even wennen zijn natuurlijk als we hem niet meer in Australië aan de start zien staan. Zou het ook jammer vinden als Kimi of David stoppen met F1, maar ik zal er de F1 niet voor laten.
Ik kan best begrijpen dat je als 'die hard' Schumacher fan een traantje laat als hij morgen over de streep rijdt. Niemand ziet zijn favoriete coureur graag stoppen.



razzle_dazzle

Ik ben voorstander van vrije meningsuiting, maar ik vind niet dat iedereen zijn mening altijd moet uiten  :P/

Ik kan tegen kritiek op Schumacher, maar dan moet er wel een argumentering aan vast hangen. Ik kan idd. niet tegen speculaties die als waarheid worden aangenomen, vandaar dat je de volle laag kreeg. Het stoort me bv. ook dat Alonso nu zo vaak wordt vergeleken met Schumacher, juist door die onnodige vergelijkingen worden bepaalde racers afgebroken. Schumacher maakte het ook mee met Senna, waarom dan nu hetzelfde doen met de Spanjaard? (dit laatste deel is overigens niet op u gericht  :))

Ik zal de F1 ook niet laten omwille van de Duitser zijn afscheid, ooit komt er wel een nieuwe racer die eveneens een grote indruk op me zal nalaten. Misschien Raikkonen volgend jaar al...



scho0634

Wat betreft de motivatie van MS om te stoppen, als hij zelf aangeeft de motivatie niet meer te hebben houd het op. Waarom zouden we dat niet geloven? Het tegendeel (dat ie dus niet naast Kimi wilde rijden) is nooit bewezen. Dus ga ik ervan uit dat dat niet de reden is. Persoonlijk had ik het super gevonden als ie nog een jaartje was doorgegaan naast Kimi. Helaas komt dat er niet van.

Ook had ik het leuk gevonden als Kimi bij McLaren was gebleven naast FA. Twee toppers in gelijke wagens! Da's lang geleden. Alonso's contract sluit het niet uit volgens Ron Dennis want ze hadden Kimi toch graag behouden.

Doefie

Räikkönen en Alonso zie ik niet graag in één team. Zoals Frank Williams ooit zei: "never put two bulls in one meadow, because they'll constantly fight". Reutemann-Jones, Mansell-Piquet, Senna-Prost, ... zijn amusante stukken geschiedenis maar liever niet. Liever twee geweldige coureurs bij twee teams dan twee geweldige coureurs bij één team.

Leonardo

Eindelijk ...God is terug in de F1.
Een waardig einde voor een `groot` kampioen.

scho0634

Citaat van: Doefie op 22 oktober 2006 - 16:00:34
Räikkönen en Alonso zie ik niet graag in één team. Zoals Frank Williams ooit zei: "never put two bulls in one meadow, because they'll constantly fight". Reutemann-Jones, Mansell-Piquet, Senna-Prost, ... zijn amusante stukken geschiedenis maar liever niet. Liever twee geweldige coureurs bij twee teams dan twee geweldige coureurs bij één team.

Als ik teamleider zou zijn, zou ik over jouw argumenten nadenken. Als F1 liefhebber vind ik het gaaf als twee echte toppers gelijkwaardig materiaal hebben.

Kirabi

Cya Schumi , zal je vreselijk veel missen  :'(


Tim C

Verlaat deze man, na deze prachtige race, de F1? Ik begrijp er nog steeds niets van...

marlboro

Het zal nooit meer hetzelfde zijn en vandaag nog maar eens gezien waarom.
En een nieuwe schumacher zou volgens mij mss een vettel kunnen worden.
Alonso en raikkonen en massa ook niet.

MSS ook kubica?
Bende kinders

KVDracer

Citaat van: marlboro op 22 oktober 2006 - 22:00:08
Het zal nooit meer hetzelfde zijn en vandaag nog maar eens gezien waarom.
En een nieuwe schumacher zou volgens mij mss een vettel kunnen worden.
Alonso en raikkonen en massa ook niet.

MSS ook kubica?

Ik denk niet dat Kubica de nieuwe MS gaat worden, volgens mij wordt hij wat overroepen. Ik denk dat de nieuwe MS nog in de F1 zal moeten komen. Volgens mij gaan we van de nieuwe garde niet teveel 16 seizoenen in de F1 zien rondrijden. Het zal toch raar worden, volgend jaar, de eerste races, zonder echte favoriet in het peloton. Ik hoop juist dat er vlug een nieuwe MS zijn intrede aat doen.

supersteven

Vaarwel Micheal Schumacher, het gaat je goed.
Met prachtraces als deze heb je jarenlang heel wat mensen blij gemaakt.
Al waren je acties op Aidelaide 94 en Jerez 97 en Monaco 2005 ongelooflijk stom en heb je daarmee veel vijanden gemaakt bleef je voor mij de beste.

Citaatgeplaatst op: Vandaag om 21:23:47Geplaatst door: KVDracer 
Voeg citaat toe
Citaat van: marlboro op Vandaag om 21:00:08
Het zal nooit meer hetzelfde zijn en vandaag nog maar eens gezien waarom.
En een nieuwe schumacher zou volgens mij mss een vettel kunnen worden.
Alonso en raikkonen en massa ook niet.

MSS ook kubica?


Ik denk niet dat Kubica de nieuwe MS gaat worden, volgens mij wordt hij wat overroepen. Ik denk dat de nieuwe MS nog in de F1 zal moeten komen. Volgens mij gaan we van de nieuwe garde niet teveel 16 seizoenen in de F1 zien rondrijden. Het zal toch raar worden, volgend jaar, de eerste races, zonder echte favoriet in het peloton. Ik hoop juist dat er vlug een nieuwe MS zijn intrede aat doen.

Sorry maar er zal nooit meer een nieuwe Schumacher komen, net zoals er nooit een tweede Nuvolari, Fangio, Moss, Clark, Stewart, Lauda, Villeneuve, Mansell, Prost of Senna zal komen
let the sunshine shine in your heart

scho0634

Citaat van: supersteven op 22 oktober 2006 - 22:31:12

Sorry maar er zal nooit meer een nieuwe Schumacher komen, net zoals er nooit een tweede Nuvolari, Fangio, Moss, Clark, Stewart, Lauda, Villeneuve, Mansell, Prost of Senna zal komen

Precies. Die onzin over de nieuwe Schumacher. Misschien over 20 jaar als zijn zoontje oud genoeg is.

In 94 riep iedereen dat er nooit meer een Senna zou komen. Dat klopt. Toen kregen we MS. En nu hebben we Raikkonen, Massa en Alonso. Worden als de jaren en de succesen vorderen steeds grotere namen in de F1

tazpas

Ik ben een echte Schumacher fan maar die Alonso is toch ongelooflijk snel. Vergeleken met Fisichella, die bakt er werkelijk niets van. Renault zou hem zijn C4 moeten geven. Ze gaan Alonso zeker missen volgend jaar. Maar de nieuwe talenten komen er ook aan, wat Masa liet zien vandaag: perfect. Kubica en Kovalainen, volgend jaar zullen we zien wat ze kunnen. Maar Tim heeft gelijk: na zoeen race moeten stoppen: jammer voor ons...ik ga zeker nooit ALonso fan worden maar je kan niet naast het feit kijken dat hij (de) snel(ste) is.