Michael Schumacher: The End.

Gestart door FerrariMan, 10 september 2006 - 16:01:21

« vorige - volgende »

B00

Zal Ferrari nog wat in petto hebben voor de Michael Schumacher Fans. Bijv: andere kleur auto, helm, pak of lopen de monteurs weer met pruiken op....

Ik denk dat ze wel iets hebben geregeld voor zijn afscheid....  :-*
Michael the living legend

scho0634

Ik verwacht eigenlijk ook wel iets. Ik weet nog niet wat, maar ze moeten toch iets doen denk ik.

kenny

Citaat van: FerrariMan op 09 oktober 2006 - 17:07:02
Hét grote verschil tussen Alonso en MS:

Alonso heeft een probleem in de pit en levert zware kritiek op het hele team.
Michael verliest door mechanische pech zo goed als zeker de titel en gaat iedereen in de pit bedanken.
In de persconferentie laat hij dan nog eens weten wat een geweldig team het is.

En nog dromen sommigen ervan dat het een arrogante kerel is. ::)

Toen Schumacher 25 jaar had, had hij het team ook nooit bedankt...

trouwens, wist je dat Alonso ELKE maandag na een race, alle mechaniciens mee neemt op restaurant
aleen doet hij dit niet voor het tv scherm...

B00

Citaat van: kenny op 12 oktober 2006 - 11:39:35


Toen Schumacher 25 jaar had, had hij het team ook nooit bedankt...

trouwens, wist je dat Alonso ELKE maandag na een race, alle mechaniciens mee neemt op restaurant
aleen doet hij dit niet voor het tv scherm...


Hij is miljonair, kan er makkelijk vanaf ;)

Wat zal een gemiddelde monteur in de f1 verdienen, €1500
Michael the living legend

razzle_dazzle

SCHITTERENDE documentaire over Michael Schumacher:



De meningen van Murray Walker, Irvine, Briatore, Coulthard ,...
Het fantastisch inhaalmanoeuvre op Alesi...PRACHTIG.


Mijn dag begint goed  ;).

FerrariMan


The Iceman

#276
Citaat van: FerrariMan op 13 oktober 2006 - 09:16:35
Onvoorstelbaar hoeveel reacties hier ook nog op staan:
http://www.michael-please-stay-in-f1.com/
Schumacher heeft zonder twijfel heel veel aanhangers, waarbij er natuurlijk ook een hoop 'successupporters' tussenzitten.
Maar als je wat 'rondgoogled', blijken er namelijk ook veel 'anti-Schumacher' sites te bestaan.
Denk dat Schumacher de piloot is die zowel de meeste aanhangers, als anti-supporters heeft gehad tijdens zijn F1 carriere.




razzle_dazzle

Dat is de tol van vele toppers...Senna, Zidane, Anderlecht, Real Madrid... door velen geliefd en door anderen gehaten.

Ik ben Ferrarifan sinds de tijd Berger-Alesi, het warme temperament en de mythe Ferrari wisten me altijd te boeien. Ik heb gewoon een boon voor de Italianen in de sportwereld.

Natuurlijk zijn er veel successupporters, maar die supporters zullen nu stilletjes aan gaan duimen voor Alonso...
Dit topic stelt alleen maar vast dat het pensioen van Schumi heel wat teweeg brengt, bij zowel voor- als tegenstanders en terecht ook: de meesten onder ons hebben geen formule 1 zonder Schumacher meegemaakt...16 jaar geleden zat ik nog naar tom & jerry op tv te kijken, Jasper was mss nog niet geboren!

Schumacher is een icoon voor de formule 1 en een deel van de Ferrarimythe, daarom alleen al verdient deze mijnheer een waardig afscheid (van zowel voor als tegenstanders).


FerrariMan

Citaat
Michael Schumacher can keep the Brazil-spec single-seater - the '248 F1' - that he will race for the last time in his sixteen year career at Interlagos this Sunday, according to Luca di Montezemolo. "I cannot think of a better parting gift for him," the Ferrari president is quoted as saying by AZ. Schumacher, 37, can also expect a fitting send-off by staff at the 'Montana' restaurant, which is located next to Ferrari's Fiorano test circuit. 'Express' reports that restaurant staff intend to collect money to commission a bronze statue of the multiple world champion.
Mooi, kan hij thuis nog wat racen.


McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

scho0634

op het filmpje was het meer een 'strijd' tussen Mika en Irvine

Kirabi

Ja maar die gein die er toen was met de rijders zie je nu bijna niet meer



Mikacouli

Citaat van: B00 op 12 oktober 2006 - 12:34:08
Citaat van: kenny op 12 oktober 2006 - 11:39:35


Toen Schumacher 25 jaar had, had hij het team ook nooit bedankt...

trouwens, wist je dat Alonso ELKE maandag na een race, alle mechaniciens mee neemt op restaurant
aleen doet hij dit niet voor het tv scherm...


Hij is miljonair, kan er makkelijk vanaf ;)

Wat zal een gemiddelde monteur in de f1 verdienen, €1500

Toch raar dat ik een andere reactie verwacht had als het Schumacher zou geweest zijn. ;)