Michael Schumacher: The End.

Gestart door FerrariMan, 10 september 2006 - 16:01:21

« vorige - volgende »

Jef De Haes

Citaat van: scho0634 op 06 oktober 2006 - 13:05:59
Trouwens vanaf volgende maand kan ie permanent op vakantie  ;)
Ik denk niet dat MS permanent op vakantie zal gaan. Hij zal waarschijnlijk nog een functie bekleden als testpiloot, of iets dergelijks.

BTW: tof dat er hier nog aan het afscheid van MS wordt gedacht, danku FerrariMan
Jef De Haes (G4n)

scho0634

Citaat van: Jef De Haes op 06 oktober 2006 - 21:41:10

BTW: tof dat er hier nog aan het afscheid van MS wordt gedacht, danku FerrariMan

Ach, het zijn allemaal zulke leuke jongens hier op de site  ;). Aan iedereen wordt gedacht!

FerrariMan

Ik denk ook constant aan jullie jongens, dag en nacht!  :)

Denk niet dat MS nog als testpiloot zal werken, zo wil hij niet eindigen.

Eerder ambassadeur voor Ferrari.

Tim C


bogief1

http://www.youtube.com/watch?v=YuxGzPT2kgQ&mode=related&search=

Z'n mindere perioden, beeld is wel van slechte kwaliteit. Al vermeld ik hier wel bij dat niet alles zijn fout is, zoals de titel doet vermoeden.
Is ook wel nog eens mooi om terug te zien.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

scho0634

Citaat van: Tim C op 07 oktober 2006 - 17:34:20
Ik ben niet zeker of deze er al eens heeft opgestaan:

On-board bij Mika tijdens Spa 2000
http://www.youtube.com/watch?v=Pa0TXmgvs7g&mode=related&search=


Super! Die on-board beelden van Mika! IK was er toen bij die race, maar had geen videoscherm in de buurt en zag ineens Mika als eerste doorkomen. Ik hoorde op het circuit dat het een mooie actie was geweest. Later heb ik het pas teruggezien. Maar deze beelden kon ik nog niet. Prachtige beelden.
Thanx!!

Ferrari 2010

En nu is het eigenlijk helemaal the end :'(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

CitaatAs for the Drivers,' it is lost. I don't want to head off for a race, hoping that my rival has to retire. That is not the way in which I want to win the title.

Een uitspraak die Schumacher toch wel siert.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Vroemvroem

Citaat van: Schumi 2006 op 08 oktober 2006 - 08:05:14
En nu is het eigenlijk helemaal the end :'(

Wie goed heeft opgelet vandaag die heeft kunnen zien dat alonso met een (iets)zwaardere wagen dan michael iets trager was dan schumacher.De wagens waren volgens mij vandaag toch wel aan elkaar gewaagd.
Schumacher mag met opgeheven hoofd afscheid nemen;hij heeft vooral in de laatste races nog maar eens z'n klasse getoond,schumacher heeft dan weer zaken laten tonen die ik nog steeds van alonso niet heb gezien.
De grootheid zal alleen z'n titel niet behalen door de pech in het begin van het seizoen en nu die ontplofte motor,onbegrijpelijk in feite.
Maar goed;ik heb mij er ook bij neergelegd,er valt niemand iets te verwijten en als je zomaar eventjes 25punten kan inlopen op de zogezegd zo goeie alonso,je moet het toch maar doen.
Laten we niet vergeten dat de druk enorm was want schumacher heeft tot vorige week steeds achter gestaan en heeft van in het begin van het kampioenschap tot het uiterste moeten gaan en dan maak je wel eens wat foutjes natuurlijk.Dit heeft anderzijds toch ook in het voordeel gespeeld van alonso want deze hoefde niet volledig tot de limiet te gaan en als je in een luxepositite zit dan maak je sowieso minder of zo goed als geen fouten en dat hebben we nu kunnen zien vandaag dat als alonso moet beginnen aanvallen hij meermaals in de fout gaat.

Zeer jammer dat hij naast de titel daardoor zal grijpen waar hij sluit waardig af en heeft ook dit seizoen nog maar eens laten tonen op 37jarige leeftijd dan nog nog steeds de beste en constanste rijder van het veld te zijn.

scho0634

Ik vind het triest voor MS, en ik had hem zeker een mooier eind van zijn laatste WK gegund, maar helaas. Wel hebben we andermaal een leuke race gezien, al zullen de die-hard Ferrari fans daar terecht anders over denken.

Hopelijk kan MS nog wel op het hoogste treetje staan op Interlagos. Dat zou mooi zijn. Maar of dat genoeg zal zijn voor zijn 8e titel.......?

The Iceman

Citaat van: Vroemvroem op 08 oktober 2006 - 11:53:00
Citaat van: Schumi 2006 op 08 oktober 2006 - 08:05:14
En nu is het eigenlijk helemaal the end :'(

Wie goed heeft opgelet vandaag die heeft kunnen zien dat alonso met een (iets)zwaardere wagen dan michael iets trager was dan schumacher.De wagens waren volgens mij vandaag toch wel aan elkaar gewaagd.
Schumacher mag met opgeheven hoofd afscheid nemen;hij heeft vooral in de laatste races nog maar eens z'n klasse getoond,schumacher heeft dan weer zaken laten tonen die ik nog steeds van alonso niet heb gezien.
De grootheid zal alleen z'n titel niet behalen door de pech in het begin van het seizoen en nu die ontplofte motor,onbegrijpelijk in feite.
Maar goed;ik heb mij er ook bij neergelegd,er valt niemand iets te verwijten en als je zomaar eventjes 25punten kan inlopen op de zogezegd zo goeie alonso,je moet het toch maar doen.
Laten we niet vergeten dat de druk enorm was want schumacher heeft tot vorige week steeds achter gestaan en heeft van in het begin van het kampioenschap tot het uiterste moeten gaan en dan maak je wel eens wat foutjes natuurlijk.Dit heeft anderzijds toch ook in het voordeel gespeeld van alonso want deze hoefde niet volledig tot de limiet te gaan en als je in een luxepositite zit dan maak je sowieso minder of zo goed als geen fouten en dat hebben we nu kunnen zien vandaag dat als alonso moet beginnen aanvallen hij meermaals in de fout gaat.

Zeer jammer dat hij naast de titel daardoor zal grijpen waar hij sluit waardig af en heeft ook dit seizoen nog maar eens laten tonen op 37jarige leeftijd dan nog nog steeds de beste en constanste rijder van het veld te zijn.

Schumacher stond zwaarder dan Alonso en niet andersom  ;)
Alonso meermaals in de fout ??? Ik heb de Spanjaard er slechts ééntje zien maken, noem jij mij de andere eens op als je je rode bril hebt afgezet  :) :) :)
Als er eentje tot op de limiet moest gaan vandaag, dan was het Alonso wel. Zijn luxepositie is hij al enkele races kwijt en met een Schumacher op de eerste rij vandaag en hij zelf pas op de derde rij, moest hij wel alles geven, hetgeen hij ook gedaan heeft.

Vroemvroem

Citaat van: Snekuem op 08 oktober 2006 - 12:35:03
Citaat van: Vroemvroem op 08 oktober 2006 - 11:53:00
Citaat van: Schumi 2006 op 08 oktober 2006 - 08:05:14
En nu is het eigenlijk helemaal the end :'(

Wie goed heeft opgelet vandaag die heeft kunnen zien dat alonso met een (iets)zwaardere wagen dan michael iets trager was dan schumacher.De wagens waren volgens mij vandaag toch wel aan elkaar gewaagd.
Schumacher mag met opgeheven hoofd afscheid nemen;hij heeft vooral in de laatste races nog maar eens z'n klasse getoond,schumacher heeft dan weer zaken laten tonen die ik nog steeds van alonso niet heb gezien.
De grootheid zal alleen z'n titel niet behalen door de pech in het begin van het seizoen en nu die ontplofte motor,onbegrijpelijk in feite.
Maar goed;ik heb mij er ook bij neergelegd,er valt niemand iets te verwijten en als je zomaar eventjes 25punten kan inlopen op de zogezegd zo goeie alonso,je moet het toch maar doen.
Laten we niet vergeten dat de druk enorm was want schumacher heeft tot vorige week steeds achter gestaan en heeft van in het begin van het kampioenschap tot het uiterste moeten gaan en dan maak je wel eens wat foutjes natuurlijk.Dit heeft anderzijds toch ook in het voordeel gespeeld van alonso want deze hoefde niet volledig tot de limiet te gaan en als je in een luxepositite zit dan maak je sowieso minder of zo goed als geen fouten en dat hebben we nu kunnen zien vandaag dat als alonso moet beginnen aanvallen hij meermaals in de fout gaat.

Zeer jammer dat hij naast de titel daardoor zal grijpen waar hij sluit waardig af en heeft ook dit seizoen nog maar eens laten tonen op 37jarige leeftijd dan nog nog steeds de beste en constanste rijder van het veld te zijn.

Schumacher stond zwaarder dan Alonso en niet andersom  ;)
Alonso meermaals in de fout ??? Ik heb de Spanjaard er slechts ééntje zien maken, noem jij mij de andere eens op als je je rode bril hebt afgezet  :) :) :)
Als er eentje tot op de limiet moest gaan vandaag, dan was het Alonso wel. Zijn luxepositie is hij al enkele races kwijt en met een Schumacher op de eerste rij vandaag en hij zelf pas op de derde rij, moest hij wel alles geven, hetgeen hij ook gedaan heeft.

Ja juist,heb mij misschreven,gr.

Alonso heeft weldegelijk 2 foutjes gemaakt toen hij achter ralfke zat,als je de race hebt opgenomen blijf dan eens aandachtig kijken dan zal je zien dat ik gelijk heb maar goed,het is nu zoals het is,alonso krijgt vandaag de titel op de schoot geworpen.

scho0634

een keer een momentje onder de brug, dat noem jij dus 2 fouten. Grappig.

Als ik me goed herinner viel Hakinnen met een motorplof uit in Amerika 2000, waardoor MS de titel toen ook in de schoot geworpen kreeeg. Precies hetzelfde.

Je vergeet echter dat je kampioen wordt over een heel jaar en niet door 1 pechgeval van wie dan ook.

KVDracer

Het zal een pijnlijk afscheid worden van MS. Had hij afscheid kunnen nemen met de wereldtitel dan zou ik er nog vrede kunnen mee nemen hebben. Maar nu, zonder titel zal het moeilijk worden. Ik vraag me af of Alonso nog nog altijd gaat roepen dat het uitgekocht is en MS moet kampioen worden.

B00

Dit is zwaar K****N!!!!, z'n geweldige race van Mschumacher. Heb de Tv ook maar gelijk uitgezet. Kon het niet meer verdragen.
Ik hoop nu wel dat Ferrari de constructeurs titel pakt, dat gun ik die jongens van harte.
Dat die uit de toon gevallen kraai volgend jaar maar vaak uit mag vallen  :P
Michael the living legend