Michael Schumacher: The End.

Gestart door FerrariMan, 10 september 2006 - 16:01:21

« vorige - volgende »

bogief1

Jongens toch toch,ik denk echt niet dat velen hier al lang naar de f1 kijken zenne.Dat handje was niet meer dan schijnheilig gedoe.Alonso had ook wel door dat de camera's stonden te filmen.
Citaat

Beide rijders hebben al meermaals gezegd dat ze graag rijden tegen elkaar en zonder Alonso ging er dit jaar geen spannend kampioenschap zijn of voor vroemvroem, zonder de reanault zou er geen kampioenschap zijn.

Ik kijk sinds 93-94, dus ervaring heb ik wel denk ik.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Vroemvroem

Citaat van: bogief1 op 02 oktober 2006 - 18:01:39
Jongens toch toch,ik denk echt niet dat velen hier al lang naar de f1 kijken zenne.Dat handje was niet meer dan schijnheilig gedoe.Alonso had ook wel door dat de camera's stonden te filmen.
Citaat

Beide rijders hebben al meermaals gezegd dat ze graag rijden tegen elkaar en zonder Alonso ging er dit jaar geen spannend kampioenschap zijn of voor vroemvroem, zonder de reanault zou er geen kampioenschap zijn.

Ik kijk sinds 93-94, dus ervaring heb ik wel denk ik.

Correctie;het is dankzij ferrari/schumacher dat het nu nog zo spannend is geworden.

FerrariMan

Citaat van: bogief1 op 02 oktober 2006 - 19:16:49
Wil er nog iemand anders er moeite tegen doen?
Ik zal Alonso effe bellen.  :)

The Iceman

Citaat van: FerrariMan op 02 oktober 2006 - 19:18:11
Citaat van: bogief1 op 02 oktober 2006 - 19:16:49
Wil er nog iemand anders er moeite tegen doen?
Ik zal Alonso effe bellen.  :)
Zou hij nog een GSM abonnement hebben bij Telefonica of zou hij al overgeschakeld zijn naar Vodafone ?  ;D ;D ;D

Ferrari 2010

Citaat van: bogief1 op 02 oktober 2006 - 19:16:49
Wil er nog iemand anders er moeite tegen doen?
Ik geef het samen met je op, het is een extremist!

Citaat van: Snekuem op 02 oktober 2006 - 19:36:38
Citaat van: FerrariMan op 02 oktober 2006 - 19:18:11
Citaat van: bogief1 op 02 oktober 2006 - 19:16:49
Wil er nog iemand anders er moeite tegen doen?
Ik zal Alonso effe bellen.  :)
Zou hij nog een GSM abonnement hebben bij Telefonica of zou hij al overgeschakeld zijn naar Vodafone ?  ;D ;D ;D
héhé, goeie vraag. Gebruiken de rijders eigenlijk de diensten van hun sponsors vraag ik me nu af?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

dj Peter

Citaat van: scho0634 op 02 oktober 2006 - 20:18:24
Citaat van: Vroemvroem op 01 oktober 2006 - 21:27:07

Jongens toch toch,ik denk echt niet dat velen hier al lang naar de f1 kijken zenne.Dat handje was niet meer dan schijnheilig gedoe.Alonso had ook wel door dat de camera's stonden te filmen.

Ik kijk F1 sinds 1983 toen ik 12 was. Ik weet echt wel zeker dat dat een klappie langer is dan jij.

Aan de rest van de forumleden: Ik denk dat we gewoon een "anti alonso' topic moeten openen op dit forum. Dan kan onze kinderlijke vroemvroem vriend daar lekker in zijn eentje Alonso gaan zitten bashen zonder dat wij dat hoeven te lezen. Want er komt werkelijk niks fatsoenlijks uit.
Gewoon negeren zo'n mannen, niet op reageren, dan stopt ie vanzelf wel.

Schumi nr1

#216
Citaat van: SaffierFM op 02 oktober 2006 - 21:03:47
Citaat van: scho0634 op 02 oktober 2006 - 20:18:24
Citaat van: Vroemvroem op 01 oktober 2006 - 21:27:07

Jongens toch toch,ik denk echt niet dat velen hier al lang naar de f1 kijken zenne.Dat handje was niet meer dan schijnheilig gedoe.Alonso had ook wel door dat de camera's stonden te filmen.

Ik kijk F1 sinds 1983 toen ik 12 was. Ik weet echt wel zeker dat dat een klappie langer is dan jij.

Aan de rest van de forumleden: Ik denk dat we gewoon een "anti alonso' topic moeten openen op dit forum. Dan kan onze kinderlijke vroemvroem vriend daar lekker in zijn eentje Alonso gaan zitten bashen zonder dat wij dat hoeven te lezen. Want er komt werkelijk niks fatsoenlijks uit.
Gewoon negeren zo'n mannen, niet op reageren, dan stopt ie vanzelf wel.

Ik denk dat die handdruk welgemeend is en dat beide piloten veel respect hebben voor elkaar. Laat  je toch niet opjutten door wat ze in pers allemaal schrijven om ruzie te stoken VroemVroem. Volgens mij ben jij de gene die met oogkleppen oploopt.

scho0634

Citaat van: SaffierFM op 02 oktober 2006 - 21:03:47
Citaat van: scho0634 op 02 oktober 2006 - 20:18:24
Citaat van: Vroemvroem op 01 oktober 2006 - 21:27:07

Jongens toch toch,ik denk echt niet dat velen hier al lang naar de f1 kijken zenne.Dat handje was niet meer dan schijnheilig gedoe.Alonso had ook wel door dat de camera's stonden te filmen.

Ik kijk F1 sinds 1983 toen ik 12 was. Ik weet echt wel zeker dat dat een klappie langer is dan jij.

Aan de rest van de forumleden: Ik denk dat we gewoon een "anti alonso' topic moeten openen op dit forum. Dan kan onze kinderlijke vroemvroem vriend daar lekker in zijn eentje Alonso gaan zitten bashen zonder dat wij dat hoeven te lezen. Want er komt werkelijk niks fatsoenlijks uit.
Gewoon negeren zo'n mannen, niet op reageren, dan stopt ie vanzelf wel.

Hmmm, misschien moet ik dat idd maar eens proberen...

McChouffe

#218
Citaat van: Vroemvroem op 03 oktober 2006 - 16:06:24Ik met oogkleppen op?
Lees dan maar eens wat meneerke alonso vandaag  dacht ik nu weeral heeft gezegd en dit over z'n eigen team(genoten).Manman,zet u voor alle zekerheid ene mee dubbele glazen op zodat het zeker bent dat je alles goed hebt gelezen.En neen,das geen aanval op u alleen eens goed lezen wat alonso weer heeft gezegd vandaag,zoiets heb ik schumacher nooit horen zeggen zenne over ferrari toen het eens wat minder/slecht ging.

Het is Alonso's goed recht zoiets te zeggen. Misschien zit er zelfs een kern van waarheid in... Of het slim is van Alonso om zoiets te zeggen, is natuurlijk een andere discussie.
Eén van volgende dagen zal wel weer gezegd worden dat het zo niet bedoeld was, uit de context is getrokken, ...

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Vroemvroem

Citaat van: McChouffe op 03 oktober 2006 - 16:17:53
Citaat van: Vroemvroem op 03 oktober 2006 - 16:06:24Ik met oogkleppen op?
Lees dan maar eens wat meneerke alonso vandaag  dacht ik nu weeral heeft gezegd en dit over z'n eigen team(genoten).Manman,zet u voor alle zekerheid ene mee dubbele glazen op zodat het zeker bent dat je alles goed hebt gelezen.En neen,das geen aanval op u alleen eens goed lezen wat alonso weer heeft gezegd vandaag,zoiets heb ik schumacher nooit horen zeggen zenne over ferrari toen het eens wat minder/slecht ging.

Het is Alonso's goed recht zoiets te zeggen. Misschien zit er zelfs een kern van waarheid in... Of het slim is van Alonso om zoiets te zeggen, is natuurlijk een andere discussie.
Eén van volgende dagen zal wel weer gezegd worden dat het zo niet bedoeld was, uit de context is getrokken, ...

Noem jij zoiets nog zeggen?Zoiets doe je gewoonweg niet en ik zal nog wat anders zeggen;het is niet de eerste keer dat alonso zaken zegt over de mensen die voor hem werken,ik denk stilletjes aan dat die mannen content zijn dat hij weg is.

FerrariMan

Eigenlijk is het feit dat MS na dit seizoen stopt toch wel een beetje een blammage voor piloten als DC, Rubens, Fisico enzo.
Ik bedoel maar, na zo'n seizoen en op die leeftijd is hij nog steeds top. Hij stopt dan terwijl hij gemakkelijk mee kan en die andere oudere piloten blijven maar rondtoeren zonder ooit echt iets te bewijzen.

Schumi nr1

Kan iemand mij uitleggen over welke uitspraken van Alonso VroemVroem het heeft? 'k Vat het niet ...

bogief1

#222
Citaat van: Schumi nr1 op 03 oktober 2006 - 18:08:50
Kan iemand mij uitleggen over welke uitspraken van Alonso VroemVroem het heeft? 'k Vat het niet ...

Ik denk z'n kritiek op het team.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Schumi nr1

Citaat van: bogief1 op 03 oktober 2006 - 18:11:01
Citaat van: Schumi nr1 op 03 oktober 2006 - 18:08:50
Kan iemand mij uitleggen over welke uitspraken van Alonso VroemVroem het heeft? 'k Vat het niet ...

Ik denk z'n kritiek op het team.

Dan zijn die uitspraken wel gegrond denk ik, erg gemotiveerd leken ze niet om hem te helpen.

Vroemvroem

Citaat van: Schumi nr1 op 03 oktober 2006 - 18:08:50
Kan iemand mij uitleggen over welke uitspraken van Alonso VroemVroem het heeft? 'k Vat het niet ...

Staat ondertussen al op alle f1 sites te lezen.
En ik zeg het nog eenkeertje;Het is niet de eerst keer.De mensen zijn gewoon die domme commentaren van hem meer dan moe.
Terwijl bv schumi z'n afscheid aankondigde express vlug gaan zeggen wat schumacher allemaal heeft verkeerd gedaan zoals in 97  >:(
Dat alleen al getuigd van zeer weinig respect en weinig brains.