Michael Schumacher: The End.

Gestart door FerrariMan, 10 september 2006 - 16:01:21

« vorige - volgende »

meatball

Dit weekend werd het voor mij zeer duidelijk dat kimmi nooit schumacher kan vervangen.
Over Massa zullen we maar zwijgen zeker :'(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

f1columns.nl

wat betreft sportieve prestaties zal kmi nog wat kunnen, maar voorlopig overvleugeld hij Massa volledig. Afgelopen race zagen we weer de oude vertrouwde Massa, de jonge hond die zich door z'n Zuid Amerikaans temperament in de val laat lokken.
Hamilton is echt super als coureur. de wist bij de start al dat ie Massa zo ging uitschakelen, volgens mij. hij is berekenend, slim snel en wordt eerder kampioen dan Massa, ik durf de voorspelling wel aan.

Raikonen tip ik overigens ook nog steeds voor een titel. Maar ik ben eerljk gezegd bang dat hij incidenteel een titel kan pakken, maar verder de eeuwige belofte zal blijven.
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl

meatball

Citaat van: f1columns.nl op 10 april 2007 - 22:29:52
wat betreft sportieve prestaties zal kmi nog wat kunnen, maar voorlopig overvleugeld hij Massa volledig. Afgelopen race zagen we weer de oude vertrouwde Massa, de jonge hond die zich door z'n Zuid Amerikaans temperament in de val laat lokken.
Hamilton is echt super als coureur. de wist bij de start al dat ie Massa zo ging uitschakelen, volgens mij. hij is berekenend, slim snel en wordt eerder kampioen dan Massa, ik durf de voorspelling wel aan.

Raikonen tip ik overigens ook nog steeds voor een titel. Maar ik ben eerljk gezegd bang dat hij incidenteel een titel kan pakken, maar verder de eeuwige belofte zal blijven.
Volgens mij moet hij dan toch op pech van alonso gaan rekenen,anders wordt het moeilijk vrees ik
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Weet ik niet. In de basis denk ik nog steeds dat de Ferrari net een snellere wagen heeft.

McChouffe

Citaat van: 0634 op 11 april 2007 - 22:16:43
Weet ik niet. In de basis denk ik nog steeds dat de Ferrari net een snellere wagen heeft.

Maar hoelang gaat dat nog duren?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

meatball

Citaat van: McChouffe op 11 april 2007 - 22:18:09
Citaat van: 0634 op 11 april 2007 - 22:16:43
Weet ik niet. In de basis denk ik nog steeds dat de Ferrari net een snellere wagen heeft.

Maar hoelang gaat dat nog duren?
Dat is het wat ik ook vrees :-[
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

De conclusie dat Räikkönen zal moeten rekenen op pech van Alonso om zijn eerste titel te pakken, lijkt mij nog wat voorbarig. Vergeet niet dat het het voorbije weekend Räikkönen was die pech had, en dat Alonso dus de pech van Räikkönen nodig had om een race te winnen. Daarom denk ik ook (in tegenstelling tot wat ik een paar dagen geleden gezegd heb) dat Kimi zondag weer op het hoogste schavotje zal staan, misschien zelfs met Massa als tweede.

scho0634

Citaat van: McChouffe op 11 april 2007 - 22:18:09
Citaat van: 0634 op 11 april 2007 - 22:16:43
Weet ik niet. In de basis denk ik nog steeds dat de Ferrari net een snellere wagen heeft.

Maar hoelang gaat dat nog duren?

Geen idee. Maar om er even vanuit te gaan, na 2 races, dat McLaren Ferrari gaat overvleugelen is ook erg voorbarig.

meatball

Citaat van: 0634 op 11 april 2007 - 22:41:31
Citaat van: McChouffe op 11 april 2007 - 22:18:09
Citaat van: 0634 op 11 april 2007 - 22:16:43
Weet ik niet. In de basis denk ik nog steeds dat de Ferrari net een snellere wagen heeft.

Maar hoelang gaat dat nog duren?

Geen idee. Maar om er even vanuit te gaan, na 2 races, dat McLaren Ferrari gaat overvleugelen is ook erg voorbarig.
De eerste teleurstelling is verteerd,nu terug suporteren voor de volgende race.
Het is niet gemakkelijk zonder schumacher,het maakt me eigenlijk geen moer uitwie er wint.
Kimi zag ik nooit al niet zitten en Massa is een goede 2e rijder maar ook niet meer dan dat. :-\
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

f1columns.nl

Bespeur ik twijfel over Ferrari bij enkele doorgewinterde Ferrariste???  ;)
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl

Ferrari 2010

Citaat van: f1columns.nl op 12 april 2007 - 23:39:03
Bespeur ik twijfel over Ferrari bij enkele doorgewinterde Ferrariste???  ;)
Bij de deze in ieder geval niet, Ferrari wereldkampioen 2007 :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: f1columns.nl op 12 april 2007 - 23:39:03
Bespeur ik twijfel over Ferrari bij enkele doorgewinterde Ferrariste???  ;)

Twijfel is er altijd, tenminste toch zolang het WK niet binnen is. Maar ik ben er gerust in dat de titel, zij het dan met een hevige strijd, dit jaar terug in Maranello zal zijn  8)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

FerrariMan

Ik daarentegen merk dat er nog maar weinig passie voor de F1 over is. Noch Kimi noch Massa weten me op dit moment te bekoren...

Lewis daarentegen...

meatball

Citaat van: FerrariMan op 13 april 2007 - 16:38:01
Ik daarentegen merk dat er nog maar weinig passie voor de F1 over is. Noch Kimi noch Massa weten me op dit moment te bekoren...

Lewis daarentegen...
Ik kon het niet beter zeggen ???
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

f1columns.nl

Citaat van: FerrariMan op 13 april 2007 - 16:38:01
Ik daarentegen merk dat er nog maar weinig passie voor de F1 over is. Noch Kimi noch Massa weten me op dit moment te bekoren...

Lewis daarentegen...

Lewis for Champion en Ferrari met lege handen sit jaar...
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl