Michael Schumacher: The End.

Gestart door FerrariMan, 10 september 2006 - 16:01:21

« vorige - volgende »

FerrariMan


Jasper

Citaat van: B00 op 12 oktober 2006 - 12:34:08
Citaat van: kenny op 12 oktober 2006 - 11:39:35


Toen Schumacher 25 jaar had, had hij het team ook nooit bedankt...

trouwens, wist je dat Alonso ELKE maandag na een race, alle mechaniciens mee neemt op restaurant
aleen doet hij dit niet voor het tv scherm...

Wat zal een gemiddelde monteur in de f1 verdienen, €1500

Om hier nog even op terug te komen, sorry voor het off-topic. De gemiddelde monteur in de F1 heeft een diploma van burgerlijk ingenieur (in Nederland Civiele Techniek) en zal wel een loon hebben dat daarnaar staat. Bij Honda krijgt iedere teammedewerker naast het vrij standaard één warme maaltijd per dag ook een bedrijfswagen, gratis toegang tot sportcomplexen, persoonlijke medische begeleiding, bedrijfswagen en... een levensverzekering.

scho0634

Bron: www.formule1.nl

De zevenvoudig wereldkampioen die nog een theoretische kans heeft koploper Fernando Alonso in te halen, sprak vrijmoedig over het naderende vertrek en de reden waarom hij afgelopen zomer besloot na dit seizoen niet meer verder te gaan. ,,De batterij is leeg'', zei hij. ,,Er is niet één specifieke reden waarom dat zo is. Het is alles bij elkaar. Het reizen, het testen, de sponsorverplichtingen, van alles een beetje. De druk is hoog en je moet honderd procent zijn en heel veel motivatie hebben.''

Dan is het gewoon verstandig om te stoppen. Je moet er toch niet aan denken dat ie als een soort van Nigel Mansell in de McLaren in zijn nadagen, met een kilootje of 10 teveel, kansloos in het middenveld bungelt en van uitputting de auto aan de kant moet zetten na 20 rondjes. (al zie ik dat bij hem niet zo snel gebeuren ;))



scho0634

Mooi gebaar. Leuk dat dat kan in het soms wat erg zakelijke F1 wereldje.

Kirabi

Prachtig gebaar.... kan gewoon niet zeggen hoe mooi ik dat van BMW vind :P


bogief1

Mooi, rijden ze er het ganse weekend mee?
Stel je voor dat alle teams met zo'n tekst rijden, dat zo een mooi eerbetoon zijn.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

marlboro

Dat zou ik wel eens willen zien dat alonso mee de naam van michael rijd,lol. ;D :D
Bende kinders

bogief1

Citaat van: marlboro op 21 oktober 2006 - 11:51:57
Dat zou ik wel eens willen zien dat alonso mee de naam van michael rijd,lol. ;D :D

Ze hebben meer respect voor elkaar dan de supporters.  ;)
Het doet wel raar nu, de laatste race van Schumi. Ik heb het nooit anders geweten...
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

scho0634

Ik wel, maar het is zo lang geleden dat het idd heel vreemd wordt als het f1 circus volgens seizoen zonder hem van start gaat. Of je nou voor of tegen de man bent, hij is wel al jarenlang het smoelwerk (positief bedoeld) van de sport. Hij is toch de standaard waar de rest zich mee wil meten. Wat dat betreft is het voor Kimi ook jammer dat hij nooit een titel heeft kunnen pakken terwijl MS nog actief was.

FerrariMan

Maar Kimi krijgt dan weer zijn stoeltje, wat ook een mooie troostprijs is.

Verder, nog meningen over MS:
http://www.formula1.com/race/news/5155/769.html

En dit:
CitaatMichael Schumacher's competitors gave him a rowdy send-off at the Formula One drivers' briefing on Friday night.

After sitting through his last drivers' briefing, FIA race director Charlie Whiting called for a small acknowledgement for Schumacher on his final weekend as a driver.

A round of applause duly followed, before loud heckles for "Speech" from almost all the drivers present.

But Schumacher, who has been keen to keep his emotions in check this weekend and arrived and left the briefing listening to his iPod, declined the request.

Schumacher has admitted to being surprised at the amount of interest that has surrounded him this weekend - especially with the back of the Ferrari garage packed with photographers eager to get a shot of him.

And speaking about the group of family and friends he has brought with him this weekend, he explained: "It was a very nice possibility to have them all here, because I would really like to enjoy this last race and celebrate with them on Sunday night."

Kirabi

Citaat van: bogief1 op 21 oktober 2006 - 10:16:51
Mooi, rijden ze er het ganse weekend mee?
Stel je voor dat alle teams met zo'n tekst rijden, dat zo een mooi eerbetoon zijn.

The BMW Sauber team paid tribute to Michael Schumacher on Friday by running a special message on their cars' rear wing.

denk dus alleen vrijdags


The Iceman

Citaat van: scho0634 op 21 oktober 2006 - 12:39:55
Wat dat betreft is het voor Kimi ook jammer dat hij nooit een titel heeft kunnen pakken terwijl MS nog actief was.
Denk niet dat de Fin daar wakker van ligt ! Hij weet goed genoeg dat hij Schumacher aankan. De Duitser durfde het duel niet aan met Kimster, daarom dat hij zijn helm aan de haak hangt morgen.
Wat die moeheid betreft, daar geloof ik niets van. Schumacher is volgens mij nog altijd de meest afgetrainde F1 coureur. Als Kimi bij McLaren had gebleven, dan had Schumacher er zeker nog een jaarte bij gedaan bij de Scuderia.
Hij weet ook wel dat het Italiaanse team volgend jaar weer afstormt op een walk-over seizoen.

razzle_dazzle

#298
Citaat van: Snekuem op 21 oktober 2006 - 16:44:10
Citaat van: scho0634 op 21 oktober 2006 - 12:39:55
Wat dat betreft is het voor Kimi ook jammer dat hij nooit een titel heeft kunnen pakken terwijl MS nog actief was.
Denk niet dat de Fin daar wakker van ligt ! Hij weet goed genoeg dat hij Schumacher aankan. De Duitser durfde het duel niet aan met Kimster, daarom dat hij zijn helm aan de haak hangt morgen.
Wat die moeheid betreft, daar geloof ik niets van. Schumacher is volgens mij nog altijd de meest afgetrainde F1 coureur. Als Kimi bij McLaren had gebleven, dan had Schumacher er zeker nog een jaarte bij gedaan bij de Scuderia.
Hij weet ook wel dat het Italiaanse team volgend jaar weer afstormt op een walk-over seizoen.


Zucht, sommigen blijven in hun oude ziekte hervallen...je speculeert er maar op los kerel.Net zoals jij altijd beweert dat Senna Schumacher nog een titel of 2 zou afgehouden hebben, net zoals jij altijd beweert dat Hakkinen veel beter was. Nu is het weer Raikkonen... ::). Ik begrijp je frustraties, maar op wat is je bericht eigenlijk gebaseerd? Persoonlijke waandenkbeelden?

En vertel me eens hoe Schumacher kan weten dat het een walk-over zal worden?

Edit Zelfs Hakkinen deelt je mening niet...
Citaat
Hakkinen believes Raikkonen's arrival had nothing to do with Schumacher's retirement, and the former world champion reckons the seven-time champion was not afraid of the young Finn.

"I think Michael is a fighter and he doesn't think whoever is his teammate he will be going on the limit," Hakkinen added. "So if Kimi would have come to Ferrari at the same time that Michael was there, I don't think that had anything to do with Michael's decision. That is my opinion."

Ferrari 2010

Citaat van: marlboro op 21 oktober 2006 - 11:51:57
Dat zou ik wel eens willen zien dat alonso mee de naam van michael rijd,lol. ;D :D
Dat zou dan wel héél dubbelzinnig opgnomen kunnen worden ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.