Michael Schumacher: The End.

Gestart door FerrariMan, 10 september 2006 - 16:01:21

« vorige - volgende »

Jef De Haes

Citaat van: Snekuem op 29 september 2006 - 23:45:59
Wat Benetton betreft ??? Hij stapte zijn tweede race over naar Benetton. Welke andere keuze had hij op dat moment van het seizoen ????  Ofwel bij Jordan blijven dat minder competitief was of naar Benetton gaan.

Die switch van Benetton naar Ferrari ???? Welke rijder heeft ooit een aanbod van Ferrari afgeslagen ???? Zijn salaris zal er ook wel een pak op vooruit gegaan zijn. En hij heeft bij Benetton de juiste mensen meegenomen naar de Scuderia. Hij heeft voor een groot deel de stal uitgemest daar, maar zeker niet alleen.

Duidelijke praat van iemand die NIKS van f1 kent. In 1991 was benetton helemaal niet zoveel beter dan jordan.
En switch naar ferrari......hij heeft een pak van zijn salaris moeten inleveren é beste vriend.
En maar niet snappen wat objectiviteit nu echt is. haha
Jef De Haes (G4n)

Vroemvroem

Citaat van: Jef De Haes op 01 oktober 2006 - 11:29:07
Citaat van: Snekuem op 29 september 2006 - 23:45:59
Wat Benetton betreft ??? Hij stapte zijn tweede race over naar Benetton. Welke andere keuze had hij op dat moment van het seizoen ????  Ofwel bij Jordan blijven dat minder competitief was of naar Benetton gaan.

Die switch van Benetton naar Ferrari ???? Welke rijder heeft ooit een aanbod van Ferrari afgeslagen ???? Zijn salaris zal er ook wel een pak op vooruit gegaan zijn. En hij heeft bij Benetton de juiste mensen meegenomen naar de Scuderia. Hij heeft voor een groot deel de stal uitgemest daar, maar zeker niet alleen.

Duidelijke praat van iemand die NIKS van f1 kent. In 1991 was benetton helemaal niet zoveel beter dan jordan.
En switch naar ferrari......hij heeft een pak van zijn salaris moeten inleveren é beste vriend.
En maar niet snappen wat objectiviteit nu echt is. haha

Idd.
Op dat moment heeft schumacher ingeleverd zodat een brawn en die andere waarvan ik z'n naam altijd vergeet ook kon meekomen want zonder deze zou schumacher nooit bereikt hebben wat hij nu allemaal heeft bereikt.

Jef De Haes

En over de GP van China....nu zal je FA nu wel horen wenen, dat schumi geluk heeft gehad en blablabla.
Hij zou beter zijn commentaar richten naar zijn eigen team, die op een knullige wijze de overwinning aan schumi schonk.
Jef De Haes (G4n)

Vroemvroem

Citaat van: Jef De Haes op 01 oktober 2006 - 11:32:42
En over de GP van China....nu zal je FA nu wel horen wenen, dat schumi geluk heeft gehad en blablabla.
Hij zou beter zijn commentaar richten naar zijn eigen team, die op een knullige wijze de overwinning aan schumi schonk.


Alonso gad dit als antwoord en wat een niveau  ;D
"Het speelt geen rol welk gevoel ik nu heb, de winnaar is Michael en hij verdiende de overwinning omdat hij voor de andere rijders kon eindigen. Dat is het feit," besloot hij.

Lol.

Ferrari 2010

Citaat van: Jef De Haes op 01 oktober 2006 - 11:29:07
Citaat van: Snekuem op 29 september 2006 - 23:45:59
Wat Benetton betreft ??? Hij stapte zijn tweede race over naar Benetton. Welke andere keuze had hij op dat moment van het seizoen ????  Ofwel bij Jordan blijven dat minder competitief was of naar Benetton gaan.

Die switch van Benetton naar Ferrari ???? Welke rijder heeft ooit een aanbod van Ferrari afgeslagen ???? Zijn salaris zal er ook wel een pak op vooruit gegaan zijn. En hij heeft bij Benetton de juiste mensen meegenomen naar de Scuderia. Hij heeft voor een groot deel de stal uitgemest daar, maar zeker niet alleen.

Duidelijke praat van iemand die NIKS van f1 kent.
Je komt blijkbaar niet genoeg op dit forum Jef, anders zou je niet zeggen dat Snekeum niets van F1 kent!! BTW: Hij zij nergens dat Benneton veel beter was dan Jordan ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The Iceman

#200
Citaat van: Jef De Haes op 01 oktober 2006 - 11:29:07
Duidelijke praat van iemand die NIKS van f1 kent. In 1991 was benetton helemaal niet zoveel beter dan jordan.
En switch naar ferrari......hij heeft een pak van zijn salaris moeten inleveren é beste vriend.
En maar niet snappen wat objectiviteit nu echt is. haha
Wat dat niks kennen betreft, ik volg F1 nog maar vanaf het begin van de jaren '80, maar dit even terzijde.
Benetton was in 1991 niet "zoveel" beter, maar ze waren wel beter. Ze hadden de volle fabriekssteun van Ford terwijl Jordan het met een klantenmotor moest doen. Ze hadden op het eind van het seizoen wel 25,5 meer punten dan de stal van Eddie Jordan. Dus was de overgang naar Benetton zowieso al een stapje voorwaarts voor de Duitser. 
Van dat salaris ??? Had ik totaal geen weet van. Ik heb er nooit iets van gelezen dat hij minder werd betaald dan bij Benetton. Het zou me eerlijk gezegd straf lijken Ferrari kennende. Misschien kan iemand hier dat eens uitpluizen en een link plaatsen naar een desbetreffend artikel ???? Ik ben in volle verwachting  :) 

FerrariMan

Interessant, als MS volgende race wint en Alonso pakt nul punten, dan is de kampioen bekend.

Een erg grote ALS, I know, maar het zijn de feiten.

Of ben ik mis?

McChouffe

Citaat van: FerrariMan op 01 oktober 2006 - 11:50:51
Interessant, als MS volgende race wint en Alonso pakt nul punten, dan is de kampioen bekend.

Een erg grote ALS, I know, maar het zijn de feiten.

Of ben ik mis?

Je hebt het bij het rechte eind.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Vroemvroem

Citaat van: Snekuem op 01 oktober 2006 - 11:48:23
Citaat van: Jef De Haes op 01 oktober 2006 - 11:29:07
Duidelijke praat van iemand die NIKS van f1 kent. In 1991 was benetton helemaal niet zoveel beter dan jordan.
En switch naar ferrari......hij heeft een pak van zijn salaris moeten inleveren é beste vriend.
En maar niet snappen wat objectiviteit nu echt is. haha
Wat dat niks kennen betreft, ik volg F1 nog maar vanaf het begin van de jaren '80, maar dit even terzijde.
Benetton was in 1991 niet "zovee"l beter, maar ze waren wel beter, hadden de volle fabriekssteun van Ford. Ze hadden op het eind van het seizoen wel 25,5 meer punten dan de stal van Eddie Jordan. Dus was het zowieso al een stapje voorwaarts voor de Duitser.
Van dat salaris ??? Had ik totaal geen weet van. Ik heb er nooit iets van gelezen dat hij minder werd betaald dan bij Benetton. Het zou me eerlijk gezegd straf lijken, misschien kan iemand hier dat eens uitpluizen en een link plaatsen naar een desbetreffend artikel ???


Wacht wacht ;).
Schumi zal wel meer geld gekregen hebben dan bij benetton maar heeft toch moeten inleveren om op die manier z'n ingenieur en brawn mee te krijgen want ferrari vond het om één of andere reden teveel geld om deze beide heren ook nog eens blijkbaar zeer veel voor te betalen.
Soit,das iets dat allang is geleden en is verleden tijd.

The Iceman

Citaat van: McChouffe op 01 oktober 2006 - 11:52:48
Citaat van: FerrariMan op 01 oktober 2006 - 11:50:51
Interessant, als MS volgende race wint en Alonso pakt nul punten, dan is de kampioen bekend.

Een erg grote ALS, I know, maar het zijn de feiten.

Of ben ik mis?

Je hebt het bij het rechte eind.
Schumacher heeft dan meer gewonnen races. 8 tegenover 6 voor Alonso. 

scho0634

Citaat van: Vroemvroem op 01 oktober 2006 - 11:36:56
Citaat van: Jef De Haes op 01 oktober 2006 - 11:32:42
En over de GP van China....nu zal je FA nu wel horen wenen, dat schumi geluk heeft gehad en blablabla.
Hij zou beter zijn commentaar richten naar zijn eigen team, die op een knullige wijze de overwinning aan schumi schonk.


Alonso gad dit als antwoord en wat een niveau  ;D
"Het speelt geen rol welk gevoel ik nu heb, de winnaar is Michael en hij verdiende de overwinning omdat hij voor de andere rijders kon eindigen. Dat is het feit," besloot hij.

Lol.


Ik heb het hem niet horen zeggen, maar ik snap ff niet wat daar mis aan is. Hij gaf MS ook nog een handje. Ik zou niet weten wat voor bedenkelijk nivo hij zou hebben in deze kwestie.

bogief1

Die 2 komen beter overeen dan de supporters blijkbaar.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

pietsky

Citaat van: bogief1 op 01 oktober 2006 - 13:59:12
Die 2 komen beter overeen dan de supporters blijkbaar.
Elke formule 1 supporter kan overweg met een ander wij zijn hooligans en vliegen elkaar niet in de haren, dat wel eens iets verkeerds uitflapt uit deze of gene zijn mond kan gebeuren .
Dit wordt later wel weer recht getrokken.
Discussie is goed, maar jongens niemand kan zeggen hoe dit gaat aflopen, er hoeft maar iets van een pechduiveltje aan te komen en dan is het gebeurd.
Volgend weekend weer een prachtige grand prix hoop ik.
Als je vandaag al niet genoten heb dan weet ik het niet.

KVDracer

Citaat van: scho0634 op 01 oktober 2006 - 13:23:50
Citaat van: Vroemvroem op 01 oktober 2006 - 11:36:56
Citaat van: Jef De Haes op 01 oktober 2006 - 11:32:42
En over de GP van China....nu zal je FA nu wel horen wenen, dat schumi geluk heeft gehad en blablabla.
Hij zou beter zijn commentaar richten naar zijn eigen team, die op een knullige wijze de overwinning aan schumi schonk.


Alonso gad dit als antwoord en wat een niveau  ;D
"Het speelt geen rol welk gevoel ik nu heb, de winnaar is Michael en hij verdiende de overwinning omdat hij voor de andere rijders kon eindigen. Dat is het feit," besloot hij.

Lol.


Ik heb het hem niet horen zeggen, maar ik snap ff niet wat daar mis aan is. Hij gaf MS ook nog een handje. Ik zou niet weten wat voor bedenkelijk nivo hij zou hebben in deze kwestie.

Hij heeft MS dan ook maar pas een hand gegeven als hij echt niet anders kon. Normaal wordt de winnaar gefeliciteerd als hij zijn wagen parkeert, Alonso kon niet rapo genoeg binnen zijn.

Vroemvroem

Citaat van: scho0634 op 01 oktober 2006 - 13:23:50
Citaat van: Vroemvroem op 01 oktober 2006 - 11:36:56
Citaat van: Jef De Haes op 01 oktober 2006 - 11:32:42
En over de GP van China....nu zal je FA nu wel horen wenen, dat schumi geluk heeft gehad en blablabla.
Hij zou beter zijn commentaar richten naar zijn eigen team, die op een knullige wijze de overwinning aan schumi schonk.


Alonso gad dit als antwoord en wat een niveau  ;D
"Het speelt geen rol welk gevoel ik nu heb, de winnaar is Michael en hij verdiende de overwinning omdat hij voor de andere rijders kon eindigen. Dat is het feit," besloot hij.

Lol.


Ik heb het hem niet horen zeggen, maar ik snap ff niet wat daar mis aan is. Hij gaf MS ook nog een handje. Ik zou niet weten wat voor bedenkelijk nivo hij zou hebben in deze kwestie.

Jongens toch toch,ik denk echt niet dat velen hier al lang naar de f1 kijken zenne.Dat handje was niet meer dan schijnheilig gedoe.Alonso had ook wel door dat de camera's stonden te filmen.