Man van de race: Italië

Gestart door Ferrari 2010, 10 september 2006 - 15:15:56

« vorige - volgende »

Gekend é

M. Schumacher
10 (21.7%)
Raïkkönen
1 (2.2%)
Kubica
35 (76.1%)
Fisichella
0 (0%)
Button
0 (0%)
Barrichello
0 (0%)
Trulli
0 (0%)
Heidfeld
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 41

Ray Den

Citaat van: Schumi 2006 op 10 september 2006 - 18:23:19
Citaat van: Ray Den op 10 september 2006 - 18:04:30
Waarom zou je niet op schumacher mogen stemmen? HIj heeft 53 ronden aan een stuk volgehouden met zijn gedachten waarschijnlijk wat erna zou gebeuren? Als mensen dat nou belangrijker vinden dan een jonge coureur die een podiumplaats haalt ( desalnietemin zeer verdienstelijk ) dan mogen zij toch wel stemmen op de rode ferrari ?
Omdat het hier net om man van de RACE gaat ;) En in die RACE heeft Kubica alles laten zien en Schumi niets, behalve dat hij kan rijden maar das geen nieuws meer hé ;) Het gebeurt elke race dat mensen gewoon op de winnaar stemmen omdat het de winnaar is, maar daar dient de poll niet voor, wie de winnaar is weet iedereen ;)
en wat als ik vond dat schumacher beter deed omdat hij in de begin stint net wel et tempo van raikkonen kon volgen terwijl al de rest er niet eens aan te pas kwam? Laten we eens analyseren waarom jullie vinden dat Kubica goed gereden heeft. Als beginneling een podiumhalen, massa achter zich houden ( alonso is uit eindelijk niet gelukt ). Ok perfect goede prestaties en schitterend voor zo'n jonge kerel maar maakt dat nu man van de race? Elke race start je om te winnen, zolang je dat niet doet wordt ej ook geen wereldkampioen ( kijk maar naar alonso met zijn 26 puntenmarge ).
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

Kirabi



Mikacouli

Citaat van: Ray Den op 10 september 2006 - 18:53:19

en wat als ik vond dat schumacher beter deed omdat hij in de begin stint net wel et tempo van raikkonen kon volgen terwijl al de rest er niet eens aan te pas kwam? 
Laten we dan ineens op Raïkkönen stemmen want hij reed ervoor. ::)
Wat een redeneringen allemaal. Schumacher heeft gewoon zijn rondjes gereden, niemand ingehaald. Kubica heeft er enkele ingehaald en reed daarenboven een ijzersterke race. En dat voor iemand die pas zijn derde race rijdt! Heeft Heidfeld  weggereden. Dat Schumacher het maar moest kunnen om 53 ronden met die emoties te rijden heeft er niks mee te maken. Het gaat om de race van buitenaf zonder te kijken naar wat de coureurs voelen.
Dat er nu al 5 stemmen zijn begrijp ik toch niet. Die stem voor Kimi hoeft er ook niet te zijn. De enige die deze titel verdient is Kubica. Maarja, elk zijn mening.

razzle_dazzle

Haha toch wel grappig dat bepaalde personen nu zo scherp uit de hoek komen, vorig seizoen werd anders vaak genoeg op Raikkonen gestemd, terwijl die ook niets speciaals had laten zien. Maar toen sprak men over man van het weekend hé, nietwaar  ;)?

Enfin, er wordt hier veel heisa gemaakt voor niets, de poll toont overduidelijk aan dat Kubica de man van de race is!
Drie races en al een podiumplaats, chapeau!

Tim C

Citaat van: Razzle_dazzle op 11 september 2006 - 02:13:59
Maar toen sprak men over man van het weekend hé, nietwaar  ;)?
Dat is niet hetzelfde ;)

Hamilton MASTER

Citaat van: Tim C op 11 september 2006 - 02:29:30
Citaat van: Razzle_dazzle op 11 september 2006 - 02:13:59
Maar toen sprak men over man van het weekend hé, nietwaar  ;)?
Dat is niet hetzelfde ;)

Hier toch ook? ;) Man van het weekend ;)

Maaruh ik zal een toegeving doen...
Als er een poll komt met 'Man van het SEIZOEN' zal ik voor Schumacher stemmen  ;D  ;)



Supermariobros


Sept

Citaat van: Mikacouli op 10 september 2006 - 20:03:22
Wat een redeneringen allemaal. Schumacher heeft gewoon zijn rondjes gereden, niemand ingehaald.

Enkele races geleden werd Trulli hier tot man van de race verkozen ondanks dat hij geen enkele inhaalbeweging heeft gedaan op het circuit, maar enkel naar voor was gekomen door een 1-stopper en uitvallers..
Wat is het verschil?
1991 - 2004 = 7

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 10 september 2006 - 20:03:22
Wat een redeneringen allemaal. Schumacher heeft gewoon zijn rondjes gereden, niemand ingehaald.
...zegt de persoon die vorig seizoen talloze keren Kimi verdedigde als 'man van de race' wanneer hij gewoon van pole won. (onder de noemer: 'je moet het maar kunnen')

Stop gewoon met zeveren, mensen stemmen op wie ze willen.
Ik heb ook op de Pool gestemd, dus daar niet van.

FerrariMan

Speciaal voor de vergeetachtigen:

http://www.f1pits.net/forum/index.php?topic=7915.0
(Kimi van P2 naar de winst met uitvallende JPM terwijl Monteiro van 19 naar 8 gaat in een Jordan, Raikkonen Master stemde hier ook voor Kimi)

Nog niet overtuigd? Lees dit dan maar eens door, Kimi van P1 naar P1 met alle lof:
http://www.f1pits.net/forum/index.php?topic=7439.0

Ik heb nog beter, Turkije, Kimi van P1 naar P1:
http://www.f1pits.net/forum/index.php?topic=7861.15
(lees vooral je eigen reacties Mikacouli)

En nog eens, Monaco 2005, Kimi van P1 naar P1:
http://www.f1pits.net/forum/index.php?topic=7490.0
(wederom Mikacouli, lees je eigen reacties)

Monza 2005, Kimi start van pole, spint en eindigt vierde...wie stemt hem als man van de race, Master en co? Terwijl hij alleen uitblonk in de kwali's...
http://www.f1pits.net/forum/index.php?topic=7893.0

En laat me het nog één keer duidelijk maken hoe je hersenkronkel werkt Mikacouli:
Citaat
Indien MS van P2 wint:
CitaatSchumacher heeft gewoon zijn rondjes gereden, niemand ingehaald.

Indien KR van P1 wint:
CitaatKimi als rijder. Heeft op een nogal dominante wijze de race gewonnen.

Dan de kronkel van Raikkonen Master:
Citaat
Indien MS van P2 wint:
Citaat
Mensen die nu Schumacher kiezen, kennen niets van F1. Het is een stem zoals Doefie zegt, omdat hij einde carriere is en omdat het zijn laatste race in Monza was, hét land van Ferrari.
Het gaat hier dus wel om "man van DE RACE" niet om de omstandigheden... Maar jah...

Indien Kimi van P1 naar P4 gaat door een eigen fout (en de omstandigheden blijkbaar ineens WEL meetellen:)
CitaatKimi, na moeilijke race en enorm veel problemen toch mooi 4de geworden.
Zonder die problemen was hij toch 1ste of 2de geworden.

Ik kan nog heel lang doorgaan met hier oude posts te plaatsen waarin de klagers in dit topic identiek hetzelfde doen...maar heb geen zin meer.
Ik wil hier ook niemand op zijn persoon aanvallen maar een beetje realisme kan geen kwaad.
Laat mensen stemmen op wie ze willen.
De meeste personen die in dit topic klagen over het stemgedrag zijn de personen die indentiek hetzelfde deden
wanneer hun favoriet won of een goed resultaat behaalde. En dan durft men sommige Tifosi 'blinde volgers' noemen.  ;D

Bij deze hoop ik dan ook dat het commentaar op andermans keuzes stopt, tenzij je zoals Doefie altijd constant bent in je meningen en niet draait wanneer het om je favoriet gaat.

Tim C

Komaan jongens, het blijft een forum. Hou het rustig.

The REAL BUTTON Freak

Kubica, nochthans heeft Schumacher ook een dijk van een race gereden.

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 11 september 2006 - 15:22:06
Stop gewoon met zeveren, mensen stemmen op wie ze willen.
Citaat van: FerrariMan op 11 september 2006 - 16:15:38
Speciaal voor de vergeetachtigen:
...
Wel erg tegenstrijdig wat je daar post, je roept eerst op om te stoppen met zeveren en post dan zelf een berichgt dat oproept het zeveren verder te zetten ::)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

#43
Citaat van: Schumi 2006 op 11 september 2006 - 17:45:30
Citaat van: FerrariMan op 11 september 2006 - 15:22:06
Stop gewoon met zeveren, mensen stemmen op wie ze willen.
Citaat van: FerrariMan op 11 september 2006 - 16:15:38
Speciaal voor de vergeetachtigen:
...
Wel erg tegenstrijdig wat je daar post, je roept eerst op om te stoppen met zeveren en post dan zelf een berichgt dat oproept het zeveren verder te zetten ::)
Klopt het misschien niet wat ik zeg dan?...nutteloze reactie van je.

Ontopic nu?

McChouffe

Zonder twijfel Kubica. Tot nu toe een prachtig vervanger voor ... euh ... die Canadees ... hoe was zijn naam ook alweer?  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.