Nederlands team in F1

Gestart door daan, 07 september 2006 - 15:10:34

« vorige - volgende »

bogief1

Dan zou Ferrari 2 teams met motoren voorzien, want had Red Bull ook nog geen contract met hen?
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Tim C

Red Bull/STR

beetje zoals vroeger denk ik. Met Sauber en Prost.

KVDracer

Het is officieel aangekondigd. Midland wordt Spyker MF1 racing en zou alle aandelen gekocht hebben. Mike Gascoyne wordt de technisch directeur en Colin Kolles blijft aan als technisch directeur. Over de motot is er niets gezegd geweest.
Ik vind het wel een goede zaak, Spyker heeft toch al mooie dingen laten zien in andere autosportklassen en Gascoyne dan als technisch directeur, dit is toch ook iemand die een middenmoot team net het beeje mer kan geven. Ik ben eens benieuwd naar het team.

bogief1

Ik ben toch wel jaloers op de Nederlanders, ze hebben niet alleen de rijders in de F1, maar ook nog een team.
In België steunen ze onze sporters niet zoveel, kijk maar naar Bas Leinders, hij was telkens de beste van de 3 rijders bij Minardi.
Maar kreeg hij steun...
Met Mike kon Midland misschien met 2jaar strijden met Williams of Red Bull, volgend jaar word nog een overgangsjaar denk ik.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

KVDracer

Hierin België zijn ze dan ook niet zo autosportlievend las in nederland. Als die dikke koppen van Brussel al eens zouden meewerken zou het er allemaal veel gemakkelijker aan toegaan. En je zit hier ook met de rivailiteit tussen Wallonië en Vlaanderen.

Martin

Bij de uitslagen zou nu Spyker MF1 moeten staan.