Wat doet "hij"?

Gestart door Tim C, 06 september 2006 - 15:26:40

« vorige - volgende »

Simpele vraag

Stoppen
24 (64.9%)
Doorgaan
13 (35.1%)

Totaal aantal stemmen: 32

Poll gesloten: 10 september 2006 - 15:26:40

Eric

Ik geloof dat Schumi zijn helm zal opbergen en het aan de jongere zal overlaten....toch zie ik Michael niet uit het F1 stappen, hij zal wel een baantje krijgen aan de pitwall, naast de kleine generaal Todt, mss om Brawn te vervangen die een sabbathjaartje zou inlassen?

dj Peter

Ik kan moeilijk geloven dat Michael de F1 volledig vaarwel zou zeggen. Als hij stopt zie ik hem misschien één seizoen pauze nemen om daarna terug bij Ferrari te gaan werken als adviseur of iets dergelijks.. of... teambaas? why not ?
Maar zover is het nog niet.. eerst nog kampioen worden en een jaartje samen met Kimi als teamgenoot racen  ;)


KVDracer

Als Chumacher stopt, gaat hij volgens mij ook volledig stoppen en zien we hem in geen enkele race klasse meer terug als om het even wat. Ik denk dat hij dan eerder van het leven zal profiteren als dat hij aan de pitwall zal komen staan.

Bjorn

Hij stopt, maar ik zeg dit alleen omdat er véél te veel geruchten zijn rond de overstap van Kimi naar Ferrari. M.S. zal hoogstwaarschijnlijk wel een mooie functie mogen invullen bij het team zelf. Kimi naar Ferrari, dat zou pas wennen worden. Maar als McLaren fan zal het afscheid van M.S. mij ook wel zwaar vallen. Volgend seizoen naar F1 kijken zonder M.S. dat is als een racepiloot zonder snelle wagen...  ;D
De Mens: In Het Gras![/color]

FerrariMan

Net ergens gelezen dat Schumacher nog een record heeft. Dat van het rijden tegen de meeste kampioenen.
En eigenlijk is het ook gek, sinds 1991 scheert hij hoge toppen in de F1. Belachelijk lang als je er bij stil staat.

Soit, ik ben er nog helemaal niet klaar voor en geloof erin dat hij nog een jaar mee zal doen.

bogief1

Hoelang had Todt bijgetekend? Misschien dat Todt Schumi opleidt om dan later z'n taak over te nemen.

Iemand dat artikel van het laatste nieuws gelezen?

Ik weet het, het laatste nieuws en F1, dat zijn niet de beste artikels, maar daarin stond dat di Montezemelo Schumacher aan de kant zet om met Kimi in de toekomst te gaan.
Stel dat dit waar is, is het wel heel laag van Ferrari, tenslotte ligt Schumacher mee aan de basis van de heropstanding van het team.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Tim C

Uiteindelijk moeten ze daar ook naar de toekomst kijken. Ik denk dat opzij schuiven een erg groot woord is voor nummer 1 status afnemen...

bogief1

Ze vertelden ook dat Schumi zo kwaad zou zijn dat hij overweegt om naar McLaren of BMW te gaan  ;D ;D ;D
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Kirabi

Als Schumacher stopt... stopt hij een paar jaar ofzo en dan begint hij zijn eigen team of neemt er 1 over... dat denk ik dan wel.... want F1 zit in zijn bloed


KVDracer

Citaat van: Kirabi op 09 september 2006 - 23:00:32
Als Schumacher stopt... stopt hij een paar jaar ofzo en dan begint hij zijn eigen team of neemt er 1 over... dat denk ik dan wel.... want F1 zit in zijn bloed

Hij heeft vroeger al reeds gezegd dat hij dat nooit zou kunnen, zoals Prost gedaan heeft. Hij heeft een grote naam, maar je team moet ook nog presteren. ik denk dat hij dan eerder iets zal doen achter de schermen, zoals Montezemelo. Maar nbiet echt iets op de voorgrond. Ik denk trouwens dat hij dan blij zal zijn als hij wat meer in de anonimiteit kan verblijven.

dj Peter

Schumacher wordt de opvolger van Jean Todt. :) 

Martin

Als Kimi nu naar Ferrari gaat worden de McLaren fans dan ook Ferrari fan?

bogief1

 :) Ik zal toch voor de eerste keer sinds 12 jaar iets van Ferrari aan hebben.
Al blijft McLaren m'n favoriet, ik moet "m'n rijder" toch ook promoten.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

dj Peter


scho0634

Citaat van: SaffierFM op 10 september 2006 - 09:44:15
Schumacher wordt de opvolger van Jean Todt. :) 

En Jean Todt die van Bernie.