Wat doet "hij"?

Gestart door Tim C, 06 september 2006 - 15:26:40

« vorige - volgende »

Simpele vraag

Stoppen
24 (64.9%)
Doorgaan
13 (35.1%)

Totaal aantal stemmen: 32

Poll gesloten: 10 september 2006 - 15:26:40

Tim C

Ik zou zeggen we leggen een pot die we verdelen onder de winnaars maar bij gebrek aan niet virtuele samenkomst zullen we het voor de eer doen.

Ik zeg stoppen.

stemmen kan tot zondagmiddag half vier.

Supermariobros


Hamilton MASTER

Hij gaat nog 2 jaar door.



FerrariMan


Blue Shadow

Ik denk ook dat hij zal stoppen.
iceman 4 world champion

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The REAL BUTTON Freak

Kimi ging alleen maar naar Ferrari als Schumacher stopte, toch denk ik dat het volgend jaar een koningskoppel wordt in de Rode Bolides, Schumacher blijft ziteen en Kimi komt er naast zitten.

Mikacouli

Schumacher deelt de wereld mee dat hij stopt na zijn overwinning op monza. Een beter moment kan hij niet vinden.

McChouffe

Citaat van: Mikacouli op 06 september 2006 - 17:45:37
Schumacher deelt de wereld mee dat hij stopt na zijn overwinning op monza. Een beter moment kan hij niet vinden.

Het lijkt me net een slecht moment. Zoals FerrariMan in een ander topic zegt: het ontneemt de Tifosi in Italië hét uitzwaaimoment.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

razzle_dazzle

Hij wint in Monza en doet nog een jaartje verder.

FerrariMan

Citaat van: McChouffe op 06 september 2006 - 17:53:57
Citaat van: Mikacouli op 06 september 2006 - 17:45:37
Schumacher deelt de wereld mee dat hij stopt na zijn overwinning op monza. Een beter moment kan hij niet vinden.

Het lijkt me net een slecht moment. Zoals FerrariMan in een ander topic zegt: het ontneemt de Tifosi in Italië hét uitzwaaimoment.
Dit alleen al lijkt mij de enige logica om te concluderen dat hij niet zal stoppen.

Komaan mensen, we hebben het hier over Schumacher en de Tifosi. No way dat hij ze dat zal ontnemen door het pas na de race te melden.

Doefie

Räikkönen had een voorcontract bij zowel Renault als Ferrari. Ging het niet bij Renault, dan ging hij naar Ferrari... een stil voorteken?
Tenzij hij bij McLaren blijft, maar daar twijfel ik aan ::)

Om toch even een voorspelling te wagen (ben ik altijd voorzichtig mee, maar wil toch is eentje wagen):
McLaren : 1. Alonso, 2. Pedro de la Rosa
Renault : 1. Fisichella, 2. Kovalainen (nu toch al bevestigd, dus ja)
Ferrari : 1. Räikkönen, 2. Massa

Häkkinen heeft ook nooit zijn fans de kans gegeven om deftig afscheid te nemen toen hij het over zijn sabbatical had.

KVDracer

Ik heb doorgaan gekozen, omdat hij nog steeds aan het bewijzen is dat hij zich niet om de oren laat rijden door de jonge garde. En wanneer hij dit jaar toch nog kampioen wordt, zal hij Massa of Raikkonen volgend jaar aan de titel helpen (hoop ik toch).

McChouffe

#13
Citaat van: Doefie op 06 september 2006 - 18:21:37
Räikkönen had een voorcontract bij zowel Renault als Ferrari. Ging het niet bij Renault, dan ging hij naar Ferrari... een stil voorteken?

Is dat eigenlijk bevestigd geweest door Ferrari, Renault en/of Raikkonen?

Citaatzal hij Massa of Raikkonen volgend jaar aan de titel helpen (hoop ik toch).

Zoiets lijkt me niets voor Schumacher. Ofwel zelf ervoor gaan ofwel stoppen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.