Wat doet "hij"?

Gestart door Tim C, 06 september 2006 - 15:26:40

« vorige - volgende »

Simpele vraag

Stoppen
24 (64.9%)
Doorgaan
13 (35.1%)

Totaal aantal stemmen: 32

Poll gesloten: 10 september 2006 - 15:26:40

daan

CitaatMichael Schumacher stapt na dit seizoen uit de Formule 1. Daar is de Duitse Bild Zeitung tenminste heilig van overtuigd. 'Schumi: Nur noch vier Rennen' kopt de krant woensdag. Schumacher zal na afloop van de Grand Prix van Italië zijn toekomst officieel bekendmaken, dan maakt Ferrari ook haar rijderspaar voor 2007 bekend.

Bild baseert het nieuws over het stoppen van Schumacher op vijf aanwijzingen. De eerste aanwijzing is dat niemand Schumacher zou kunnen garanderen dat hij volgend seizoen weer voor de wereldtitel kan vechten. De tweede indicatie dat Schumacher zijn helm na dit seizoen aan de wilgen zou hangen, is dat Ross Brawn, technisch directeur van Ferrari en goede vriend van Schumacher, er volgend jaar niet meer bij zou zijn. Bild noemt als derde reden het feit dat Felipe Massa in de Grand Prix van Turkije heeft bewezen dat hij races voor Ferrari kan winnen.

Aanwijzing nummer vier is dat Williams-coureur Mark Webber zou hebben gezegd dat Schumacher twee biertjes zou hebben gedronken op de donderdag voor de Grand Prix van Duitsland. "Hij zag er ontspannen uit, alsof er een zware last van zijn schouders zou zijn gevallen." Tot slot schrijft Bild dat als Schumacher had willen aankondigen dat hij nog een jaar door zou blijven gaan bij Ferrari, hij dat waarschijnlijk voor de race in Monza bekend zou gaan maken, in plaats van na afloop. Zondag zullen we weten of Bild het inderdaad bij het rechte eind heeft.

Bron: http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=129051

Toch moet ik nageven dat ik dit wel een goede beredenering vind. Maar niemand zal Schumi ook begrijpen dus we zien het zondag allemaal wel :)

FerrariMan

#31
CitaatFelipe Massa is committed to the Ferrari team for 2007, according to Red Bull mogul Dietrich Mateschitz.

While contemplating his own squad's next driver line up, the Austrian billionaire said the 'only alternative' to hiring Mark Webber to drive alongside David Coulthard would have been Massa, the 25-year-old Brazilian racer.

''However,'' Mateschitz told Swiss magazine Motorsport Aktuell, ''it became clear relatively early that he is staying at Ferrari.
''
F1Live.com

Mijn vermoeden is goed op weg om waarheid te worden.

Schumacher en Massa bij Ferrari in 2007 met optie op 2008.
Kimi en Alonso bij McLaren met een optie op Raikkonen als vervanger van Schumacher.

The Iceman

Citaat van: FerrariMan op 07 september 2006 - 17:06:17
CitaatFelipe Massa is committed to the Ferrari team for 2007, according to Red Bull mogul Dietrich Mateschitz.

While contemplating his own squad's next driver line up, the Austrian billionaire said the 'only alternative' to hiring Mark Webber to drive alongside David Coulthard would have been Massa, the 25-year-old Brazilian racer.

''However,'' Mateschitz told Swiss magazine Motorsport Aktuell, ''it became clear relatively early that he is staying at Ferrari.
''
F1Live.com

Mijn vermoeden is goed op weg om waarheid te worden.

Schumacher en Massa bij Ferrari in 2007 met optie op 2008.
Kimi en Alonso bij McLaren met een optie op Raikkonen als vervanger van Schumacher.
Denk dat Kimi het wel gehad heeft bij zijn huidige werkgever na al de pech die hem al heeft achtervolgd daar. Zie hem eerlijk gezegd niet in Woking blijven. En nu Renault zijn line-up al bekend heeft gemaakt voor 2007, zie ik hem zeker naar Ferrari gaan.
Had Kimi en Michael graag eens samen een seizoen bij Ferrari zien rijden. Maar ja,we zullen zondagavond te weten komen of deze droom line-up echt werkelijkheid wordt !!!  ::) ::) ::)

FerrariMan

Citaat van: Snekuem op 07 september 2006 - 18:23:46
Citaat van: FerrariMan op 07 september 2006 - 17:06:17
CitaatFelipe Massa is committed to the Ferrari team for 2007, according to Red Bull mogul Dietrich Mateschitz.

While contemplating his own squad's next driver line up, the Austrian billionaire said the 'only alternative' to hiring Mark Webber to drive alongside David Coulthard would have been Massa, the 25-year-old Brazilian racer.

''However,'' Mateschitz told Swiss magazine Motorsport Aktuell, ''it became clear relatively early that he is staying at Ferrari.
''
F1Live.com

Mijn vermoeden is goed op weg om waarheid te worden.

Schumacher en Massa bij Ferrari in 2007 met optie op 2008.
Kimi en Alonso bij McLaren met een optie op Raikkonen als vervanger van Schumacher.
Denk dat Kimi het wel gehad heeft bij zijn huidige werkgever na al de pech die hem al heeft achtervolgd daar. Zie hem eerlijk gezegd niet in Woking blijven. En nu Renault zijn line-up al bekend heeft gemaakt voor 2007, zie ik hem zeker naar Ferrari gaan.
Had Kimi en Michael graag eens samen een seizoen bij Ferrari zien rijden. Maar ja,we zullen zondagavond te weten komen of deze droom line-up echt werkelijkheid wordt !!!  ::) ::) ::)
We denken misschien teveel? Heeft Kimi ooit gezegd dat hij weg gaat? Volgens mij is heel deze soap een geweldige show en gaan Kimi en Michael nergens heen.

Zondag zien we wel.

scho0634

Ik denk echt dat ie stopt, maar misschien is ie buiten de baan wel net zo onnavolgbaar als dat ie op de baan ook vaak is geweest.

Doefie

Bijna alles wijst erop dat Schumacher zou stoppen. Ik weet niet waarom, maar het gevoel hangt er gewoon.

Tim C

Ook de antwoorden op de persconferentie vandaag lijken er op te wijzen dat het selecte clubje het al weet, iets wat ondersteunt wordt door de line-up van Renault.

Op de vraag wat ze van de carriere van Schumacher vonden antwoordden ze met het is leuk geweest, de sport gaat hem missen...

FerrariMan


McChouffe

Citaat van: FerrariMan op 07 september 2006 - 17:06:17
CitaatFelipe Massa is committed to the Ferrari team for 2007, according to Red Bull mogul Dietrich Mateschitz.

While contemplating his own squad's next driver line up, the Austrian billionaire said the 'only alternative' to hiring Mark Webber to drive alongside David Coulthard would have been Massa, the 25-year-old Brazilian racer.

''However,'' Mateschitz told Swiss magazine Motorsport Aktuell, ''it became clear relatively early that he is staying at Ferrari.
''
F1Live.com

Mijn vermoeden is goed op weg om waarheid te worden.

Schumacher en Massa bij Ferrari in 2007 met optie op 2008.
Kimi en Alonso bij McLaren met een optie op Raikkonen als vervanger van Schumacher.

Nergens staat natuurlijk dat Massa GP's gaat rijden voor Ferrari. Hij kan natuurlijk zijn testrol weer opnemen...

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Kirabi

Ik hoop dat hij nog een jaartje doorgaat, maar dat lijkt er niet op


Tim C

Nog iets wat mijn vermoeden bevestigd is de hoeveelheid complimentjes die Alonso tegenwoordig geeft.

In het Engels noemt zoiets blowing smoke up someone's ass...

FerrariMan

Het zou trouwens nogal dom zijn om nu te stoppen. Kans is té groot dat volgend jaar op een walkover voor Ferrari kan uitdraaien door de bandenleverancier en het vertrek van Alonso naar McLaren.

FerrariMan

http://www.planet-f1.com/News/Story_Page/0,15909,3210_3213_1480487,00.html

Wat zou hier van aan zijn??

Indien hij niet zou stoppen maakt de wereldpers zich vrij belachelijk.

scho0634

Citaat van: FerrariMan op 08 september 2006 - 12:31:21
Het zou trouwens nogal dom zijn om nu te stoppen. Kans is té groot dat volgend jaar op een walkover voor Ferrari kan uitdraaien door de bandenleverancier en het vertrek van Alonso naar McLaren.

Dat ligt eraan waar Kimi komt te rijden. Buiten dat, zoals jij redeneert, denkt iedereen. Hij heeft dus niets te winnen. Alle records heeft ie toch al. Alles staat of valt met zijn motivatie.

Maar goed, het blijft koffiedik kijken. Alleen MS zelf weet het. Eigenlijk is wat hij gaat doen misschien wel interressanter dan de race zondagmiddag ;).

redasian

Citaat van: FerrariMan op 08 september 2006 - 12:31:21
Het zou trouwens nogal dom zijn om nu te stoppen. Kans is té groot dat volgend jaar op een walkover voor Ferrari kan uitdraaien door de bandenleverancier en het vertrek van Alonso naar McLaren.

denk ik ook al een tijdje, Ferrari begint 2007 met jaren voorsprong, zou toch moeten

volgens mij nog steeds Schumi in 2007.