Wat doet "hij"?

Gestart door Tim C, 06 september 2006 - 15:26:40

« vorige - volgende »

Simpele vraag

Stoppen
24 (64.9%)
Doorgaan
13 (35.1%)

Totaal aantal stemmen: 32

Poll gesloten: 10 september 2006 - 15:26:40

daan


bogief1

Ik denk stoppen.

Hij reed de laatste Gp's met nogal veel fouten, naar zijn doen.
Hij reed alsof hij onder een enorme druk staat, een druk die hij zichzelf oplegt omdat hij als kampioen wil stoppen???

Nu dat Renault hun line-up bevestigd heeft, ziet het er naar uit dat Kimi de plaats van Shumi zal innemen.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

FerrariMan

#17
Sta me toe nog even verder te voorspellen...

Schumacher zal aanstaande zondag, na de race, bekend maken dat 2007 zijn laatste jaar in de F1 zal zijn.

Edit: Nog straffer, ik voorspel dat hij bij zal tekenen tot en met 2008!

Zeg niet dat ik het niet gezegd heb...

Sept

Het is een feit dat nu Renault zijn line-up heeft bekend gemaakt het er meer en meer naar uitziet dat Schumacher stopt.
Zeker als de berichten kloppen over de 100 miljoen die Ferrari zou moeten betalen aan Raikkonen als die geen Ferrari-zitje krijgt.. Zelfs voor een topteam is dat een pak verloren geld..
Tenzij natuurlijk Schumacher zou instemmen dat hij in zijn laatste jaren F1 niet meer de absolute nummer 1-positie wil opeisen..
1991 - 2004 = 7

Doefie

Monaco heeft alles behalve goed gedaan aan zijn motivatie. Daar heeft hij een geweldige dreun gekregen, en zijn moraal is enorm gezakt.

dj Peter

Ik hoop dat ie doorgaat en nog minstens één titel haalt, maar ik vrees dat Der Meister zijn afscheid gaat aankondigen.

The Iceman

Citaat van: Doefie op 06 september 2006 - 21:24:43
Monaco heeft alles behalve goed gedaan aan zijn motivatie. Daar heeft hij een geweldige dreun gekregen, en zijn moraal is enorm gezakt.
Daar heeft de Duitser zich onsterfelijk belachelijk gemaakt.  Heb nog nooit zoveel "boe" geroep gehoord. Hij had die pole echt niet nodig daar. Als hij vanop de eerste startrij had kunnen starten, had hij waarschijnlijk de race gewonnen of was hij minstens als tweede geëindigd.
Stel dat Alonso de wereldtitel wint met een paar punten verschil, hetgeen ik ten zeerste betwijfel, dan heeft Schumacher deze zeker in het prinsdom verloren.
Schumacher wint de race zondag in Monza vrij gemakkelijk en kondigt 's avonds zijn afscheid aan. Kan best begrijpen dat de "die hard" Schumacher fans, en er zitten er nogal wat op F1pits.net, het heel erg jammer vinden dat hij stopt, maar hij kan beter in schoonheid eindigen, dan dat jaartje teveel erbij doen. Maar niemand ziet natuurlijk graag zijn favoriete F1 coureur afscheid nemen.

McChouffe

Citaat van: Snekuem op 06 september 2006 - 21:45:02
Citaat van: Doefie op 06 september 2006 - 21:24:43
Monaco heeft alles behalve goed gedaan aan zijn motivatie. Daar heeft hij een geweldige dreun gekregen, en zijn moraal is enorm gezakt.
Daar heeft de Duitser zich onsterfelijk belachelijk gemaakt.  Heb nog nooit zoveel "boe" geroep gehoord. Hij had die pole echt niet nodig daar. Als hij vanop de eerste startrij had kunnen starten, had hij waarschijnlijk de race gewonnen of was hij minstens als tweede geëindigd.
Stel dat Alonso de wereldtitel wint met een paar punten verschil, hetgeen ik ten zeerste betwijfel, dan heeft Schumacher deze zeker in het prinsdom verloren.
Schumacher wint de race zondag in Monza vrij gemakkelijk en kondigt 's avonds zijn afscheid aan. Kan best begrijpen dat de "die hard" Schumacher fans, en er zitten er nogal wat op F1pits.net, het heel erg jammer vinden dat hij stopt, maar hij kan beter in schoonheid eindigen, dan dat jaartje teveel erbij doen. Maar niemand ziet natuurlijk graag zijn favoriete F1 coureur afscheid nemen.

Zo een "schoonheid" is het eigenlijk niet. Monaco (hoeft geen uitleg), de fouten in Hongarije en Istanbul, de foute tactische keuzes in Hongarije en Turkije. En ik vergeet er dan waarschijnlijk nog wel een paar. En als hij dan nog de wereldtitel niet zou behalen... Misschien wil hij volgend jaar naast Kimi (?) nog bewijzen dat hij beter kan dan 2006. Over enkele dagen weten we het met zekerheid.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefie

Citaat van: Snekuem op 06 september 2006 - 21:45:02
Daar heeft de Duitser zich onsterfelijk belachelijk gemaakt.  Heb nog nooit zoveel "boe" geroep gehoord.

Oostenrijk 2002 en USA 2005 ;)

McChouffe

Citaat van: Doefie op 06 september 2006 - 22:44:53
Citaat van: Snekuem op 06 september 2006 - 21:45:02
Daar heeft de Duitser zich onsterfelijk belachelijk gemaakt.  Heb nog nooit zoveel "boe" geroep gehoord.
USA 2005 ;)

Maar daar kon Schumacher niks aan doen. Dat was geheel voor rekening van Michelin.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

scho0634

Citaat van: McChouffe op 06 september 2006 - 22:18:46
Citaat van: Snekuem op 06 september 2006 - 21:45:02
Citaat van: Doefie op 06 september 2006 - 21:24:43
Monaco heeft alles behalve goed gedaan aan zijn motivatie. Daar heeft hij een geweldige dreun gekregen, en zijn moraal is enorm gezakt.
Daar heeft de Duitser zich onsterfelijk belachelijk gemaakt.  Heb nog nooit zoveel "boe" geroep gehoord. Hij had die pole echt niet nodig daar. Als hij vanop de eerste startrij had kunnen starten, had hij waarschijnlijk de race gewonnen of was hij minstens als tweede geëindigd.
Stel dat Alonso de wereldtitel wint met een paar punten verschil, hetgeen ik ten zeerste betwijfel, dan heeft Schumacher deze zeker in het prinsdom verloren.
Schumacher wint de race zondag in Monza vrij gemakkelijk en kondigt 's avonds zijn afscheid aan. Kan best begrijpen dat de "die hard" Schumacher fans, en er zitten er nogal wat op F1pits.net, het heel erg jammer vinden dat hij stopt, maar hij kan beter in schoonheid eindigen, dan dat jaartje teveel erbij doen. Maar niemand ziet natuurlijk graag zijn favoriete F1 coureur afscheid nemen.

Daar heb je gelijk in. Of ie de titel wint of niet, hij maakt niet zijn beste jaar door. Dat zal ie zelf ook wel weten. Stoppen lijkt me logisch. Hij zal dat zeker met een titel willen doen (en ook moeten aangezien hij over het beste materiaal beschikt...)

Zo een "schoonheid" is het eigenlijk niet. Monaco (hoeft geen uitleg), de fouten in Hongarije en Istanbul, de foute tactische keuzes in Hongarije en Turkije. En ik vergeet er dan waarschijnlijk nog wel een paar. En als hij dan nog de wereldtitel niet zou behalen... Misschien wil hij volgend jaar naast Kimi (?) nog bewijzen dat hij beter kan dan 2006. Over enkele dagen weten we het met zekerheid.

The Iceman

Citaat van: McChouffe op 06 september 2006 - 22:18:46
Zo een "schoonheid" is het eigenlijk niet. Monaco (hoeft geen uitleg), de fouten in Hongarije en Istanbul, de foute tactische keuzes in Hongarije en Turkije. En ik vergeet er dan waarschijnlijk nog wel een paar. En als hij dan nog de wereldtitel niet zou behalen... Misschien wil hij volgend jaar naast Kimi (?) nog bewijzen dat hij beter kan dan 2006. Over enkele dagen weten we het met zekerheid.
Onder schoonheid versta ik een 8e wereldtitel, al dan niet met of zonder fouten  ;)

Martin

Bild: Schumi stopt

De Duitse boulevardkrant Bild Zeitung weet het zeker: 'Schumi macht schluss', kopt de krant woensdag. Bedoeld wordt Michael Schumacher de zevenvoudig wereldkampioen formule 1, die heeft aangekondigd zondag na de GP van Monza zijn toekomstplannen bekend te maken.

De Ferrari-piloot noch de renstal wilde woensdag ingaan op het verhaal in Bild. ,,Een shock voor al zijn fans", noemt de krant het besluit van de 37-jarige Schumacher die vijftien jaar in de formule 1 uitkwam en in Duitlsand tot een icoon uitgroeide.

De Telegraaf

The Iceman

Citaat van: Martin op 07 september 2006 - 09:01:27
Bild: Schumi stopt

De Duitse boulevardkrant Bild Zeitung weet het zeker: 'Schumi macht schluss', kopt de krant woensdag. Bedoeld wordt Michael Schumacher de zevenvoudig wereldkampioen formule 1, die heeft aangekondigd zondag na de GP van Monza zijn toekomstplannen bekend te maken.

De Ferrari-piloot noch de renstal wilde woensdag ingaan op het verhaal in Bild. ,,Een shock voor al zijn fans", noemt de krant het besluit van de 37-jarige Schumacher die vijftien jaar in de formule 1 uitkwam en in Duitlsand tot een icoon uitgroeide.

De Telegraaf
Bild is een Duits sensatiekrantje dat niet echt waarheidsgetrouw mag worden genomen. Dus hecht ik weinig geloof aan hun artikels. Hebben destijds al meer artikels gepubliceerd die kant noch wal raken. Misschien hebben ze het nu voor één keer wél eens bij het rechte eind.  :)

FerrariMan

De mening van Peter Windsor:
Citaat
"Do you expect Michael Schumacher to announce his retirement this weekend?


No I don't – and I will be shocked and saddened if he does.

Having said that, the great Steve Waugh was bundled out of the Australian cricket team well before his time so I suppose the same thing could also happen to Michael.

There are a lot of jealous and vindictive people out there – not to mention a bunch of second-raters who think they are "the next generation".

To me, it is simple: Michael has only ever been motivated by winning and he has done a better job of achieving this goal than any driver in the last 30 years.

Unlike most of his championship-winning peers, he has never allowed distractions like the pursuit of money, glory or power or the fear of defeat or injury to affect his life or his judgement – so why should he stand aside now?

He is still the fittest guy out there and as recently as two weeks ago he lapped Turkey in 1min25.800s – easily the fastest lap of the weekend at a time when everyone was on light fuel and new tyres.

And so I ask myself the question: What would tempt Michael more into racing again in 2007? Having a bad year, like 2005, or winning, or almost winning, as he has been in 2006? I think the answer is the latter – but I fear, because of the groundswell, that I am wrong.

If Michael does want to continue, and if Ferrari have indeed signed Kimi for 2007, then I hope Michael switches immediately to Renault.

With his old mate Pat Symonds in charge, he can take up exactly where Fernando leaves off."