GP van Italië

Gestart door Supermariobros, 03 september 2006 - 10:11:06

« vorige - volgende »

Mikacouli

hoog niveau hier zo te zien ...

Doefie

Schumacher stopt, zeg ik al langer ;) Zag je al duidelijk toen hij over de streep ging.

dj Peter

Citaat van: Mikacouli op 10 september 2006 - 15:23:13
hoog niveau hier zo te zien ...
Tuurlijk, het hoogste schavotje hé     ;)

dj Peter

#93
Michael Schumacher stopt met racen. Nog drie GP's  (en één wereldtitel) en het is over en out. Ik ben blij dat ik de tijd mocht meemaken van de meest succesvolle F1-rijder ooit. Vaarwel Schumi, het ga je goed.

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 10 september 2006 - 15:23:13
hoog niveau hier zo te zien ...
Misschien moet je vaker langskomen en het terug opkrikken met je wijsheid. Met andere woorden, hou de frustraties maar achterwege.

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 10 september 2006 - 15:47:04
Citaat van: Mikacouli op 10 september 2006 - 15:23:13
hoog niveau hier zo te zien ...
Misschien moet je vaker langskomen en het terug opkrikken met je wijsheid. Met andere woorden, hou de frustraties maar achterwege.
Ik denk niet dat ik degene ben die gefrustreerd is. Ja zag het al lang aankomen...

dj Peter

Citaat van: Mikacouli op 10 september 2006 - 15:49:03
Citaat van: FerrariMan op 10 september 2006 - 15:47:04
Citaat van: Mikacouli op 10 september 2006 - 15:23:13
hoog niveau hier zo te zien ...
Misschien moet je vaker langskomen en het terug opkrikken met je wijsheid. Met andere woorden, hou de frustraties maar achterwege.
Ik denk niet dat ik degene ben die gefrustreerd is. Ja zag het al lang aankomen...
Ach frustraties kan je hier toch ook kwijt ?  :P  Ik denk dat het voor veel McLaren-fans wel prikt dat Kimi naar Ferrari vertrekt, dat merk ik zelfs in mijn eigen vriendenkring.

FerrariMan

Trouwens, aan iedereen die kloeg over MS zijn chicane-afsnijden in Hongarije, Alonso heeft er vandaag ook geen staf voor gekregen en had er ook voordeel uit.  ;D

FerrariMan

Di Montezemolo is weer geweldig, zijn reactie op de kritiek van Flavio:

While I accept that there are people who talk about Ferrari from time to time, there is someone who talks too much and who missed a good opportunity to stay quiet.

bogief1

Citaat van: FerrariMan op 10 september 2006 - 16:53:38
Trouwens, aan iedereen die kloeg over MS zijn chicane-afsnijden in Hongarije, Alonso heeft er vandaag ook geen staf voor gekregen en had er ook voordeel uit.  ;D

Compensatie voor de kwali  :). Iedereen vond het lachwekkend in de paddock, misschien durvden ze niet meer te handelen nu.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Ferrari 2010

CitaatIk denk dat ik de motor verder moest duwen dan normaal om die tiende plaats goed te maken. Ik denk dat er hier slechts 1% van de mensen tevreden zal zijn vandaag. Het zijn diegene die gisteren de race beslisten, ik hoop dat ze goed slapen vannacht.
Zeveraar, was dat nu voor Bullshit, hij heeft heel zen race vast gezeten, hoe kan je dan meer van je motor moeten vergen? Ik zou net denken dat tragere tijden minder vergt ::)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

bogief1

Na z'n eerste pitstop ging het wel beter, maar dan zat hij inderdaad "maar" even snel als Schumacher en Kimi.
Terwijl z'n renault sneller is volgens Alonso  ???
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

daan

Hij geeft aan dat hij normaal minder goed zijn best doet maar nu moest hij eens zijn best doen en daardoor blies hij zijn motor op.  ;)

FerrariMan

Het kan snel keren, een achterstand van bijna dertig punten...nog twee puntjes nu.
Ferrari en MS kunnen zich klaarmaken voor hun allerlaatste storm naar voren toe.
Nog één laatste keer proberen om die titel binnen te slepen en te stoppen als achtvoudige F1 kampioen...

dj Peter

citaat van Alonso :

"Ik denk dat slechts één procent van de mensen hier vandaag blij zal zijn. Zij die gisteren de race hebben beslist. Ik hoop dat ze lekker slapen, vannacht."


Dat moet je durven zeggen in Ferrari-land ,terwijl  er duizenden tifosi staan te juichen. ;D
De man kan dus echt geen tegenslag verdragen.
Zijn wereldtitel heeft ie wel te danken aan het falen van Ferrari vorig jaar.