GP van Italië

Gestart door Supermariobros, 03 september 2006 - 10:11:06

« vorige - volgende »

FerrariMan

Ook, Renault heeft het eigenlijk aan zichzelf te danken want waren het zij niet die een straf wouden voor JV wegens blokkeren in de kwali?

Alonso zegt nu dat hij F1 niet meer als een sport ziet. Wat een waardig F1 piloot.

bogief1

Citaat van: FerrariMan op 10 september 2006 - 12:12:06
Ik wist niet dat je van zo'n afstand hinder kan ondervinden...alleen in de laatste sector misschien?
Na de beelden gezien te hebben is de straf toch echt wel te zwaar hoor.

Soit, in Monaco zeiden ze letterlijk dat ze geen bewijzen hadden en toch moest MS achteraan starten.

Favoritisme is het zeker niet, eerder zoals men hier al zegt een gevolg van zijn voorbije acties.

Blij dat je het inziet Ferrariman  ;)

Hopelijk voor Schumi verknald hij of iemand anders z'n race niet, want dit is wel een unieke kans om de titel dichterbij te brengen.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

scho0634

Citaat van: FerrariMan op 10 september 2006 - 12:17:30
Ook, Renault heeft het eigenlijk aan zichzelf te danken want waren het zij niet die een straf wouden voor JV wegens blokkeren in de kwali?

Alonso zegt nu dat hij F1 niet meer als een sport ziet. Wat een waardig F1 piloot.

Och, ik kan me wel voorstellen dat ie enigzins gefrustreerd is over dit incident. Echt blokkeren vond ik het ook niet. Doet niet af en het feit of hij wel of niet een waardig F1 piloot is. Schumi heeft ook wel eens dingen geflikt of gezegd die eigenlijk niet door de beugel kunnen.

Ik hou daar wel van hoor, een klein relletje in de beslissende fase van het WK. Trouwens als ie niks zegt krijgt hij weer te horen dat ie een nietszeggend en kleurloos ventje is. Door dit soort relletjes wordt het WK alleen maar leuker.

Hopelijk krijgen we nog een grote crash tussen MS en FA, dan wordt het WK echt op scherp gezet! De tijden van Prost en Senna moet eindelijk herleven  ;)!

bogief1

Aan die reactie's kan je enkel maar zien dat de spanning groot is.
Alonso vind ik defensief de beste rijder, maar die Ferrari voorlopig veel sterker en dan mag je nog zo defensief kunnen rijden als je wil.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

The Iceman

Alonso deed in mijn ogen niets verkeerd tijdens de kwalificaties. Toch een zware sanctie voor de huidige wereldkampioen. Als Schumacher nu de titel nog verliest heeft hij het enkel aan zichzelf te danken  ;)

Franky

Persoonlijk vindt ik er ook niets aan hoor. Was dit dezelfde steward die Shumi in monaco strafte ? Zoja vindt ik dat die beter een andere job zoekt ;)
Franky Reymenants

FerrariMan

Citaat van: Snekuem op 10 september 2006 - 13:14:22
Alonso deed in mijn ogen niets verkeerd tijdens de kwalificaties. Toch een zware sanctie voor de huidige wereldkampioen. Als Schumacher nu de titel nog verliest heeft hij het enkel aan zichzelf te danken  ;)

Alonso is na 2 bochten al terug op P5 of beter zelfs. Let maar op.

FerrariMan

Hoe langer hoe meer ik durf zeggen dat het toch vrij belachelijk is. Niet de straf maar de kunstmatige situatie die er nu is waarin MS mogelijk punten kan inlopen.
Er is weinig eer aan moest hij vandaag een grote slag slaan. Ook al kan MS er zelf niets aan doen natuurlijk.

Er zijn dit seizoen teveel straffen geweest. Vooral de komedie in Hongarije.

bogief1

Mosley zei net op ITV dat beide rijders er niet echt fout aan hadden, maar eerder Renault die FA te laat buiten liet.
Waarom dan Alonso straffen  ??? als ze dan toch iemand wilden straffen, dat ze dan punten van Renault afpakten.
Dit is ronduit belachelijk. Als MS kampioen word door deze GP, is hij gewoon in de schoot geworpen. Ook al kan hij er niks aan doen.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

FerrariMan

Citaat van: bogief1 op 10 september 2006 - 13:51:51
Mosley zei net op ITV dat beide rijders er niet echt fout aan hadden, maar eerder Renault die FA te laat buiten liet.
Waarom dan Alonso straffen  ??? als ze dan toch iemand wilden straffen, dat ze dan punten van Renault afpakten.
Dit is ronduit belachelijk. Als MS kampioen word door deze GP, is hij gewoon in de schoot geworpen. Ook al kan hij er niks aan doen.
Vergeet er dan vooral niet bij te vermelden dat het 2-2 staat kwa straffen en Michael dit seizoen al veel meer problemen heeft gehad dan cruisin' Alonso.

Verder, was er in Spanje dit jaar ook geen dubieuze fase met de safety car? Die toen niet uitkwam.....(omdat dat MS een enorm voordeel zou gegeven hebben tov Alonso)

Ferrari 2010

2-stopper voor Raïkkönen, ik vraag me af wat Schumacher gaat doen, een 1-stopper van Schumi lijkt me nu onmogelijk :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Kubica aan de leiding ... wie had dat voorspelt ;)

Ferrari 2010

Manmanman, die van de VRT hbben vandaag toch weer een dipje, het duurt een halve minuut eer ze doorhebben dat Button voor FA zit, en wanneer ze het zeggen zie je op de achtergrond dat Button gepasseerd wordt door FA, wat ook weer een halve minuut later pas wordt gemeld ::)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 10 september 2006 - 14:27:20
Kubica aan de leiding ... wie had dat voorspelt ;)
Niemand, die pool is echt een fantastisch visitekaartje aan het maken, kan denk ik wel een zitje voor volgend seizoen bemachtigen. Of heeft ie dat misschien al?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan