GP van Italië

Gestart door Supermariobros, 03 september 2006 - 10:11:06

« vorige - volgende »

Supermariobros

Komende zondag wordt de GP van Italië verreden op het hogesnelheidscircuit van Monza, het is meteen de laatste race van dit seizoen op Europees grondgebied en ook de thuisrace van Ferrari. Dat het team uit Maranello klaar is voor de race in Monza hebben ze afgelopen week bewezen tijdens het testen.

Ferrari is torenhoog favoriet voor hun thuisrace, maar kan de concurrentie hen iets in de weg leggen? Renault, McLaren of verrast Honda?

Maar de vraag die de hele F1 wereld al maanden bezig houdt: Gaat Michael Schumacher door met racen of hangt hij zijn helm na 16 seizoenen aan de wilgen, wordt na de Grand Prix ook beantwoord.

Het is vol ongeduld dus afwachten tot de Grand Prix van Italië.

The Iceman

Ferrari wint met de vingers in de neus en Schumacher kondigt 's avonds zijn afscheid aan.

bogief1

Citaat van: Snekuem op 03 september 2006 - 12:33:44
Ferrari wint met de vingers in de neus en Schumacher kondigt 's avonds zijn afscheid aan.

Idem. Ik ben meer en meer overtuigd dat Kimi de plaats van Schumacher overneemt.
Word ik dan toch nog gespot in kledij van Ferrari  :)
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

dj Peter

Als de uitslag positief is om alsnog de titel te pakken zal Schumi zijn afscheid aankondigen,kwestie van in schoonheid te eindigen.Indien hij de titel niet kan heroveren dit seizoen,doet ie er nog een jaartje bij.
Waarom anders zou het NA de race worden bekendgemaakt ?
Alhoewel ik graag de combinatie Massa-Kimi aan het werk zou willen zien bij de rooien.

Ik gok en hoop op: 1.Schumi
                               2.Massa
                               3.Kimi


Alonso out bij startcrash.



Kirabi

Kan alweer de wedstrijd niet live zien :S

Mja ik denk zelf 1 MS       2 FM      3 JB


Doefie

Kan de race niet zien, heb zelf weer race ...

supersteven

mijn pronostiek is

1 ms
2 fm
3 kr

let the sunshine shine in your heart

thomas17

ik zie wel wat er gebeurd na de race zondag.alles is mogelijk dus

voor de race alsjeblieft laat het gaan regenen anders voorspel ik een dikke saaie ferrari 1-2 en alonso op grote achterstand derde.
Renault wel een nieuwe sterk verbeterde motor voor alonso,maar de topsnelheid van de ferrari is beter en de banden van ferrari ook.

FerrariMan

Nu maar hopen dat Schumacher niet stopt. Het zou het einde van veel betekenen...

Hamilton MASTER

Citaat van: FerrariMan op 04 september 2006 - 15:05:28
Nu maar hopen dat Schumacher niet stopt. Het zou het einde van veel betekenen...

Op wie moeten we dan kankeren...  :o     ;)

On topic:

Gok op wederom heel sterk Ferrari maar MS toch terug boven Massa omdat MS van zijn irritante 1ste bocht af is dit circuit.
Massa komt op plek 2, de absolute snelheid van Honda komt op 3 door Jenson Button.



Doefie

Citaat van: FerrariMan op 04 september 2006 - 15:05:28
Nu maar hopen dat Schumacher niet stopt. Het zou het einde van veel betekenen...

Het einde van 70% van al het geruzie hier op het forum ?

McChouffe

Citaat van: Doefie op 04 september 2006 - 17:02:41
Citaat van: FerrariMan op 04 september 2006 - 15:05:28
Nu maar hopen dat Schumacher niet stopt. Het zou het einde van veel betekenen...

Het einde van 70% van al het geruzie hier op het forum ?

Het einde van 70% van het plezier op het forum  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

FerrariMan

Toch geloof ik hoe langer hoe minder dat hij zal stoppen.
Schumacher lijkt me niemand om de Tifosi een 'uitzwaai' moment te ontnemen.
Het feit dat ze het na de race aankondigen wil dus volgens mij zeggen dat hij nog wel verder gaat. Indien hij nu zeker was van stoppen zei hij het wel voor
de race, zodat de Tifosi een kans zouden krijgen om 'afscheid' te nemen tijdens de race.

Neen, ik zie het niet gebeuren.

scho0634

Dat Ferrari gaat winnen op Monza is wel zeker.

Of Schumi gaat stoppen is een lastiger vraagstuk. Ik denk het wel. Aan de andere kant wil ie denk ik alleen afscheid nemen met een titel, en dat is nog lang niet zeker. Ook na Monza niet.

Als ie stopt is dat natuurlijk erg jammer voor de sport. Aan de andere kant moet ie op tijd stoppen. Niet doorrijden tot ie net zo beroerd rijd als Mansell in zijn McLaren-tijd.

Tim C

Citaat van: scho0634 op 04 september 2006 - 21:47:06
Dat Ferrari gaat winnen op Monza is wel zeker.
To finish first, first you have to finish.