eerste schooldag

Gestart door supersteven, 31 augustus 2006 - 14:42:28

« vorige - volgende »

supersteven

morgen eerste schooldag
ik ga aan het laatste jaar van mijn schoolcarriƫre beginnen in abo
zijn er nog anderen die morgen terug moeten njaar de schoolbanken
let the sunshine shine in your heart

Raikkie

Sorry, maar als jij naar het laatste jaar gaat dan zou je toch wel verwachten dat je afweet van het bestaan van hoofdletters en leestekens  ;)

Ik moet zelf morgen nog niet naar school, heb nu herexamens en pas op 26 september beginnen de lessen.

Ferrari 2010

Zen tekst mag inderdaad net iets netter, maar om on-topic te gaan. Helaas heb ik morgen ook weer school, laatste jaar van het middelbaar. En daarna begint het echte studentenleven. Laat dit jaar mar snel overgaan :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan

Ook hier herexamens. Maandag eerste gehad, nu woensdag tweede en laatste. En dan de 26e eerste lessen...
Juan

FerrariMan

Citaat van: Schumi 2006 op 31 augustus 2006 - 16:24:58
Zen tekst mag inderdaad net iets netter, maar om on-topic te gaan. Helaas heb ik morgen ook weer school, laatste jaar van het middelbaar. En daarna begint het echte studentenleven. Laat dit jaar mar snel overgaan :)
Zen tekst = Zijn tekst.
mar = maar.

;)

Soit, ik ben er al een tijdje vanaf. Of toch zoiets...
Ik werk nu in een school en ben sinds eind augustus terug begonnen na een hele lange vakantie.
Morgen komen ze weer allemaal binnen, ik ben benieuwd..  :)

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 31 augustus 2006 - 16:47:37
Citaat van: Schumi 2006 op 31 augustus 2006 - 16:24:58
Zen tekst mag inderdaad net iets netter, maar om on-topic te gaan. Helaas heb ik morgen ook weer school, laatste jaar van het middelbaar. En daarna begint het echte studentenleven. Laat dit jaar mar snel overgaan :)
Zen tekst = Zijn tekst.
mar = maar.

;)

Soit, ik ben er al een tijdje vanaf. Of toch zoiets...
Ik werk nu in een school en ben sinds eind augustus terug begonnen na een hele lange vakantie.
Morgen komen ze weer allemaal binnen, ik ben benieuwd..  :)
Die zen zal iedereen wel verstaan, die mar is omdat mijn toetsenbord bij niet kan volgen :P

Je werkt op een school. In welk(e) jaren? Middelbaar of lager? Of kleuter?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Schumi nr1

Pffff als werkmens haat ik school. Al die drukte op de weg en die overvolle trienen :(.

Juan

Citaat van: Schumi nr1 op 31 augustus 2006 - 17:09:13
Al die drukte op de weg en die overvolle trienen :(.
Nu ze toch bezig zijn over de spelling.
Lees je zin nog eens :P ;D
Juan

Schumi nr1

Citaat van: Juan op 31 augustus 2006 - 17:55:17
Citaat van: Schumi nr1 op 31 augustus 2006 - 17:09:13
Al die drukte op de weg en die overvolle trienen :(.
Nu ze toch bezig zijn over de spelling.
Lees je zin nog eens :P ;D

lol :D "treinen", of er overvolle "trienen" zitten op die "trein" weet ik niet ;) :).

razzle_dazzle

Achteraf bekeken valt het middelbaar goed mee, je moet dat laatste jaar in het middelbaar vooral koesteren.  :)
Ambeteer de leraars een beetje, maak wat plezier met de vrienden tijdens de pauzes, probeer de knapste griet van de school te versieren voor het te laat is, maar probeer vooral te genieten.

Ik ben al een tijdje uit het middelbaar, ik ben zojuist afgestudeerd in het hoger onderwijs en in november sluit ik me aan bij het leger. Voorlopig doe ik wat interimwerk her en der.

Ferrari 2010

Citaat van: Razzle_dazzle op 31 augustus 2006 - 18:13:09
Achteraf bekeken valt het middelbaar goed mee, je moet dat laatste jaar in het middelbaar vooral koesteren.  :)
Ambeteer de leraars een beetje, maak wat plezier met de vrienden tijdens de pauzes, probeer de knapste griet van de school te versieren voor het te laat is, maar probeer vooral te genieten.
Dat doen wij al jaaaren, onze klassfeer is niet te kraken, en aangezien onze klas in geheel over gaat blijft dat normaal zo. Maar de knapste griet vant school versieren? Doe je op onze school beter niet, zo een tijgers lopen daar nu ook weer niet rond. Bovendien zou er dit jaar naar tshijnt int schoolregelement staan dat aan elkaar plakken en kussen verboden is ::)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Als je het hier zo leest is het goed dat ze morgen terug opnieuw beginnen ;) :P

Nog een maandje en dan beginnen we ook weer!

Supermariobros

Ik heb soms heimwee naar school, het is de mooiste tijd van je leven. En zoals Razlle al zei: je kan de leraren ambeteren  :D, plezier maken met je vrienden, maar vooral, de meiden versieren.  :D :D :D

Profiteer ervan jongens, want eens je aan het werk bent is voor de rest van je leven.

FerrariMan

#13
Citaat van: Schumi 2006 op 31 augustus 2006 - 16:55:36
Die zen zal iedereen wel verstaan, die mar is omdat mijn toetsenbord bij niet kan volgen :P

Je werkt op een school. In welk(e) jaren? Middelbaar of lager? Of kleuter?
Deeltijds onderwijs als jongerenbegeleider.
Aparte sfeer, JVA kan hier over meepraten daar hij ook in het deeltijds staat maar dan als leraar.
Ben nu twee weken opnieuw bezig, toch blijft het even wennen.

Ferrari 2010

Achja, nu herinner ik het me weer, je had dat al eens ergens gepost. De eerste dag zit er al op, topic mag verdwijnen :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.