Kovailainen opvolger Alonso bij Renault

Gestart door Martin, 06 september 2006 - 13:29:35

« vorige - volgende »

KVDracer

Citaat van: Doefie op 06 september 2006 - 18:25:25
Citaat van: KVDracer op 06 september 2006 - 18:20:55
Ik vind het wel goed dat Kovailainen de kans krijgt om zich te bewijzen. Mss terug een groot talent erbij ? Volgens mij heeft Raikkonen al een contract bij Ferrari, maar wanneer MS beslist van er nog een jaar bij te doen, hij gewoon bij McLaren blijft, maar Ferrari zijn salaris, of een deel ervan, betaald. Want twee toppers voor McLaren, ik denk wel dat dat financieel wat hoog gegrepen is. Voor ieder team trouwens.

Beetje voorzichtig mee zijn, coureurs die naast de Formule 1 enorm succesvol waren slagen daarom niet in de Formule 1. Kijk naar Michael Andretti of Alessandro Zanardi.

Tuurlijk, maar pas volgend jaar gaan we het weten. Maar wie weet dat hij van het Raikkonen kaliber is, dan hebben we in 2008 Kovalainen, Raikkonen en Alonso voor de titel  :P

scho0634

Citaat van: FerrariMan op 06 september 2006 - 15:14:00
Volgens mij gaat Kimi gewoon bij McLaren blijven en Schumacher en Massa bij Ferrari. En uiteindelijk zal de hele soap dit seizoen nutteloos blijken.  :)

Nope. Raikonnen gaat naar Ferrari. Schumi zal stoppen. Voor Ferrari ook beter, anders tekent Raikonnen wellicht een meerjarig contract bij Renault en kunnen ze hem de komende jaren vergeten. De houdbaarheid van Schumacher loopt sowieso af.

Als ik gelijk zou hebben lijkt Renault mij de grote verliezer.

The Iceman

Renault neemt natuurlijk wel een risico om Kovalainen te bombarderen tot eerste coureur. We weten allemaal dat Fisi al eens door het ijs durft zakken en niet in staat is om de prestaties van Alonso te doen vergeten.
Heikki heeft natuurlijk al veel testervaring, maar testen is nog altijd geen racen. Denk wel dat de Fin een "grote" kan worden, maar dat zullen we pas zien na enkele races in 2007. Maar Flavio heeft nu eenmaal een neus voor talent.