Kalender 2007

Gestart door Ferrari 2010, 29 augustus 2006 - 11:35:08

« vorige - volgende »

scho0634

Citaat van: Vroemvroem op 17 september 2006 - 15:49:11
spa is veel te duur. >:(

Klopt, ik ben er een paar keer geweest en het is idd belachelijk duur. Maar op TV is het ook een mooie race. Ga ik wel een ander GP-tje live bekijken ipv Spa. Eentje waar het wel betaalbaar blijft.

Ferrari 2010

Misschien een update aan de kalender: Er lopen geruchten dat Turkije zijn GP F1 in 2007 niet zal krijgen. Dit door de zware fout tijdens de podiumceremonie. Maar het zou ook kunnen dat ze "gewoon" een zware geldboete geven.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Eric

Citaat van: Vroemvroem op 17 september 2006 - 15:49:11
spa is veel te duur. >:(

Ik zou eerder zeggen...Formule 1 (live) is te duur.

Ik ben blij dat Francorchamps weer op de kalender staat...velen hebben kritiek op het cricuit, maar het is en blijft één van de mooiste omlopen die je tegenwoordig kan vinden.

scho0634

Citaat van: Eric op 19 september 2006 - 09:22:35
Citaat van: Vroemvroem op 17 september 2006 - 15:49:11
spa is veel te duur. >:(

Ik zou eerder zeggen...Formule 1 (live) is te duur.

Ik ben blij dat Francorchamps weer op de kalender staat...velen hebben kritiek op het cricuit, maar het is en blijft één van de mooiste omlopen die je tegenwoordig kan vinden.

Absoluut. Veruit de mooiste, naar mijn mening. Ook op Tv.

Doefie

Citaat van: scho0634 op 19 september 2006 - 19:18:41
Citaat van: Eric op 19 september 2006 - 09:22:35
Citaat van: Vroemvroem op 17 september 2006 - 15:49:11
spa is veel te duur. >:(

Ik zou eerder zeggen...Formule 1 (live) is te duur.

Ik ben blij dat Francorchamps weer op de kalender staat...velen hebben kritiek op het cricuit, maar het is en blijft één van de mooiste omlopen die je tegenwoordig kan vinden.

Absoluut. Veruit de mooiste, naar mijn mening. Ook op Tv.

Is het enige circuit waarvan ik droom om ooit is in een éénzitter op te racen ... (drool drool). OK is lichtlijk overdreven ;D, maar ik denk niet dat het snel van de kalender zal afliggen. Ijle hoop waarschijnlijk, maar het feit dat de fans het 'tweede mooiste circuit ter wereld' noemden en dat Ecclestone al die moeite blíjft doen ervoor, wilt toch zeggen dat ze het willen behouden ? Ook de meeste coureurs vonden het onnodig om Francorchamps eraf te halen... dus ja.

Ik ga in elk geval ook terug :)

Ferrari 2010

Mja, met al die campings die Ecclestone rondom het circuit heeft liggen, je zou voor minder willen dat er geracet wordt ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Toch wil ik eens in de 3 jaar naar Spa. BLijft gaaf (ook al heb ik het nog nooit een heel weekend droog gehad, geloof ik)

Ferrari 2010

Niet in 2007, maar kpost het hier toch maar. In 2010 wordt er waarschijnlijk voor het eerst een GP van Zuid Korea gereden.
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=130753

Weeral een Europees circuit dat zal verdwijnen. Hoewel het zo'n ramp eigenlijk niet is, tzal voor Spa alleen maar kunnen beteren daarmee.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: Schumi 2006 op 22 september 2006 - 19:49:28
Niet in 2007, maar kpost het hier toch maar. In 2010 wordt er waarschijnlijk voor het eerst een GP van Zuid Korea gereden.
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=130753

Weeral een Europees circuit dat zal verdwijnen. Hoewel het zo'n ramp eigenlijk niet is, tzal voor Spa alleen maar kunnen beteren daarmee.

Nou ja, niet zo'n ramp???. Weer een race waarvoor ik midden in de nacht mijn nest uit moet :-[.

Ferrari 2010

Citaat van: scho0634 op 22 september 2006 - 21:47:40
Citaat van: Schumi 2006 op 22 september 2006 - 19:49:28
Niet in 2007, maar kpost het hier toch maar. In 2010 wordt er waarschijnlijk voor het eerst een GP van Zuid Korea gereden.
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=130753

Weeral een Europees circuit dat zal verdwijnen. Hoewel het zo'n ramp eigenlijk niet is, tzal voor Spa alleen maar kunnen beteren daarmee.

Nou ja, niet zo'n ramp???. Weer een race waarvoor ik midden in de nacht mijn nest uit moet :-[.
Zit ik niets mee in, dan slaap ik gewoon wat minder en moet je er overdag geen rekening mee houden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2006 op 23 september 2006 - 19:09:13
Zit ik niets mee in, dan slaap ik gewoon wat minder en moet je er overdag geen rekening mee houden.

Iemand die nog niet al te vaak uit gaat blijkbaar  ;D ;D

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 23 september 2006 - 20:58:18
Citaat van: Schumi 2006 op 23 september 2006 - 19:09:13
Zit ik niets mee in, dan slaap ik gewoon wat minder en moet je er overdag geen rekening mee houden.

Iemand die nog niet al te vaak uit gaat blijkbaar  ;D ;D
Neen, maar ik heb gewoonlijk geen problemen met vroeg uit men bed moeten, midden in de nacht eruit, laat gaan slapen, ... rouwens, dan ga ik gewoon een keer niet uit, ben er niet aan verslaafd hoor ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Kirabi

Citaat van: scho0634 op 22 september 2006 - 21:47:40
Citaat van: Schumi 2006 op 22 september 2006 - 19:49:28
Niet in 2007, maar kpost het hier toch maar. In 2010 wordt er waarschijnlijk voor het eerst een GP van Zuid Korea gereden.
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=130753

Weeral een Europees circuit dat zal verdwijnen. Hoewel het zo'n ramp eigenlijk niet is, tzal voor Spa alleen maar kunnen beteren daarmee.

Nou ja, niet zo'n ramp???. Weer een race waarvoor ik midden in de nacht mijn nest uit moet :-[.
mij boeit dat niet... dan mis ik de race tenminste niet want smiddags moet ik een wedstrijd spelen en dan zie ik de race toch.

en ja ik ga toch nooit uit want moet elke dag om half 6 me bed alweer uit