raikkonen

Gestart door fawlty, 28 augustus 2006 - 19:12:33

« vorige - volgende »

fawlty

oei oei raikkonen weeral gecrashed, sebiet wordt hij ook nog opgeruimd zoals juan pablo
Ja sluw is die Hamilton

Juan Pablo

Hij gaat toch weg bij Mclaren  ;).

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

razzle_dazzle

En het nut van dit topic is...?


McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Kirabi

Ik let maar niet op de qoutes die er net werd gezegt...

Mja als Raikonnen toch naar een ander team gaat dan zullen we pas zien wat Raikonnen echt waard is, maar dan snap ik niet waarom Alonso dan naar McLaren gaat... die wagen loopt soms echt voor geen meter


Juan Pablo

Citaat van: Kirabi op 29 augustus 2006 - 07:54:40
Ik let maar niet op de qoutes die er net werd gezegt...

Mja als Raikonnen toch naar een ander team gaat dan zullen we pas zien wat Raikonnen echt waard is, maar dan snap ik niet waarom Alonso dan naar McLaren gaat... die wagen loopt soms echt voor geen meter

Alonso maakte gewoon de fout om zon contract vroeg te tekenen. Nergens goed voor.

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Hamilton MASTER

Citaat van: Kirabi op 29 augustus 2006 - 07:54:40
Ik let maar niet op de qoutes die er net werd gezegt...


Zou je wel moeten doen want jij doet net hetzelfde. Deze topic is compleet onnodig en kon gerust bij de topic over de GP van Turkije staan.
Totaal nutteloos om voor 1 zin een nieuwe topic te maken...

On-topic:
Elke rijder maakt zijn fout. Deze fout kan evengoed een fout van McLaren zelf zijn. Moet je niet altijd de rijder voor beschuldigen.



The Iceman

Citaat van: fawlty op 28 augustus 2006 - 19:12:33
oei oei raikkonen weeral gecrashed, sebiet wordt hij ook nog opgeruimd zoals juan pablo
Moet je niet geloven, McLaren zal er alles aan doen om Kimi te houden in 2007, maar ik vrees dat het al te laat is.  ::) ::) ::)
Je kunt Kimi nu eenmaal niet vergelijken met Juan Pablo hé. De Colombiaan heeft vorig jaar de constructeurstitel al aan Renault geschonken en heeft tijdens de races van dit seizoen ook geen potten gebroken. McLaren is blij dat ze van hem verlost is.  :)

Kirabi

Citaat van: Raikkonen MASTER op 29 augustus 2006 - 14:01:29
Citaat van: Kirabi op 29 augustus 2006 - 07:54:40
Ik let maar niet op de qoutes die er net werd gezegt...


Zou je wel moeten doen want jij doet net hetzelfde. Deze topic is compleet onnodig en kon gerust bij de topic over de GP van Turkije staan.
Totaal nutteloos om voor 1 zin een nieuwe topic te maken...

On-topic:
Elke rijder maakt zijn fout. Deze fout kan evengoed een fout van McLaren zelf zijn. Moet je niet altijd de rijder voor beschuldigen.
Ja als het onnodig is pm je die jongen toch gewoon... verder moet je dan maar gewoon hier in mee praten, of je zegt niks


Doefie

Citaat van: Kirabi op 30 augustus 2006 - 08:21:04
Citaat van: Raikkonen MASTER op 29 augustus 2006 - 14:01:29
Citaat van: Kirabi op 29 augustus 2006 - 07:54:40
Ik let maar niet op de qoutes die er net werd gezegt...


Zou je wel moeten doen want jij doet net hetzelfde. Deze topic is compleet onnodig en kon gerust bij de topic over de GP van Turkije staan.
Totaal nutteloos om voor 1 zin een nieuwe topic te maken...

On-topic:
Elke rijder maakt zijn fout. Deze fout kan evengoed een fout van McLaren zelf zijn. Moet je niet altijd de rijder voor beschuldigen.
Ja als het onnodig is pm je die jongen toch gewoon... verder moet je dan maar gewoon hier in mee praten, of je zegt niks

Oeh, de man met ervaring spreekt hier.

FerrariMan

#10
CitaatOeh, de man met ervaring spreekt hier.
Hier gaan we weer, ipv mensen vriendelijk (via pm?) te wijzen op de gang van zaken...
Niet iedereen is bij aankomst een 'gevestigde waarde' zoals jij Doefie.  ::)

The REAL BUTTON Freak

Zet hier nu eens een slotje op.

Ga verder lullen in de onzinnige topic he.

Ferrari 2010

Citaat van: Kirabi op 30 augustus 2006 - 08:21:04
Citaat van: Raikkonen MASTER op 29 augustus 2006 - 14:01:29
Citaat van: Kirabi op 29 augustus 2006 - 07:54:40
Ik let maar niet op de qoutes die er net werd gezegt...


Zou je wel moeten doen want jij doet net hetzelfde. Deze topic is compleet onnodig en kon gerust bij de topic over de GP van Turkije staan.
Totaal nutteloos om voor 1 zin een nieuwe topic te maken...

On-topic:
Elke rijder maakt zijn fout. Deze fout kan evengoed een fout van McLaren zelf zijn. Moet je niet altijd de rijder voor beschuldigen.
Ja als het onnodig is pm je die jongen toch gewoon... verder moet je dan maar gewoon hier in mee praten, of je zegt niks
Maar dat is het nu net, hier hoeft niet in meegepraat worden, dit topic is onnodig, dit behoort tot de GP van Turkije, en daar is al een topic voor. Zo ontstaan er 2 gelijke discussies in 2 verschillende topics. Sorry, maar daar zie ik het nut niet van in.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

Het was helemaal niet mijn bedoeling om zo een polemiek te starten. Als Falwty zich beledigd voelt, wil ik hem gerust mijn excuses aanbieden, maar af en toe is satire de beste manier om iets duidelijk te maken. Misschien moeten we een forum spanker aanstellen om de forum-etiquette te handhaven  ;).

Ik heb het eerder aangehaald: een forumreglement zou veel misverstanden kunnen verhelpen en ook de moderators zouden af en toe wat strenger mogen optreden.

't Is hier niet de bedoeling om steeds maar weer iets te posten, maar de bedoeling om over iets te discussiëren. Discussiëren doe je door te luisteren (=lezen) en een meerwaarde/andere wending aan het gesprek te geven (= iets posten), niet door nog een keer voor de 100e keer hetzelfde te zeggen (= lullen om te lullen).

Tim C

Verdraagzaamheid is een mooi woord. Ik zie bijvoorbeeld niet in waarom dit zo wordt opgeklopt van een klein glaasje melk tot een huise coupe ijsroom met alles er op en er aan...