Man van de race: Turkije

Gestart door Ferrari 2010, 27 augustus 2006 - 15:33:06

« vorige - volgende »

Wie reed volgens jouw de mooiste RACE?

Massa
16 (59.3%)
Alonso
6 (22.2%)
M. Schumacher
1 (3.7%)
Button
0 (0%)
De La Rosa
0 (0%)
Fisichella
2 (7.4%)
R. Schumacher
0 (0%)
Barichello
1 (3.7%)
Trulli
1 (3.7%)
Webber
0 (0%)
Kubica
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

The Iceman

#15
Fernando Alonso, hij heeft nogmaals bewezen dat hij de druk aankan. Al vrees ik dat hij het niet gaat redden tegenover een héél sterk Ferrari.

KVDracer

Ik heb op Massa gestemd. Zijn start was perfect, hij heeft op het goede moment een gat geslagen en heeft er steeds zijn hoofd goed bijgehouden. Hetgeen niet makkelijk is. Deze overwinning is zeker verdiend en ik hoop dat er nog volgen voor hem.

Ferrari 2010

Citaat van: Juan Pablo op 27 augustus 2006 - 18:20:47
Citaat van: bogief1 op 27 augustus 2006 - 17:16:01
Massa, Barrichello, Fisichella en Albers is het voor mij. Kan er niemand uitpikken

Pardon?, Fisichella?

Bedoel je die ene in een geel/blauwe auto die altijd achter mr. F Alonso start, en deze keer niet wist hoe je de bocht door komt en dankzij zijn geklungel tig anderen mee neemt?

Man v/d race? nee dank je.

Ik vraag me af hoe je hierbij hebt geredeneerd. Ik denk niet dat het zo simpel is zoals jij denkt dat het is, je zit daar wel met 22 auto's op elkaar gepakt hé, je kan heus geen kant uit hoor, je kan enkel gaan zoals de ruimte beschikbaar is, op de rem gaan staan is ook geen oplossing, als daar iets fout gaat, is niemand de schuldige. Wat bij een start gebeurt hebben enkel de voorste in handen, die kunnen redelijk vrij beslissen, daarachter zit je gevangen en moet je gewoon volgen en proberen er het beste van te maken.
Heb je ooit al eens met een kart of iets anders op een druk circuit gereden? Ik vermoed van niet, want dan zou je wel weten dat je niet zomaar kan doen wat het beste is. Het zijn situaties, op dat is iets van miliseconden en jij bent niet de enige die daar rijdt en iets kan doen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Zonder twijfel Massa die overtuigend zijn eerste overwinning pakt.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefie

Citaat van: Tim C op 27 augustus 2006 - 18:48:30En ik denk dat in deze topic al een paar keer is aangetoont dat Schum niet altijd heilig is, of ben je weer selectief blind?

Monaco 2006.

Citaat van: Schumi 2006 op 27 augustus 2006 - 20:31:33Ik vraag me af hoe je hierbij hebt geredeneerd. Ik denk niet dat het zo simpel is zoals jij denkt dat het is, je zit daar wel met 22 auto's op elkaar gepakt hé, je kan heus geen kant uit hoor, je kan enkel gaan zoals de ruimte beschikbaar is, op de rem gaan staan is ook geen oplossing, als daar iets fout gaat, is niemand de schuldige. Wat bij een start gebeurt hebben enkel de voorste in handen, die kunnen redelijk vrij beslissen, daarachter zit je gevangen en moet je gewoon volgen en proberen er het beste van te maken.
Heb je ooit al eens met een kart of iets anders op een druk circuit gereden? Ik vermoed van niet, want dan zou je wel weten dat je niet zomaar kan doen wat het beste is. Het zijn situaties, op dat is iets van miliseconden en jij bent niet de enige die daar rijdt en iets kan doen.

Kan ik me volledig bij aansluiten.

Juan Pablo

Citaat van: Doefie op 28 augustus 2006 - 00:00:30

Citaat van: Schumi 2006 op 27 augustus 2006 - 20:31:33Ik vraag me af hoe je hierbij hebt geredeneerd. Ik denk niet dat het zo simpel is zoals jij denkt dat het is, je zit daar wel met 22 auto's op elkaar gepakt hé, je kan heus geen kant uit hoor, je kan enkel gaan zoals de ruimte beschikbaar is, op de rem gaan staan is ook geen oplossing, als daar iets fout gaat, is niemand de schuldige. Wat bij een start gebeurt hebben enkel de voorste in handen, die kunnen redelijk vrij beslissen, daarachter zit je gevangen en moet je gewoon volgen en proberen er het beste van te maken.
Heb je ooit al eens met een kart of iets anders op een druk circuit gereden? Ik vermoed van niet, want dan zou je wel weten dat je niet zomaar kan doen wat het beste is. Het zijn situaties, op dat is iets van miliseconden en jij bent niet de enige die daar rijdt en iets kan doen.

Kan ik me volledig bij aansluiten.

Dus?, je kan niet ontkennen dat deze startcrash  werd veroorzaakt door Fisichella.
Dat de anderen tegen elkaar op rijden en uitwijken en dan crashed is ook zo, maar de basis was toch gelegd door Fisi..

Z'n inhaalrace was dus enkel om z'n blunder goed te maken.

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ferrari 2010

Citaat van: Juan Pablo op 28 augustus 2006 - 07:33:13
Citaat van: Doefie op 28 augustus 2006 - 00:00:30

Citaat van: Schumi 2006 op 27 augustus 2006 - 20:31:33Ik vraag me af hoe je hierbij hebt geredeneerd. Ik denk niet dat het zo simpel is zoals jij denkt dat het is, je zit daar wel met 22 auto's op elkaar gepakt hé, je kan heus geen kant uit hoor, je kan enkel gaan zoals de ruimte beschikbaar is, op de rem gaan staan is ook geen oplossing, als daar iets fout gaat, is niemand de schuldige. Wat bij een start gebeurt hebben enkel de voorste in handen, die kunnen redelijk vrij beslissen, daarachter zit je gevangen en moet je gewoon volgen en proberen er het beste van te maken.
Heb je ooit al eens met een kart of iets anders op een druk circuit gereden? Ik vermoed van niet, want dan zou je wel weten dat je niet zomaar kan doen wat het beste is. Het zijn situaties, op dat is iets van miliseconden en jij bent niet de enige die daar rijdt en iets kan doen.

Kan ik me volledig bij aansluiten.

Dus?, je kan niet ontkennen dat deze startcrash  werd veroorzaakt door Fisichella.
Dat de anderen tegen elkaar op rijden en uitwijken en dan crashed is ook zo, maar de basis was toch gelegd door Fisi..

Z'n inhaalrace was dus enkel om z'n blunder goed te maken.
Hier zijn de beelden, in een filmpje over massa, helemaal int begin.

Hij is helemaal niet schuldig. Hij ging zelfs mooi de baan af, maar er verremde iemand in het middenveld zich, waardoor er een aantal de buitenkant moesten nemen en dan kwamen ze daar Fisico tegen, anders hadden alle wagens mooi de binnenkant aangehouden en had hij alleen aan de kant gestaan met zen problemen. Maar door die ?Red Bull? die zich verremde moesten er een hoop naar buiten, daar stond fisico, maar daar kan je hem de schuld niet van geven.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Kirabi



thomas17

Fisi kon niets anders als spinnen anders tikte hij alonso eraf.daarna reed hij een renault waardige race pat symonds was er zeer te spreken over(www.formule1.nl)Alonso deed het goed door schumi achter zich te houwden.zelfverzekerd was hij, dat heeft alonso de doorslag gegeven.en hij maakt geen fouten.dat kan niet van schumi gezecht worden.nee,de man van de race was echt alonso hij heeft veel zelfvertrouwen.
mooie race verder.genoeg actie.

bogief1

A new chapter will begin soon: Bruno Senna

scho0634

Citaat van: FerrariMan op 27 augustus 2006 - 15:41:34
Massa, de druk van een eerste overwinning overkomen.

Slechtste piloot van het hele weekend: Schumacher.

Massa is zeker de man van het weekend! Pole en winst, prima. Weer een GP winnaar erbij. Goed voor de F1!

Maar Schumacher was toch niet zo heel slecht? Okay, het was zeker niet zijn beste race, maar hij had een beetje pech met de 1e pitstop. Foutje in de middelste stint was wel slordig. Blijkt maar weer dat inhalen gewoon lastig is, ook als je de snellere auto hebt. Alonso deed het verder netjes en reed foutloos. Renault is momenteel wel echt minder dan Ferrari.

Ben trouwens benieuwd wat Alonso had gedaan als Schumacher er echt naast had gezeten in een bocht...


Kirabi

Citaat van: bogief1 op 28 augustus 2006 - 16:48:19
http://www.formule1.nl/pagina_nieuws.php?id=10219

Duidelijk nu?

Dat vind ik zeker moedig van Fisi .... om niet zijn teammate te raken dat lijkt me logisch, maar dan je eigen wagen te laten spinnen zodat je hem niet raakt... ik vind het knap van hem


Ferrari 2010

Citaat van: scho0634 op 28 augustus 2006 - 22:07:47
Citaat van: FerrariMan op 27 augustus 2006 - 15:41:34
Massa, de druk van een eerste overwinning overkomen.

Slechtste piloot van het hele weekend: Schumacher.

Massa is zeker de man van het weekend! Pole en winst, prima. Weer een GP winnaar erbij. Goed voor de F1!

Maar Schumacher was toch niet zo heel slecht? Okay, het was zeker niet zijn beste race, maar hij had een beetje pech met de 1e pitstop. Foutje in de middelste stint was wel slordig. Blijkt maar weer dat inhalen gewoon lastig is, ook als je de snellere auto hebt. Alonso deed het verder netjes en reed foutloos. Renault is momenteel wel echt minder dan Ferrari.

Ben trouwens benieuwd wat Alonso had gedaan als Schumacher er echt naast had gezeten in een bocht...


Die zou gewoon afwachten, eens ernaast is het te laat om de deur dicht te oen, dan ram je gewoon van de baan. Je kan niet meer doen hoor, ernaast is ernaast en dan ist gewoon afwachten.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Hamilton MASTER

Citaat van: Tim C op 27 augustus 2006 - 18:48:30
Na eerst een flater van jewelste te hebben begaan door zich te verremmen in bocht 1. De reden waarom Renault vandaag zo veel punten verloor is niet Felipe Massa, dat is Giancarlo Fisichella.

En ik denk dat in deze topic al een paar keer is aangetoont dat Schum niet altijd heilig is, of ben je weer selectief blind?

Verzieking van de sfeer daar heb jij niets mee te maken zeker ?



daan

Tja logisch, Massa, goede race. Perfect.