Vraagje aan de redactie

Gestart door Martin, 20 augustus 2006 - 10:43:51

« vorige - volgende »

Martin

Waarom kunnen we hier de 'kijkcijfers' niet zien? Dus de bezoekersaantallen.
Bij de F1-Geschiedenis maken we daar geen geheim van. Als de site er dagje uit ligt kan je dat ook zien.
Hebben jullie iets te verbergen? Ik zou niet weten waarom. Dus zet een teller op jullie site.
Niet voor het Forum maar uitsluitend voor de nieuwspagina. Dat hebben wij ook.
Vroeger hadden jullie dat ook en ik weet uit mijn redactietijd dat de eerste jaren niet best waren.
Met 60 - 80 bezoekers waren we al heel blij. Het record heeft zeker 2 jaar op 153 bezoekers gestaan.
Maar daarna ging het gestaag omhoog.


Ferrari 2010

Het staat er int groot op, op de advertentieplaatsen ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

De informatie die onze teller verzameld is te gedailleerd om zo maar publiek te maken.

Maar wees er maar zeker van dat het heel wat hoger ligt dan 60-80 bezoekers ;)

Martin

Citaat van: Tim C op 20 augustus 2006 - 18:30:34
De informatie die onze teller verzameld is te gedailleerd om zo maar publiek te maken.

Maar wees er maar zeker van dat het heel wat hoger ligt dan 60-80 bezoekers ;)

Waarom Tim. Hebben jullie geheimen te verbergen?
Die 60 - 80 was op deze site een jaar of 6 geleden.
En ik ga niet op de borst kloppen door te zeggen dat Geert, Luc en ik deze site groot hebben gemaakt.
En dat is ver voordat de huidige redactie er ooit van had gehoord.


razzle_dazzle

Who gives a f?

Is dit weer een poging om F1geschiedenis ( nog nooit bezocht, sorry Jos) in het daglicht te stellen? Een pluim voor jezelf te krijgen en afbraak te doen op de huidige gang van zaken?

Ik begrijp het niet, wat drijft je...leg het mij uit man!

Ferrari 2010

Citaat van: Martin op 21 augustus 2006 - 18:39:34
Citaat van: Tim C op 20 augustus 2006 - 18:30:34
De informatie die onze teller verzameld is te gedailleerd om zo maar publiek te maken.

Maar wees er maar zeker van dat het heel wat hoger ligt dan 60-80 bezoekers ;)

Waarom Tim. Hebben jullie geheimen te verbergen?
Die 60 - 80 was op deze site een jaar of 6 geleden.
En ik ga niet op de borst kloppen door te zeggen dat Geert, Luc en ik deze site groot hebben gemaakt.
En dat is ver voordat de huidige redactie er ooit van had gehoord.


Waarschijnlijk hebben ze een eigen teller gemaakt, eentje waar ze zelf alles, maar dan ook alles op kunnen  zien, ook vertrouwelijke info waar niemand zaken mee heeft. Je kan zovel gegevens bekomen, dingen waar niet iedereen zaken mee heeft...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ramses

#6
Ik zaag toch ook niet dat jullie teller telkens als er iemand iets uploadt, of verandert aan de site, die geteld wordt als bezoeker.
Man toch, get a life. Als wij onze bezoekerstatistieken niet publiek maken, so be it. Lees een advertentie en je weet hoeveel het er ongeveer zijn. En dan nog is er een verschil tussen pageviews, unieke bezoekers en echte bezoekers (=personen). Bij ons gaat het om het laatste geval, niet te meten met een teller als die van jou.
Wat een scheet in een fles is dit topic.

Martin

Beetje heftige reacties op een normale vraag. Jammer.

Tim C

Een belachelijke vraag waarvan het antwoord elke drie tot vier kliks te vinden is. Wat het geheel nog zieliger maakt is dat het weer eens een plug is voor F1 Geschiedenis.  ::)

Martin

Dat zie je verkeerd, wat ik vroeg is waarom er niet, net als bij de ********** een teller staat.
Ik hoef geen reclame te maken voor onze site. Wij hebben een anders soort publiek.
Het publiek is niet beter of slechter maar anders.


razzle_dazzle

Citaat van: Martin op 22 augustus 2006 - 19:12:42
Dat zie je verkeerd, wat ik vroeg is waarom er niet, net als bij de ********** een teller staat.
Ik hoef geen reclame te maken voor onze site. Wij hebben een anders soort publiek.
Het publiek is niet beter of slechter maar anders.



Doe het dan ook niet!

McChouffe

Wat is eigenlijk het nut van een teller voor de bezoekers? Ik ben ervan overtuigd dat 95% van de bezoekers het weinig tot niks kan schelen hoeveel bezoekers er op een pagina komen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Martin

Als ik een teller op een site zie bekijk ik die. Dan hoor ik tot de 5 % die jij denkt dat kijken. Ik denk dat het meer zijn.

Olav18

Citaat van: Martin op 22 augustus 2006 - 15:17:25
Beetje heftige reacties op een normale vraag. Jammer.

Ik denk ook dat het een beetje door je eigen vraagstelling komt.

Bij name bij de onderstaande regel had ik zoiets van hmmm:

CitaatHebben jullie iets te verbergen? Ik zou niet weten waarom. Dus zet een teller op jullie site.

Ikzelf kijk trouwens ook regelmatig naar tellers van andere sites. Maar ik kan mij ook voorstellen dat het niet te doen is bij een relatief grote site, omdat er veel meer informatie in staat dan alleen hoeveel bezoekers er per dag komen.
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

Martin

Ik wil het hier maar bij laten ook al krijg ik geen bevredegende antwoorden.