GP van Turkije

Gestart door Supermariobros, 20 augustus 2006 - 10:26:18

« vorige - volgende »

FerrariMan

#60
WEER door een fout van MS punten kwijt in het WK. Ik begin stilaan te hopen dat hij stopt na dit seizoen want het gaat alleen maar bergaf.
Alonso maakt hem gewoon belachelijk door hem zo dichtbij te laten finishen.

Na hongarije had hij een hele brok punten moeten terugwinnen.
Nu maakt hij fouten in de kwali en in de race.

Tim C

Een pluim ook voor Jeffrey Van Hooydonck, geweldige commentaar!

Ze zouden hem elke race moeten laten komen!

Ferrari 2010

Ja, maar de andere commentator verstoorde soms de commentaren van Jeffrey, wat erg spijtig was. Ik kan op die andere zen naam niet meer komen, maar hij wie soms ook te veel zeggen in te weinig tijd :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

KVDracer

Citaat van: Schumi 2006 op 27 augustus 2006 - 17:18:14
Ja, maar de andere commentator verstoorde soms de commentaren van Jeffrey, wat erg spijtig was. Ik kan op die andere zen naam niet meer komen, maar hij wie soms ook te veel zeggen in te weinig tijd :-\

Lammens is de naam van die andere commentator  ;)

Spijtig van Schumi zijn fout, maar kom, ik blijf in zijn titelkansen geloven. Binnen 14 dagen in Italië brengen ze de genadeslag toe  :) Was wel één van de betere wedstrijden die ik dit jaar al gezien heb, veel inhaalmaneuvers, spannende duels, goede regie. Kortom, één van de betere races, juist spijtig van de uitslag  ;)

bogief1

Als Alonso niet uitvalt in de komende races, zie ik hem terug kampioen worden. De race in Monza is wel voor Shumi.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

FerrariMan

Citaat van: KVDracer op 27 augustus 2006 - 17:23:35
Binnen 14 dagen in Italië brengen ze de genadeslag toe
Als je 12 punten achter staat dan valt er geen genadeslag uit te delen. Wel voor Alonso, niet voor MS.

The Iceman

Citaat van: FerrariMan op 27 augustus 2006 - 20:13:14
Citaat van: KVDracer op 27 augustus 2006 - 17:23:35
Binnen 14 dagen in Italië brengen ze de genadeslag toe
Als je 12 punten achter staat dan valt er geen genadeslag uit te delen. Wel voor Alonso, niet voor MS.
Schumacher heeft wat foutjes gemaakt in Turkije afgelopen weekend, maar ik verwacht toch dat hij op het einde van het seizoen zijn 8e wereldtitel pakt. Ferrari heeft gewoon het sterkste pakket  momenteel. Als je ziet dat Massa, toch geen topcoureur vergeleken met Kimi, Alonso, Schumacher, vrij gemakkelijk heeft gewonnen vandaag.

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 27 augustus 2006 - 20:13:14
Citaat van: KVDracer op 27 augustus 2006 - 17:23:35
Binnen 14 dagen in Italië brengen ze de genadeslag toe
Als je 12 punten achter staat dan valt er geen genadeslag uit te delen. Wel voor Alonso, niet voor MS.
Inderdaad, ze kunnen er hooguit 10 inhalen, maar ik denk dat ze al heel blij mogen zijn als ze bij ingang van de laatste GP gelijk staan. Constructeurskamioenschap wordt no problem denk ik. Spijtig dat België er niet meer tussen zit, had een race meer de tijd geweest... Maar hij heeft 2 kansen verpest. 2 keer achtereen. Oké, deze keer was Liuzzi de aanleiding, zonder die SC had hij wss gewonnen, maar hij heeft al te veel kansen verspeelt.

Citaat van: Snekuem op 27 augustus 2006 - 20:21:38
Citaat van: FerrariMan op 27 augustus 2006 - 20:13:14
Citaat van: KVDracer op 27 augustus 2006 - 17:23:35
Binnen 14 dagen in Italië brengen ze de genadeslag toe
Als je 12 punten achter staat dan valt er geen genadeslag uit te delen. Wel voor Alonso, niet voor MS.
Schumacher heeft wat foutjes gemaakt in Turkije afgelopen weekend, maar ik verwacht toch dat hij op het einde van het seizoen zijn 8e wereldtitel pakt. Ferrari heeft gewoon het sterkste pakket  momenteel. Als je ziet dat Massa, toch geen topcoureur vergeleken met Kimi, Alonso, Schumacher, vrij gemakkelijk heeft gewonnen vandaag.
Sja, maar het is geen genadeslag, met een genadeslag zou hij er voorbij moeten zijn ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

In de race zaten die deksels er bij Ferrari wel op, is het nu wel of niet toegestaan?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Mooie race, alleen het resultaat is voor Schumacher wat minder. Positief is de prestatie van Massa. Als hij dit tempo kan houden, kan hij de volgende races voor Alonso eindigen en wordt de laatste race de beslissende  :D

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Kirabi

welke fout bedoelen jullie eigenlijk van Schumi....

die van de pitsstop of van net even buiten de baan raken


Supermariobros

Citaat van: Kirabi op 28 augustus 2006 - 10:57:58
welke fout bedoelen jullie eigenlijk van Schumi....

die van de pitsstop of van net even buiten de baan raken

Beide

Ferrari 2010

#72
Citaat van: Supermariobros op 28 augustus 2006 - 11:10:59
Citaat van: Kirabi op 28 augustus 2006 - 10:57:58
welke fout bedoelen jullie eigenlijk van Schumi....

die van de pitsstop of van net even buiten de baan raken

Beide
De pitstop was geen fout hé, wat kon hij anders doen? Buiten blijven en 5 ronden later zelf pitten? Dan had hij pas terrein verloren. Hij had Alonso wat kunnen ophouden op de baan, zodat Massa weg was wanneer zij daar aankwamen, maar das ook niet juist hé ;) Van die stop kan hij niets aan doen, had Fisico voor FA gehangen had Alonso het ook voorgehad...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Sept

Citaat van: Supermariobros op 28 augustus 2006 - 11:10:59
Citaat van: Kirabi op 28 augustus 2006 - 10:57:58
welke fout bedoelen jullie eigenlijk van Schumi....

die van de pitsstop of van net even buiten de baan raken

Beide

Dat van die pitstop een fout? Wat had hij moeten doen, de ronde erna binnenkomen en helemaal als laatste weer op de baan komen?  ???
1991 - 2004 = 7

FerrariMan

Citaat van: Sept op 28 augustus 2006 - 12:40:10
Citaat van: Supermariobros op 28 augustus 2006 - 11:10:59
Citaat van: Kirabi op 28 augustus 2006 - 10:57:58
welke fout bedoelen jullie eigenlijk van Schumi....

die van de pitsstop of van net even buiten de baan raken

Beide

Dat van die pitstop een fout? Wat had hij moeten doen, de ronde erna binnenkomen en helemaal als laatste weer op de baan komen?  ???
Inderdaad, dat was ook geen fout. Gewoon pech. Het was dat of een ronde achterstand. En zoals Brawn zei, inhalen onder SC was geen optie.