GP van Turkije

Gestart door Supermariobros, 20 augustus 2006 - 10:26:18

« vorige - volgende »

Eric

Niemand die Button in de top 3 plaatst...ik denk toch dat ze voor een surprise kunnen zorgen.

Het circuit past perfect bij Button zijn rijstijl, maar de auto moet het ook uithouden natuurlijk....het lijkt er bijna op dat Honda samenwerkt met Mercedes...ze zijn even betrouwbaar.  :) ;)

Mijn top 3 (tenminste zoals ik het zou willen zien)

1/ Michael Schumacher
2/ kimi Raikkonen
3/ Jenson Button

Eigenlijk zou ik Kimi op de eerste plaats willen zien, maar kimi maakt geen kans meer op de titel...dus laat schumi nummer 8 binnenhalen dan

FerrariMan

CitaatRenault team boss Flavio Briatore believes it was rivals McLaren who complained to the FIA about the system, despite McLaren chief Ron Dennis having denied it.

"We presume someone complained to the FIA, another team," said Briatore. "And we presume – this is my feeling, I have no proof – it was McLaren. After this moment everybody else was quite happy because if Renault have the best system surely then if everyone takes it off and ours was working better, it will help them.

FerrariMan

#17


Alonso weer op dreef vandaag...en met wie? Ra ra ra...

http://f1club.be/nieuws/verslag.php?id=2300

dj Peter

Hij doet het weer!  En zeg nu nog eens iets over Michael Schumacher  :P
Ik denk niet dat Robert en Fernando de beste vriendjes zijn.

Doefie

Canvas kijkers gaan voor de zoveelste keer gefrustreert geraken :

13.45 rechtstreeks verslag van de GP Formule 1 van Turkije en vanaf 15.15 motorcross de GP van Ierland.

betekend dus minstens het laatste kwartier missen en vermits er in de motorcross toch zoveel Belgen zitten is de keuze snel gemaakt  ::)

dj Peter

Citaat van: Doefie op 25 augustus 2006 - 19:33:02
Canvas kijkers gaan voor de zoveelste keer gefrustreert geraken :

13.45 rechtstreeks verslag van de GP Formule 1 van Turkije en vanaf 15.15 motorcross de GP van Ierland.

betekend dus minstens het laatste kwartier missen en vermits er in de motorcross toch zoveel Belgen zitten is de keuze snel gemaakt  ::)

Dat wordt dan om 15.15u overschakelen naar LA UNE om na de race nog DTM op de Nurburgring mee te pakken. Arme VRT.

scho0634

Citaat van: SaffierFM op 25 augustus 2006 - 19:31:35
Hij doet het weer!  En zeg nu nog eens iets over Michael Schumacher  :P
Ik denk niet dat Robert en Fernando de beste vriendjes zijn.

Hoeft ook niet! Er moet juist veel meer oorlog op de baan zijn!

Kirabi

Ik word me toch gek van die Alonso....

Hij wil gewoon steeds laten zien dat hij beter is dan de rest, en dat verpest zijn kampioenschap dit jaar.... zeker weten


Roel

WK's worden niet gewonnen in oefenritten of met machogedrag, wait and see en laten we de kritiek op Alonso dan maar komen...
God save Mclaren

Tim C

Voor we weer de nationale sport gaan beoefenen en Sporza de grond in boren, dit is de planning volgens hun site:

13:45 LIVE F1 Turkije
15:45 1e manche MX Ierland

Kirabi

hmmm kan de quali en de race niet zien :S

moet vandaag wedstrijd spelen en morgen ook : (

nja dan maar opnemen


KVDracer

Alonso heeft weer eens laten zien hoe een fair rijder hij is. Ik weet het, ik moet niet veel zeggen, want ik ben Schumacher fan die zeker niet altijd de fairste was. Maar Schumacher was wel steeds psychologische spelletjes aan het spelen met zijn directste concurrent en niet met een vrijdagtester. Of mss dat Doornbos volgend jar bij McLaren gaat en ALosno hem nu al onder druk probeert te zetten  :P  Laat Alonso maar doen, maar hij zal op deze manier tochzijn wereldkampioenschap verliezen. Nu moet je met verstand rijden en niet met je echo.

FerrariMan

Waarom is MS altijd zo nerveus in Turkije??

Tim C

<politiek incorrect>Hij rijdt er wel rond met een Ferrari...</politiek incorrect> ;)

bogief1

Fair is fair, die velgen moeten ook verboden worden.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna