GP van Turkije

Gestart door Supermariobros, 20 augustus 2006 - 10:26:18

« vorige - volgende »

Supermariobros

Citaat van: FerrariMan op 28 augustus 2006 - 14:05:42
Citaat van: Sept op 28 augustus 2006 - 12:40:10
Citaat van: Supermariobros op 28 augustus 2006 - 11:10:59
Citaat van: Kirabi op 28 augustus 2006 - 10:57:58
welke fout bedoelen jullie eigenlijk van Schumi....

die van de pitsstop of van net even buiten de baan raken

Beide

Dat van die pitstop een fout? Wat had hij moeten doen, de ronde erna binnenkomen en helemaal als laatste weer op de baan komen?  ???
Inderdaad, dat was ook geen fout. Gewoon pech. Het was dat of een ronde achterstand. En zoals Brawn zei, inhalen onder SC was geen optie.

Het was idd geen fout, ik had de vraag verkeerd gelezen.  :-[

McChouffe

Ik vind dat Ferrari onder die safety car wel eerlijk heeft gehandeld. Ze hadden Schumacher kunnen binnenroepen en Massa laten rondrijden. De laatste had dan zijn eerste overwinning moeten uitstellen, en het had Schumacher waarschijnlijk (jaja, als, waarschijnlijk, ...) dichter bij de titel gebracht. Maar ze hebben het eerlijk gespeeld, Massa reed eerst en mocht eerst binnen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

damo

Citaat van: McChouffe op 28 augustus 2006 - 19:56:41
Ik vind dat Ferrari onder die safety car wel eerlijk heeft gehandeld. Ze hadden Schumacher kunnen binnenroepen en Massa laten rondrijden. De laatste had dan zijn eerste overwinning moeten uitstellen, en het had Schumacher waarschijnlijk (jaja, als, waarschijnlijk, ...) dichter bij de titel gebracht. Maar ze hebben het eerlijk gespeeld, Massa reed eerst en mocht eerst binnen.

Moet de race nog zien maar heeft FA eigenlijk MS niet ingehaald tijdens SC procedure, weliswaar in de pits maar...

KVDracer

Citaat van: damo op 28 augustus 2006 - 20:05:09
Citaat van: McChouffe op 28 augustus 2006 - 19:56:41
Ik vind dat Ferrari onder die safety car wel eerlijk heeft gehandeld. Ze hadden Schumacher kunnen binnenroepen en Massa laten rondrijden. De laatste had dan zijn eerste overwinning moeten uitstellen, en het had Schumacher waarschijnlijk (jaja, als, waarschijnlijk, ...) dichter bij de titel gebracht. Maar ze hebben het eerlijk gespeeld, Massa reed eerst en mocht eerst binnen.

Moet de race nog zien maar heeft FA eigenlijk MS niet ingehaald tijdens SC procedure, weliswaar in de pits maar...

Neen e, inhalen in de pits mag nog e. Zou wat erg zijn, moest je daar staan wachten omdat de anderen 10 seconden langer bezig zijn dan u. Het zou anders zijn moesten ze beiden aan het binnen of buitenrijden zijn en dat FA dan MS zou ingehaald hebben. Maar hier is er zeker niets mis mee. Ik had wel nog gehoopt dat hij voor FA de baan zou opkomen. Had hij iets minder getankt, dan zou hij er nog voor kunnen komen zijn, een kloof slaan en er nog voor eindigen. Maar ja, dermee ben je nu niks meer.

Roel

Citaat van: McChouffe op 28 augustus 2006 - 19:56:41
Ik vind dat Ferrari onder die safety car wel eerlijk heeft gehandeld. Ze hadden Schumacher kunnen binnenroepen en Massa laten rondrijden. De laatste had dan zijn eerste overwinning moeten uitstellen, en het had Schumacher waarschijnlijk (jaja, als, waarschijnlijk, ...) dichter bij de titel gebracht. Maar ze hebben het eerlijk gespeeld, Massa reed eerst en mocht eerst binnen.

Had ik ook al gedacht. eerder egoïstisch, maar dit is toch gewoon gaan voor het WK bij de piloten? ik denk dat het merendeel van de mensen zo'n ingreep wel had begrepen. Massa was duidelijk de snelste van de bende, hij had nog wel het podium gehaald...
God save Mclaren

scho0634

Citaat van: Roel op 28 augustus 2006 - 23:13:57
Citaat van: McChouffe op 28 augustus 2006 - 19:56:41
Ik vind dat Ferrari onder die safety car wel eerlijk heeft gehandeld. Ze hadden Schumacher kunnen binnenroepen en Massa laten rondrijden. De laatste had dan zijn eerste overwinning moeten uitstellen, en het had Schumacher waarschijnlijk (jaja, als, waarschijnlijk, ...) dichter bij de titel gebracht. Maar ze hebben het eerlijk gespeeld, Massa reed eerst en mocht eerst binnen.

Had ik ook al gedacht. eerder egoïstisch, maar dit is toch gewoon gaan voor het WK bij de piloten? ik denk dat het merendeel van de mensen zo'n ingreep wel had begrepen. Massa was duidelijk de snelste van de bende, hij had nog wel het podium gehaald...

Inderdaad. Vond ik ook opvallend van Ferrari. Voorheen toch altijd een team dat puur voor de titel ging. Misschien dachten ze dat ze beide Ferrari's voor Alonso terug op de baan konden krijgen. Lijkt me vreemd. Ik denk dat Massa stiekem wel heel blij was dat Alonso tussen hem en MS in kwam te rijden... anders had ie nog wel een telefoontje gekregen, denk ik zo...

Kirabi

Het was wel jammer dat hij 1 keer effetjes van de baan raakte waardoor hij de 2de plaats eigenlijk had verspeelt... hij verloor daar toch wel 4/5 seconden... en na de 2de pitsstop... lag hij maar 2 seconden achter Alonso... dus ja domme fout dus