Villeneuve die blijft maar klagen!!!

Gestart door Deadman, 17 augustus 2006 - 18:56:30

« vorige - volgende »

Deadman

Wie heeft er ook zo genoeg van dat hij altijd maar over Schumachter blijft klagen. Ik denk zelf dat hij stinkend jaloers is dat zijn carriere alleen maar bergafwaarts is gegaan en dat die van schumacher altijd op het hoogste niveau is blijven hangen. Verder heb ik wel vaker van Villeneuve's rijstijl genoten daar niet van, maar hij kan alleen maar zeiken op Schumacher en dat hangt mij gewoon de nek uit!!! Dus Villeneuve :-X
PIL

FerrariMan

Villeneuve? Wie is dat?  ;D

Laat hem maar mekkeren. Hopelijk neemt hij nota's wanneer hij thuis in de zetel naar de races moet kijken.


scho0634

Villeneuve is gewoon een gefrustreerd mannetje, die geweldig aan zijn loopbaan in de F1 begon maar naar een zeer bedenkelijk nivo is toegezakt. Zijn commentaar op MS is zielig. Natuurlijk heeft MS wel eens dubieuze dingen gedaan op de baan, maar daarom is ie nog wel een fenomenaal coureur. Trouwens, ik vind zo'n relletje op zijn tijd juist wel leuk. Houd het allemaal spannend en smeuig.

De harde duels tussen Senna-Prost, Mansell-Piqeut en Schumi-Hill waren toch juist om van te smullen! Ik hoop ook op een harde strijd tussen Schumacher en Alonso in de laatste fase van dit seizoen.

En wat betreft de mening van Villeneuve dat Schumacher na zijn loopbaan snel vergeten zal zijn.....de naam Villeneuve zal uitsluitend worden herinnerd i.c.m. de voornaam Gilles en niet i.c.m. de voornaamJacques........

Tim C


Schumi nr1

Villeneuve is een bleiter, volgend jaar praten we er al niet meer over.

Juan Pablo

Je kan zeggen wat je wilt, maar ij heeft wel gelijk.  :)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

scho0634

Citaat van: Schumi nr1 op 17 augustus 2006 - 21:14:17
Villeneuve is een bleiter, volgend jaar praten we er al niet meer over.

Wat is een bleiter eigenlijk??

Doefie

Citaat van: scho0634 op 17 augustus 2006 - 22:08:35
Citaat van: Schumi nr1 op 17 augustus 2006 - 21:14:17
Villeneuve is een bleiter, volgend jaar praten we er al niet meer over.

Wat is een bleiter eigenlijk??

Wener, janker, huilebalk zoals ze het in Nederland ook wel zeggen, ... zo iets.

McChouffe

Ik wil meer van die uitspraken van Villeneuve. Ik lach wel eens graag  ;D

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefie

Citaat van: McChouffe op 18 augustus 2006 - 00:09:05
Ik wil meer van die uitspraken van Villeneuve. Ik lach wel eens graag  ;D

Fleurt de grijze paddock is op :)

Kirabi

tja Villeneuve die kon volgens mij niks anders dan zeiken, ik ben blij dat hij weg is


The REAL BUTTON Freak

Gewoon weg gefrustreerd omdat hij foute keuzes in z'n carriére heeft gemaakt.

Eddie Irvine geeft ook nog altijd commentaar op huidige piloten. Het is niks nieuws, het is al gebeurt en het zal noch veel gebeuren.

Hamilton MASTER

Hij heeft een beetje gelijk ;)

MS heeft heel veel kuren en vreemde tactiekjes...
Maar Villeneuve bevindt zich niet echt in de positie om dergelijke uitspraken te doen.
MS heeft veel meer gepresteerd en bewezen dan hij. Maar ja ...



Doefie

Citaat van: The REAL Freak op 18 augustus 2006 - 12:32:11
Eddie Irvine geeft ook nog altijd commentaar op huidige piloten. Het is niks nieuws, het is al gebeurt en het zal noch veel gebeuren.

... en Mansell, en Watson, en Stewart, en Lauda, en ... ;)

Citaat van: Kirabi op 18 augustus 2006 - 07:59:22
tja Villeneuve die kon volgens mij niks anders dan zeiken, ik ben blij dat hij weg is

Kon beter rijden dan 3/4 van de huidige startgrid.

Tim C

Het verschil is natuurlijk dat zij nog op de start grid staan en hij niet meer ;)

Het is niet meer dan gefrustreerd wild om zich heen slaan omdat slechts één en naar eigen zeggen klein team hem een plaats wou geven. Wat nog meer is, het is gewoon zielig...