Villeneuve die blijft maar klagen!!!

Gestart door Deadman, 17 augustus 2006 - 18:56:30

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: floris.sp op 21 augustus 2006 - 17:07:39
Wat er gebeurde in Monaco zoiets gebeurt niet een coureur met 16jaar f1ervaring als zelf keke rosberg dat zegt.
Ah, omdat iemand met ervaring zegt dat dat normaal niet kan gebeuren geloof jij dat zomaar? Amai, jij bent ook goedgelovig. Ik heb geen oordeel over het voorval, ik zeg niet dat het expres was van schumi, ik ontken het ook niet. Maar jij neemt gewoon de mening over vaniemand die wat hoger staat? Gemakkelijk...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

floris.sp

Onee helemaal niet MAAR IK ZEG ALS ZELF ZO IEMAND DAT ZEG. Ik vond toch al dat hij schuldig was in mijn eigen ogen en keke rosberg bevestigde dat ook net als meerdere mensen.

floris.sp

Citaat van: Tim C op 21 augustus 2006 - 17:17:18
Ok, ok, de olieleiding was kapot. Maar naar die twee jaar bij topper Williams stortte de carriere (als je dat woord al wil gebruiken) van "de zoon van" in mekaar. Met slechts een handje vol podia werd zijn echt potentieel pas duidelijk...

Bij wie gebeurde dat ook: JOS VERSTAPPEN maar dat houdt niet in dat ze niet kunnen racen. Regenrace waar verstappen 1,5sec per ronde sneller reed dan schumi in zijn ferrari. Ik denk dat het ook zo is bij Villeneuve die gewoon zegt wat hij vindt dat zouden meerdere mensen ook eens moeten doen.

Deadman

Verstappen is een goede coureur dat zeker!!! Bij welke race was dat dan dat Verstappen 1,5 seconde sneller was per rondje? Ik kan me afgelopen race nof herinneren dat Olaf Mol zei dat ie nog nooit een Ferrarie niet goed had zien lopen in de regen samen met het feit dat Schumacher ook wel de "regenmeester" wordt genoemd? Weet je zeker dat je gelijkt hebt???

Het voorval in Monaco was zeker dubieus te noemen, maar het kan gewoon niet worden beoordeeld. Het is 16 jaar ervaring + wetenschap van mogelijkheid tot (zware) straf + schumi-fans tegen de cijfertjes op een beeldscherm + iedereen die geen schumi-fan is!!!
PIL

McChouffe

Citaat van: floris.sp op 21 augustus 2006 - 17:07:39
Hij was tenminste eerlijk hij zei dat hij prost eruit ging rammen.

En dat maakt het natuurlijk geen vuile streek meer.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Citaat van: floris.sp op 21 augustus 2006 - 17:07:39
Hij was tenminste eerlijk hij zei dat hij prost eruit ging rammen.
Toen kaon je dat nog zeggen als je nu iets opzettelijk doet word je bestraft. Of komt er een Villeneuve roepen dat je hem wilde vermoorden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2006 op 21 augustus 2006 - 13:45:25
Debuteren bij een topteam had voor Villeneuve waarschijnlijk ook niet gelukt als hij de naam van zen vader niet had.

Stop nu is met zo'n dingen te zeggen. Villeneuve heeft in zijn Champ Car-jaren schitterende dingen laten zien. Montoya had hetzelfde verloop als Villeneuve, hele mooie dingen in de Champ Car en debuteerde in, jawel, een Williams. Zelfde voor Jenson Button, die meteen uit de Formule 3 werd geplukt door, wederom, Williams. Hadden zij een beroemde vader? Oh nee. Zijn eerste sponsors heeft Villeneuve te danken aan zijn naam, maar niet zijn resultaten.

Citaat van: Schumi 2006 op 21 augustus 2006 - 13:45:25Ik denk een beetje dat jij wat gefrusteerd bent op het succes van MS, zo lijken jouw posts toch, volledig anti-MS. Je mag gerustproberen hem af te breken, maar op een forum met een groot deel Ferrari-fan twijfel ik over je slaagkans. ;)

Da's soms wel het jammere hier. Zeg één ding verkeerd over of M.Schumacher, of Renault of McLaren en je wordt nafgeknalt (figuurlijk dan wel). De rest mag wel afgekraakt worden en de grond worden ingeboord, maar o wee als je iets zegt over de eerste drie.

bogief1

Die mening deel ik ook wel grotendeels.
Ieder heeft z'n mening en iederen heeft z'n voorkeur die de favoriet eigenlijk zelf bepaald.

Om nu de 2 voorbeelden te geven die hier vooral besproken worden - shumi en JV dus.

JV: Heeft het potentieel om meerdere keren kampioen te worden, maar maakte de fout om naar BAR te gaan.
     Pro - fans: talent
     Anti - fans: z'n grote mond

MS: Is een supertalent, maar maakt (voor mij) de fout om nooit een eerlijk duel met z'n teamgenoot te maken door z'n nr1 statuut binnen het team.
    Pro - fans: talent
    Anti - fans: Ik denk dat die er gekomen zijn sinds het duel in Adelaide met Hill en de move's erna die hij af en toe toverde.

Maw het zijn zinloze discussies!
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

scho0634

Citaat van: Doefie op 22 augustus 2006 - 11:59:12
Citaat van: Schumi 2006 op 21 augustus 2006 - 13:45:25
Debuteren bij een topteam had voor Villeneuve waarschijnlijk ook niet gelukt als hij de naam van zen vader niet had.

Stop nu is met zo'n dingen te zeggen. Villeneuve heeft in zijn Champ Car-jaren schitterende dingen laten zien. Montoya had hetzelfde verloop als Villeneuve, hele mooie dingen in de Champ Car en debuteerde in, jawel, een Williams. Zelfde voor Jenson Button, die meteen uit de Formule 3 werd geplukt door, wederom, Williams. Hadden zij een beroemde vader? Oh nee. Zijn eerste sponsors heeft Villeneuve te danken aan zijn naam, maar niet zijn resultaten.

Citaat van: Schumi 2006 op 21 augustus 2006 - 13:45:25Ik denk een beetje dat jij wat gefrusteerd bent op het succes van MS, zo lijken jouw posts toch, volledig anti-MS. Je mag gerustproberen hem af te breken, maar op een forum met een groot deel Ferrari-fan twijfel ik over je slaagkans. ;)


Da's soms wel het jammere hier. Zeg één ding verkeerd over of M.Schumacher, of Renault of McLaren en je wordt nafgeknalt (figuurlijk dan wel). De rest mag wel afgekraakt worden en de grond worden ingeboord, maar o wee als je iets zegt over de eerste drie.

dat laatste onderschrijf ik wel.

KVDracer

Citaat van: scho0634 op 22 augustus 2006 - 18:26:43
Citaat van: Doefie op 22 augustus 2006 - 11:59:12
Citaat van: Schumi 2006 op 21 augustus 2006 - 13:45:25
Debuteren bij een topteam had voor Villeneuve waarschijnlijk ook niet gelukt als hij de naam van zen vader niet had.

Stop nu is met zo'n dingen te zeggen. Villeneuve heeft in zijn Champ Car-jaren schitterende dingen laten zien. Montoya had hetzelfde verloop als Villeneuve, hele mooie dingen in de Champ Car en debuteerde in, jawel, een Williams. Zelfde voor Jenson Button, die meteen uit de Formule 3 werd geplukt door, wederom, Williams. Hadden zij een beroemde vader? Oh nee. Zijn eerste sponsors heeft Villeneuve te danken aan zijn naam, maar niet zijn resultaten.

Citaat van: Schumi 2006 op 21 augustus 2006 - 13:45:25Ik denk een beetje dat jij wat gefrusteerd bent op het succes van MS, zo lijken jouw posts toch, volledig anti-MS. Je mag gerustproberen hem af te breken, maar op een forum met een groot deel Ferrari-fan twijfel ik over je slaagkans. ;)


Da's soms wel het jammere hier. Zeg één ding verkeerd over of M.Schumacher, of Renault of McLaren en je wordt nafgeknalt (figuurlijk dan wel). De rest mag wel afgekraakt worden en de grond worden ingeboord, maar o wee als je iets zegt over de eerste drie.

dat laatste onderschrijf ik wel.

Kweetnie, zoveel Renault fans zitten er hier nu ook weer niet. En waarom wordt je direct afgeknald, omdat hier zeer veel MS en McLaren fans zijn en maar enkele Villeneuve fans. Dus, het is aan de Villeneuve fans om hier wederantwoord te dienen.

Doefie

Citaat van: KVDracer op 23 augustus 2006 - 19:50:53
Kweetnie, zoveel Renault fans zitten er hier nu ook weer niet. En waarom wordt je direct afgeknald, omdat hier zeer veel MS en McLaren fans zijn en maar enkele Villeneuve fans. Dus, het is aan de Villeneuve fans om hier wederantwoord te dienen.

Zie PM.

phil69

voor degenen die er nie genoeg van hebben...
Koopt da bladje.
http://www.f1racing.co.uk/