Villeneuve die blijft maar klagen!!!

Gestart door Deadman, 17 augustus 2006 - 18:56:30

« vorige - volgende »

bogief1

Ik denk ook dat JV gefrustreerd is, mocht hij die foute keuze ni gemaakt hebben om naar BAR te verhuizen, dan twijfel ik er niet aan dat hij meerdere malen kampioen ging geworden zijn.
Kijk maar naar z'n intrede in de f1, zonder dat probleem reed hij iedereen naar huis.

Al ga ik wel met hem akkoord dat Schumacher en zijn vuile move's zal blijven in de gedachten staan van de mensen, mede met z'n records natuurlijk.
Het is nu al zo, dus dat zal later niet veranderen.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Doefie

De generatie die nu de Formule 1 ontdekt kent de sterren van vroeger ook al niet meer, zijn er zelfs die nog nooit van Senna gehoord hebben.  Hoeveel hier kunnen minstens 10 sterren uit de jaren '50-'60-'70 opnoemen, zonder te gaan opzoeken ? Zal binnen zoveel jaar ook zo zijn over de coureurs van nu. Ik kan me best inbeelden dat men binnen 30 jaar nog moeilijk precies kan weten wie Michaël Schumacher was, net zoals ze tegen dan ook Alonso nog amper kennen, Räikkönen, Massa, Button, Barrichello, enz. Is normaal, zo gaat het nu eenmaal.

bogief1

#17
Met internet vind je zo een beeld van iemand. Noemen kan ik genoeg, maar over die mensen geef ik niet echt mijn mening want ik heb ze nooit zijn rijden.
Ik volg dan ook nog maar 12jaar.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

FerrariMan

Ach Villeneuve weet heel goed dat het merendeel hem bekijkt als de 'rebel' van de F1. En net daarom blijft hij dat rolletje ook spelen.
Doorheen de jaren leek dat ook zijn belangrijkste bezigheid, mekkeren en het volk geven wat het wilt, zijn domme opmerkingen.
Niet toevallig dat hij ook podiumambities heeft, een showman in hart en nieren.

Je kan wel zeggen; "Hij durft tenminste zeggen wat hij denkt".

Ok, maar daar heeft niemand iets aan. Moest het niet de zoon van zijn geweest, dan had hij zijn carriere zelfs niet zolang kunnen rekken.
Hij poogde de Schumacher move na te doen door naar BAR te trekken, wat grandioos mislukte. Ook dat zal hem dwars zitten.

Geef mij dan maar Irvine, die zei ook wat hij dacht maar had wel respect voor zijn medepiloten.

Jaques en Brundle, het zou een geweldig team zijn als commentatoren, dan kunnen ze in elkaars armen wenen.

Deadman

Ik denk wel dat Schumacher altijd word herinnerd. Het ligt gewoon aan het feit dat de echte bekende F1-mensen ( van 5 jaar geleden maar ook van vroeger) vaak genoeg door Olaf Mol (of de toekomstige presentator van F1) word herhaald tijdens de F1-race omwille van wat ze gepresteerd hebben op die baan. En vooral Schumacher heeft op elke baan wel een aantal stempels gezet!!!! En veel records die nooit waarschijnlijk nooit gebroken gaan worden en ik denk dat dat vaak genoeg word herhaald.
PIL

KVDracer

Schumacher zal steeds herinnerd worden, zoals Fangio, Gilles Villeneuve, Farina, Prost, Senna steeds zullen herinnerd worden. Het zal niet alleen zijn om zijn records en prestaties, maar eveneens om die moves. Jacques Villeneuve zal door niet teveel personen herinnerd worden, hij heeft buiten zijn eerste twee jaar dan ook niet teveel laten zien. Hij heeft knappe dingen laten zien in Champcar en bij Williams en hij zou nu weer beter naar de Champcar gaan en proberen van daar terug voet aan grond te krijgen. Hij blijft een groot rijder, maar zijn echo zal hem altijd in de weg blijven staan.

scho0634

Citaat van: Doefie op 18 augustus 2006 - 18:24:32
De generatie die nu de Formule 1 ontdekt kent de sterren van vroeger ook al niet meer, zijn er zelfs die nog nooit van Senna gehoord hebben.  Hoeveel hier kunnen minstens 10 sterren uit de jaren '50-'60-'70 opnoemen, zonder te gaan opzoeken ? Zal binnen zoveel jaar ook zo zijn over de coureurs van nu. Ik kan me best inbeelden dat men binnen 30 jaar nog moeilijk precies kan weten wie Michaël Schumacher was, net zoals ze tegen dan ook Alonso nog amper kennen, Räikkönen, Massa, Button, Barrichello, enz. Is normaal, zo gaat het nu eenmaal.

Nou bij die jongere coureurs moeten we nog wel ff afwachten wat ze nog allemaal gaan presteren in de komende jaar of 10.

Bruno

Sjakie heeft trouwens niet alleen kritiek op een ander, hij heeft ook nogal een goed zelfbeeld:->
Citaat"Als BMW van plan is om races te winnen, moesten ze mij maar houden," wordt Villeneuve geciteerd.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Doefie

Citaat van: Deadman op 18 augustus 2006 - 19:56:56
Ik denk wel dat Schumacher altijd word herinnerd. Het ligt gewoon aan het feit dat de echte bekende F1-mensen ( van 5 jaar geleden maar ook van vroeger) vaak genoeg door Olaf Mol (of de toekomstige presentator van F1) word herhaald tijdens de F1-race omwille van wat ze gepresteerd hebben op die baan. En vooral Schumacher heeft op elke baan wel een aantal stempels gezet!!!! En veel records die nooit waarschijnlijk nooit gebroken gaan worden en ik denk dat dat vaak genoeg word herhaald.

Men zei ook dat de 51 overwinningen van Prost nooit gebroken zouden worden, de 65 poleposities van Senna zouden eeuwig blijven staan en niemand zou ooit de vijf wereldtitels van Fangio evenaren. Voor hetzelfde geld rijdt er binnen x-aantal jaren een coureur rond à la Stefan Everts in de motorcross : 10 wereldtitels, een 100tal overwinningen, 20 poles meer dan Schumacher, enz.

Citaat van: scho0634 op 18 augustus 2006 - 20:35:41
Nou bij die jongere coureurs moeten we nog wel ff afwachten wat ze nog allemaal gaan presteren in de komende jaar of 10.

Ze blijven aanmodderen. Destijds was Cévert de grote opvolger van Stewart, een coureur in het genre van misschien wel Räikkönen. Bijna niemand die hem tegenwoordig nog kent. Wolfgang von Trips en Stefan Bellof hetzelfde, een enorm groot talent die het zeker tot wereldkampioen konden schoppen. Jammer genoeg alle drie verongelukt voor ze echt konden doorbreken. Men zegt nu al jàren van de huidige coureurs dat ze potentieel wereldkampioen zijn, echter ik heb er nog niets van gemerkt. Button heeft nog steeds niks gepresteerd, Massa ook niet, Webber, Sato was hét grote talent, Montoya zou met gemak kampioen rijden, Nick Heidfeld was het wonderkind, blablabla. Ze hebben talent, anders zouden ze er niet geraken. Maar ze hebben nog niets gepresteerd.

Citaat van: FerrariMan op 18 augustus 2006 - 19:53:15
Je kan wel zeggen; "Hij durft tenminste zeggen wat hij denkt".

Ok, maar daar heeft niemand iets aan. Moest het niet de zoon van zijn geweest, dan had hij zijn carriere zelfs niet zolang kunnen rekken.
Hij poogde de Schumacher move na te doen door naar BAR te trekken, wat grandioos mislukte. Ook dat zal hem dwars zitten.

Geef mij dan maar Irvine, die zei ook wat hij dacht maar had wel respect voor zijn medepiloten.

Het is zeker niet omdat hij de zoon van is dat hij zijn carrière heeft gemaakt zoals het nu is. Het heeft hem aan zijn eerste sponsors geholpen, dat wel. Maar in Amerika heeft hij duidelijk laten zien wat hij kon. In zijn eerste seizoenen heeft hij meer dan genoeg laten zien om niet langer "de zoon van" te zijn. De laatste jaren heeft hij ook nog knappe dingen laten zien, maar dat vergeten mensen blijkbaar snel.

Supermariobros

Citaat van: Raikkonen MASTER op 18 augustus 2006 - 13:56:14
Hij heeft een beetje gelijk ;)

MS heeft heel veel kuren en vreemde tactiekjes...
Maar Villeneuve bevindt zich niet echt in de positie om dergelijke uitspraken te doen.
MS heeft veel meer gepresteerd en bewezen dan hij. Maar ja ...

Daar ga ik 100% mee akkoord. Ik vind het spijtig dat hij uit de F1 verdwijnt, want het heeft mensen nodig die haar op hun tanden hebben.

dj Peter

Citaat van: Supermariobros op 19 augustus 2006 - 09:03:53
Citaat van: Raikkonen MASTER op 18 augustus 2006 - 13:56:14
Hij heeft een beetje gelijk ;)

MS heeft heel veel kuren en vreemde tactiekjes...
Maar Villeneuve bevindt zich niet echt in de positie om dergelijke uitspraken te doen.
MS heeft veel meer gepresteerd en bewezen dan hij. Maar ja ...

Daar ga ik 100% mee akkoord. Ik vind het spijtig dat hij uit de F1 verdwijnt, want het heeft mensen nodig die haar op hun tanden hebben.
Inderdaad, mensen als Villeneuve en Montoya zorgden regelmatig voor enige beroering op en naast het circuit.Net die jongens vertrekken uit de F1 en da's wel ergens zonde. Maar de recente uitlatingen van de Jaak zijn toch wel een van een zwak niveau vind ik. Ruik ik hier enige jaloersheid ?

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Doefie op 18 augustus 2006 - 18:24:32
De generatie die nu de Formule 1 ontdekt kent de sterren van vroeger ook al niet meer, zijn er zelfs die nog nooit van Senna gehoord hebben.  Hoeveel hier kunnen minstens 10 sterren uit de jaren '50-'60-'70 opnoemen, zonder te gaan opzoeken ?

Who gives a flying fuck????????????????

wat kan mij het in godsnaaml bommen wie er in 74 wereldkamioen is geworden, Iedereen kent de grootere der aarde in de F1. Dat heb je in elke sport, in het tennis, voetbal, basketbal.

Feit is dat Villeneuve een gefrustreerd rukkertje is dat het niet kan verdragen dat die Duitser de grootste van de sport is en nog héél lang zal blijven. En dat hij zelf sneller zal vergeten worden dan Ricardo Zonta.

FerrariMan

Citaat van: Doefie op 19 augustus 2006 - 02:08:16Ze blijven aanmodderen. Destijds was Cévert de grote opvolger van Stewart, een coureur in het genre van misschien wel Räikkönen. Bijna niemand die hem tegenwoordig nog kent. Wolfgang von Trips en Stefan Bellof hetzelfde, een enorm groot talent die het zeker tot wereldkampioen konden schoppen. Jammer genoeg alle drie verongelukt voor ze echt konden doorbreken.
Geen idee, ik heb die kerels nooit zien racen. Ik denk zelfs dat ik in die tijd niet eens geboren was. Jij wel?

Doefie

Citaat van: The REAL Freak op 19 augustus 2006 - 11:02:42
Who gives a flying fuck????????????????

wat kan mij het in godsnaaml bommen wie er in 74 wereldkamioen is geworden, Iedereen kent de grootere der aarde in de F1. Dat heb je in elke sport, in het tennis, voetbal, basketbal.

Feit is dat Villeneuve een gefrustreerd rukkertje is dat het niet kan verdragen dat die Duitser de grootste van de sport is en nog héél lang zal blijven. En dat hij zelf sneller zal vergeten worden dan Ricardo Zonta.

Zonta wordt veel sneller vergeten dan Villeneuve. Mijn punt is, het is normaal dat mensen de coureurs vergeten na verloop van tijd. Binnen 50 jaar zeggen mensen ook dat het hen geen bal kan schelen wie er in 2004 of 2005 wereldkampioen was. Al is dat Schumacher, Alonso of God weet wie. Schumacher is niet de grootste van de sport, Schumacher is de grootste van zijn generatie. Net als Senna, Fangio, Clark, ...

Citaat van: FerrariMan op 19 augustus 2006 - 12:10:07
Citaat van: Doefie op 19 augustus 2006 - 02:08:16Ze blijven aanmodderen. Destijds was Cévert de grote opvolger van Stewart, een coureur in het genre van misschien wel Räikkönen. Bijna niemand die hem tegenwoordig nog kent. Wolfgang von Trips en Stefan Bellof hetzelfde, een enorm groot talent die het zeker tot wereldkampioen konden schoppen. Jammer genoeg alle drie verongelukt voor ze echt konden doorbreken.
Geen idee, ik heb die kerels nooit zien racen. Ik denk zelfs dat ik in die tijd niet eens geboren was. Jij wel?

Bellof verongelukte in 1985, von Trips in '60 en Cévert in 1973. Videobeelden zeggen veel, net als het verhaal van teamgenoten en andere mensen die tegen hen racete.

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 19 augustus 2006 - 02:08:16
Citaat van: Deadman op 18 augustus 2006 - 19:56:56
Ik denk wel dat Schumacher altijd word herinnerd. Het ligt gewoon aan het feit dat de echte bekende F1-mensen ( van 5 jaar geleden maar ook van vroeger) vaak genoeg door Olaf Mol (of de toekomstige presentator van F1) word herhaald tijdens de F1-race omwille van wat ze gepresteerd hebben op die baan. En vooral Schumacher heeft op elke baan wel een aantal stempels gezet!!!! En veel records die nooit waarschijnlijk nooit gebroken gaan worden en ik denk dat dat vaak genoeg word herhaald.

Men zei ook dat de 51 overwinningen van Prost nooit gebroken zouden worden, de 65 poleposities van Senna zouden eeuwig blijven staan en niemand zou ooit de vijf wereldtitels van Fangio evenaren. Voor hetzelfde geld rijdt er binnen x-aantal jaren een coureur rond à la Stefan Everts in de motorcross : 10 wereldtitels, een 100tal overwinningen, 20 poles meer dan Schumacher, enz.

Dan moet je een extreem dominant teaùm hebben? En wat doet d FIA tegenwoordig als er een team té sterk blijkt? Ineens allerlei regeljes uitvinden, het zal dus al heel straf moeten zijn als iemand zo een prstatiue kan neerzetten. Ik zeg niet dat het onmogelijk is, als Alonso dit jaar opnieuw de titel wint en zo nog een aantal jaar doorgaat komt die er ook snel bij... (Maar de kans dat McLaren hem volgend jaar ook zo'n wagen onder zen gat schuift lijkt mij momenteel miniem)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.