Wist je dat ?

Gestart door Ramses, 17 april 2005 - 11:11:03

« vorige - volgende »

Jasper

Als alle dieren geschaapt worden, blijven er alleen nog maar schapen over. :-\

Ferrari 2010

Juist ja :D Is het dan God heeft de dieren geschiept? Kzou het begod niet weten hoe je dat eigenlijk juist moet zeggen :)

Citaat van: Doefie op 31 mei 2006 - 12:27:36
Citaat van: Schumi 2006 op 31 mei 2006 - 08:01:49
Niet als je redeneert dat God de dieren heeft geschaapt, en niet hun eieren ;)

Ik wist niet dat je zo godsdienstig was  ;D ...
Ik ook niet ;D ;D ;D
Het is gewoon hetgeen ik altijd zeg als iemand bij me afkomt met de vraag welk van de 2 er eerst was, simpel antwoord, en godsdienstig juist. Wetenschappelijk is het natuurlijk logisch dat je eerst het ei had, want het is inderdaad zo dat een dier niet levend kan transformeren. Hoewel, vroeger misschien wel ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: Schumi 2006 op 31 mei 2006 - 14:41:13Juist ja :D Is het dan God heeft de dieren geschiept? Kzou het begod niet weten hoe je dat eigenlijk juist moet zeggen :)

Ooit al geprobeerd met "geschapen"? ;)

McChouffe

Citaat van: Schumi 2006 link=topic=7335.msg197944#msg197944Wetenschappelijk is het natuurlijk logisch dat je eerst het ei had, want het is inderdaad zo dat een dier niet levend kan transformeren. Hoewel, vroeger misschien wel ;D ;D

Misschien is door transformatie de mogelijkheid om te transformeren tijdens het leven eruitgetransformeerd  ;D

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Daar zit iets in, heeft iemand het telefoonnummer van die onderzoeker? Dan kunnen we zijn theorie omverwerpen :P

Citaat van: Jasper op 31 mei 2006 - 15:20:58
Citaat van: Schumi 2006 op 31 mei 2006 - 14:41:13Juist ja :D Is het dan God heeft de dieren geschiept? Kzou het begod niet weten hoe je dat eigenlijk juist moet zeggen :)

Ooit al geprobeerd met "geschapen"? ;)
Nu je het zegt, neen, maar dat is het juiste woord wel! :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

... fiscaliteit een rotvak is?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper

... de Harbour Bridge van Sydney 134 meter hoog is en je deze kan beklimmen voor 115 euro in de week, 130 euro in het weekend of 170 euro bij zonsondergang?

McChouffe

... de uitbaters van de Harbour Bridge van Sydney een bende geldwolven zijn?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

razzle_dazzle

Citaat van: McChouffe op 31 mei 2006 - 21:45:57
... de uitbaters van de Harbour Bridge van Sydney een bende geldwolven zijn?

En dat ook allemaal met fiscaliteit te maken heeft  ;).

Supermariobros

...31 mei en 1 juni 2006 de koudste dagen ooit zijn?

daan


Supermariobros


Jasper

Wedden dat 1 januari 2006 kouder was dan 1 juni 2006 en 1 juni 2006 dus niet de koudste dag ooit is? :P

Maar ik begrijp wat je bedoelt, het zijn de koudste 31 mei en 1 juni ooit.

daan

Dat bedoelde ik ook Jasper :)

Supermariobros

...Stefan Everts dit jaar al alle verreden GP's won en zonder ongelukken afscheid zal nemen met een tiende wereldtitel?