Wist je dat ?

Gestart door Ramses, 17 april 2005 - 11:11:03

« vorige - volgende »

Juan Pablo

nooit wat van gemerkt  ;D ;)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Raikkonen MASTER

Wist je dat een mens per jaar 10 spinnen opeet in zijn slaap ?

Bijna 1 per maand gemiddeld...

Jasper

Yup, had ik al gehoord. Spinnen en andere insecten zijn dikwijls passerende kost tijdens onze slaap!

Juan Pablo

Had ik ook al gehood, moet ik trouwens niet aan denken :-\

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Jasper

Hehe, je merkt er toch niets van. En erg ongezond zal het wel niet zijn hé.

Het is wel de tijd waarin alle spinnen naar binnen komen nu (een week of 2 geleden was het erg) dus misschien moet je wel oppassen. :P

Supermariobros

Dolfijnen elkaar bij naam aanspreken?

CitaatDolfijnen communiceren net als mensen door elkaar bij ,,naam'' te noemen. Onderzoekers van de Schotse universiteit van St Andrews bestudeerden de wilde zoogdieren in het Amerikaanse Florida. Ze namen in ondiep water het fluitsignaal van de dolfijnen op. Dat werd vervolgens gesynthetiseerd op de computer. Daaruit ontwikkelden de geleerden een computerstem van een dolfijn. Als ze die opnieuw lieten horen, antwoordden de andere dolfijnen. Dus dat betekent dat de zoogdieren elkaars kenmerkend fluitsignaal herkennen en niet alleen op het geluid afgaan.

razzle_dazzle

Leuk  :). Is het trouwens waar dat dolfijnen mensen komen redden indien ze in gevaar zijn? Of is dat maar een fabeltje?

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Razzle_dazzle op 10 mei 2006 - 21:13:41
Leuk  :). Is het trouwens waar dat dolfijnen mensen komen redden indien ze in gevaar zijn? Of is dat maar een fabeltje?

Ik vrees dat dit een fabeltje is.

Wist je dat een bolleke op een woensdag middag op de grote markt van Antwerpen serieus kan smaken?

McChouffe

Citaat van: The REAL Freak op 10 mei 2006 - 23:47:37Wist je dat een bolleke op een woensdag middag op de grote markt van Antwerpen serieus kan smaken?

Een bolleke smaakt bij mij altijd  :D

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Supermariobros

het nu 12u. is en ik ga eten?  :P

Jasper

Citaat van: The REAL Freak op 10 mei 2006 - 23:47:37
Citaat van: Razzle_dazzle op 10 mei 2006 - 21:13:41
Leuk  :). Is het trouwens waar dat dolfijnen mensen komen redden indien ze in gevaar zijn? Of is dat maar een fabeltje?

Ik vrees dat dit een fabeltje is.

Wist je dat een bolleke op een woensdag middag op de grote markt van Antwerpen serieus kan smaken?

Een bolleke, is dat een XTC-pil of een soort bier? ;D

The REAL BUTTON Freak

Een van de betere bieren der aarde moet ik toch toegeven

Doefie

Jasper hoopte op de pillen  ;D

Supermariobros

het morgen moederdag is en ik nog steeds geen cadeau heb?  :-\

Alan Blues

Wist je dat er bij de Tsunami in Zuidoost-Azië, buiten vissen en mensen, geen andere dieren omgekomen zijn. Die hadden het voelen komen en zijn hogerop gevlucht...